Shimano Deore 2009 BR-M575 vs Juicy 3

Data: 2009-07-08 22:20:28
Autor: Wooyek
Shimano Deore 2009 BR-M575 vs Juicy 3
http://tiny.pl/hhq1b Deore 2009 - czy ktoś na tym jeździł i może
powiedzieć jak z siłą?

"Don't bother": www.ujeb.pl/deore575

Już lepiej było by pomyśleć nad Deore 2010. Na razie ceny takie sobie, ale pewnie niedługo spadną, jak się tego więcej pojawi.

A jak chcesz już, to Juicy - nie słyszałem o jakichś notorycznych bolączkach, a pojedyncze awarie zdarzają się chyba w każdym hamulcu.

Data: 2009-07-08 22:30:39
Autor: kml

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h32v2j$97u$1inews.gazeta.pl...
http://tiny.pl/hhq1b Deore 2009 - czy ktoś na tym jeździł i może
powiedzieć jak z siłą?

"Don't bother": www.ujeb.pl/deore575

0_0

eeeee, zamurowało mnie....

A jak chcesz już, to Juicy - nie słyszałem o jakichś notorycznych bolączkach, a pojedyncze awarie zdarzają się chyba w każdym hamulcu.

I chyba tak zrobię dla odmiany od shimano :) Muszę się bujnąć gdzieś gdzie one są na jakimś rowerze i się przejechać kawałek ;)

Dzięki za podpowiedź ;)

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Shimano Deore 2009 BR-M575 vs Juicy 3