Shimmy a łożysko główki ramy w VTX

Data: 2009-07-25 11:08:30
Autor: Kuba \(aka cita\)
Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
ZBYSZEK wydusił z siebie te słowy:

kazałem dokręcic łozysko glówki ramy ostatnio w moim vtx-cie i wszytko
byloby ok ,gdyby nie ostatnie jazdy , mianowicie przy predkości około
190 zacznała mi trzepotac kierownica . wczesniej bylo to do niedo
pomyslenia (czlowiek nieczęsto podrózuje z takimi prędkościami :D )
ale zdazalo mi sie parę razy liczikowe 220 -230 wykrecic bezproblemo
i maszyna szła jak po sznurku , a tutaj takie kuku? i w związku z tym
mam pytanie do grupowiczów czy za mocm=ne skręcenie glowki ( łożyska)
i usztywnienie z tym związane moze byc pzryczynż trzepotania
kierownicy ?

230km/h VTXem i to bez problemu?

Zacznij od naprawy licznika

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-25 19:52:55
Autor: ZBYSZEK

--
a tobie tyle nie idzie? widac musisz naprawic silnik

pozdrawiam

Data: 2009-07-26 12:15:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

[...]

pozwole sobie zacytować priva w odpowiedzi na ten post:

<cytata>