Shimmy a łożysko główki ramy w VTX

Data: 2009-07-25 22:30:39
Autor: de Fresz
Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
On 2009-07-25 08:43:54 +0200, "ZBYSZEK" <zbiggibz@poczta.onet.pl> said:

i w związku z tym mam pytanie do grupowiczów
czy za mocm=ne skręcenie glowki ( łożyska) i usztywnienie z tym związane
moze byc pzryczynż trzepotania kierownicy ?

IMHO nie powinno. Za mocno dokręcone byś poczuł przy każdej prędkości. Może się po prostu kończy. Mogą też być łożyska w przednim kole, opona, a i czasem i coś z tyłu może dawać efekty podobne do shimy.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-26 20:23:08
Autor: FanTomas
[...]

a moze masz po prostu niewywazone koło?
skoro sie to pojawia w konkretnej predkosci to bym własnie to obstawiał.
mogł sie odkleic ciezarek itp.
u mnie shimmy miało miejsce przy bardzo dynamicznym przyspieszaniu na pofalowanej nawierzchni i gdy była opona michelina z przodu. potem mnie troche z kasą przycisneło i kupiłem najtanszą oponke shinko i od tej pory nie zaznałem smaku zjawiska shimmy.
tak było w moim gsxr
pozrdo

Data: 2009-07-26 21:17:08
Autor: ZBYSZEK
Shimmy a łożysko główki ramy w VTX

i w związku z tym mam pytanie do grupowiczów
czy za mocm=ne skręcenie glowki ( łożyska) i usztywnienie z tym związane
moze byc pzryczynż trzepotania kierownicy ?

po wyczyszeniu armatury stwierdzilem :
- zgubione cieżarki z tylnego koła
-zgubiony cieżarek 1 na przednim

dziękuje za porady  , wyważe obaczymy co z tego wyniknie

pozdrawiam

Shimmy a łożysko główki ramy w VTX