Shimano nexus 3 speed - brak "jedynki"

Data: 2009-03-13 22:01:54
Autor: Marcin
Shimano nexus 3 speed - brak "jedynki"
OK, dzięki wielkie, mam jeszcze jedno pytanko - czym tę piastę w środku przesmarować? Na "firmowych" stronach piszą o dedykowanym smarze - jaki zamiennik zastosować (czy jest on na tyle magiczy, że jednak warto go użyć?)

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-13 14:18:11
Autor: Saurus
On 13 Mar, 22:01, "Marcin" <sq5...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Piasty wielobiegowe Sram są smarowane zwyczajnym rzadkim olejem i tak
zaleca producent. Być może 8-biegowa piasta ma elementy które wymagają
jakiegoś niesamowitego smaru, ale wydaje mi się że w prostej, 3
biegowej konstrukcji możesz spokojnie użyć oleju który ładnie wszędzie
przenika. Tylko na łożyska i bęben torpedo (jeśli masz torpedo) użyj
gęstego smaru, np. legendarnego ŁT-43 ;)

Data: 2009-03-18 11:45:25
Autor: stepow
Marcin napisał:

[...]

Mialem kiedys podobny przypadek (winny byl bardzo stary smar w piascie).
Piaste możesz rozebrac i umyc nafta/benzyna.

Ja przy montazu użylem smaru do lozysk ŁT-4.
Moze sa jakies specjalne ale ja mam tylko ten j.w.

Dziala do dzisiaj :-).

Pozdrawiam,
Marek, Wroclaw

Shimano nexus 3 speed - brak "jedynki"