Shimmy a łożysko główki ramy w VTX

Data: 2009-07-25 11:08:43
Autor: kiju
Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
Użytkownik "ZBYSZEK" <zbiggibz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4ea5t$24n$1nemesis.news.neostrada.pl...

sprawdzilem to kilka razy ,za kazdym razem +/_ dochdzoac do 190 kikerownica mi trzepotała i musialem przymykac gaz

pozdrawiam

A próbowałes to zniwelowac przeciwskretem ?

==hint==

Przeciwskręt - odwrotne dokrecanie, moze wystepować przy dokręcaniu nakrętek wtedy
ma skutek odwrotny do dokrecania czyli odkrecanie. Nie mylić z "lewym" gwintem.
W maszynce do mięsa przeciwskręt powoduje że mięso mielone zamieniane jest na całe kawałki.
W łóżku powoduje że kobieta odwraca się do Ciebie dupą.
W Holandii jest opozycją do legalnych skrętów czyli nielegalnym dżojtem :]

--
===Kiju===
HONDA VFR RC36

Data: 2009-07-25 13:58:47
Autor: ZBYSZEK
[...]

adaś :D  przeciwskretem to mozesz se tylek podcierac :D tez skuteczny w działasniu

Data: 2009-07-25 20:07:36
Autor: kiju
Shimmy a łożysko główki ramy w KLOCU

Użytkownik "ZBYSZEK" <zbiggibz@poczta.onet.pl> siedział, dumał i popełnił wiadomość o SRANIU  news:h4eski$d14$1nemesis.news.neostrada.pl...

adaś :D  przeciwskretem to mozesz se tylek podcierac :D tez skuteczny w działasniu
--

Nie omieszkam wyprobowac. Ale nie rozumiem twojej hipokryzji .
W koncu to dzieki tobie countersteering trafia pod lokalne strzechy, krzewicielu

Data: 2009-07-25 20:33:13
Autor: ZBYSZEK

Użytkownik "kiju" <kiju8_nie_spamuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4fhpf$fej$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- nie wdając sie zbytnio w dywagacje na temat krzewienia kultury pod strzechą :D lokalną :D

powiem wprost , nic ci kolego do mojego kloca :D  , bujaj sie na tym twoim motorowerze :D i lepiej se ołowiu nabierz do kieszeni przy następnych jazdach ,zeby Ci dupsko w powietrzu nie wisiało jak bedziesz obok mnie jechał:P

Data: 2009-07-25 21:09:58
Autor: kiju

Użytkownik "ZBYSZEK" <zbiggibz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4fjo7$s2t$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A teraz to juz kąsasz kolege z ekipy, bo to nie ja jestem autorem stwierdzenia KLOC.
I tylko powołałem się na Twoja nomenklature.
Obrazasz mój jakby nie było dorosły motocykl .
A dupsko moge miec nawet nad Twoja głowa kiedy nastepnym razem będe
obok Ciebie przelatywał przy tych 230 km/h - licznikowych :D

pozdro

Data: 2009-07-25 23:04:15
Autor: ZBYSZEK
[...]

no nic nie poradze :P , dajesz mi rade i ruski daje mi rade i krzychu i skóra i szczurek i ten na XX-sie tyz  :D

chyba pójde se żyły podciąc z tego [powodu:P
ale kloca na razie nie zmieniam :D kupie se jeszcze wiekszego:P