Shimano Postiron

Data: 2015-03-21 12:01:23
Autor: PeJot
Shimano Postiron
Czołem.

Naczytawszy się negatywnych opinii o regulacji wynalazku jak w topiku, chciałbym *jak najmniejszym kosztem* zastąpić go współczesną przerzutką SIS i takąż manetką. Wolnobieg 6 rzędowy ( Shimano ) jest w niezłym stanie i chciałbym go pozostawić. Pytanie dotyczy samej manetki - czy każda, 6 biegowa manetka Shimano SIS da radę wysterować jakąś blaszaną przerzutkę Shimano TY xx ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Shimano Postiron