[OG] Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, biopace 46/36

Data: 2009-11-26 22:37:41
Autor: geos
[OG] Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, biopace 46/36
witam,

może ktoś będzie zainteresowany: korby Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, zębatki biopace 46/36, śruby.

rysy, nie głębokie, na prawej korbie delikatnie starta anoda przy napisie "SHIMANO". w komplecie koronki biopace 46z i 36z, śruby do mocowania tychże oraz śruby do mocowania suportu.

stan gwintów idealny. stan kwadratów bardzo dobry. jedna uwaga: kwadrat prawej korby jest lekko nadwyrężony ściągaczem na odcinku 1-2mm (widać na zdjęciach). skaza kończy się przed końcem osi suportu i moim zdaniem nie ma wpływu na przyleganie powierzchni kwadratu i gniazda korby.

stan całości oceniam jako dobry+.

w galerii zamieściłem dużo dużych zdjęć, proszę samemu ocenić. starałem się uwypuklić i czasami przejaskrawić wszelkie mankamenty wizualne i techniczne tak aby były dobrze widoczne.

waga koronek i ramion 651g. śruby stalowe więc wiadomo, że wraz z nimi całość ~700g. prawdziwy light-biker powinien je czym prędzej wymienić na aluminiowe lub tytanowe! :)

duża galeria: http://geos2005.republika.pl/fcm730/index.html

korby nie używałem, kupiłem ją jako zapasową. jako gratis mogę dołożyć taką samą prawą FC-M730 oraz koronkę 24z jak je ściągnę z roweru.

szczerze mówię, iż przeglądam swój "magazyn" i nie wiem jaka jest wartość rynkowa. proszę o propozycje cenowe -- powiedzmy, że za tydzień/dwa podejmę na ich podstawie decyzję. w Warszawie możliwość obejrzenia i pomacania.

pozdrawiam,
geos (at) buziaczek (dot) pl

Data: 2009-11-27 14:37:18
Autor: Adam Kadlubek
Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, biopace 46/36
Wystaw na allegro od 1 plna...

( pragnę tej korby :> )

--
Adam Kadłubek

Data: 2009-11-28 01:15:03
Autor: Titus Atomicus
Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, biopace 46/36
In article <97713760-bf47-4c37-983b-fccfc03384c6@e23g2000yqd.googlegroups.com>,
 Adam Kadlubek <uzurpatorex@gmail.com> wrote:

Wystaw na allegro od 1 plna...

( pragnę tej korby :> )

Dam dwa zlote.

Zdaje sie ze calosc pasuje do mojego Dawesa:
<http://picasaweb.google.com/titus.atomicus/MojDaweSupergalaxy?authkey=Gv
1sRgCNmKpfu3wKKOag&feat=directlink>

TA

Data: 2009-11-27 19:57:37
Autor: Titus Atomicus
[OG] Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, biopace 46/36
In article <hemsf4$qvu$1@news.task.gda.pl>, geos <geos@nowhere.invalid> wrote:
[...]
Byc moze wlasnie tego potrzebuje.
Moze wrzuc na allegro od 1zl.
:-)
Pozdrav
TA

[OG] Shimano XT FC-M730, kwadrat, 175mm, biopace 46/36