Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...

Data: 2009-11-14 21:51:04
Autor: magnes
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
Witam.

Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

--
Pozdr. magnes
nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

Data: 2009-11-14 13:33:18
Autor: doktorski
[...]
Lesor zeznawal, ze CB1300 wpie*dalala Maxxisy w piorunujacym tempie.
Na poludniu.

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-11-15 00:40:06
Autor: Drutek
doktorski pisze:
[...]

Czy aby ten Lesor nie kupi? opon torowych, lub przeznaczonych do sporta?

Drutek

--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
Z?oty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-11-16 03:43:46
Autor: lesor
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
On 15 Lis, 00:40, Drutek wrote:
doktorski pisze:>> Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
> Lesor zeznawal, ze CB1300 wpie*dalala Maxxisy w piorunujacym tempie.
> Na poludniu.

Czy aby ten Lesor nie kupi? opon torowych, lub przeznaczonych do sporta?

Torowych?
Maxis Supermaxx
Przod zrobil 15kkm i nadal byl pelen bieznika, co dzinwe niewyzabkowal
jak inne...
Tyl - po 5kkm byl na znaczniku, po 10 lysy.
cb13, dwie osoby, jazda turystyczna, alpejskohiszpanskomarokanska.
Gumy bez przygod ale i jazda bez szalenstw.
Wniosek: do mojej turystyki przod moze byc supermaxx, tyl cos
twardszego.

--
(najlepiej brydzia ;) )
pozdrawiam, lesor

Data: 2009-11-15 00:43:24
Autor: KLOSZ
magnes pisze:
[...]

Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.
Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach jedynie kilkaset kilometrow.  Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu, oraz lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka odjal po zalozeniu Michalow PR2.

Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-11-15 08:30:42
Autor: Glub
KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> wrote:
magnes pisze:

Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.

Drugi sezon wykanczam maxxisy, po 15kkm czas wymienić.

Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach jedynie kilkaset kilometrow.  Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu

Dokładnie, terza na tym jeździć jak pipa.

 oraz  lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka
odjal po zalozeniu Michalow PR2.

Nooo to żeś mi z nieba spadł z tą informacją, już wiadomo skąd to shimy
którego nie dawało się zlikwidować.

Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i

kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

Dobrze ze do mnie nie było rozmiaru. Maxisy do Syma są produkowane
specjalnie fabryki.

Mój wybór padł na metzeler
--
Glub

Data: 2009-11-17 11:52:37
Autor: -Demonos-
On Nov 15, 9:30 am, Glub <glub...@gmail.com> wrote:

>  oraz  lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka
> odjal po
> zalozeniu Michalow PR2.

Nooo to że¶ mi z nieba spadł z t± informacj±, już wiadomo sk±d to shimy
którego nie dawało się zlikwidować.

Nooo, to i dla mnie swietna wiadomosc, bo juz nie wiedzialem co
robic :-)

Ja mam supermaxxy i to chyba to. Na suchym nie narzekam - naprawde
fajnie trzymaja - bez stresu po nocy pozamykalem opony na
bieszczadzich serpentynach :-) a i na mokrym, jak cieplo daja rade.
Ale przy chlodzie to faktycznie boje sie - ale to moze byc uraz po
D205 :-)

-Demonos-
Inazuma GSX750 '98

Data: 2009-11-15 09:26:11
Autor: szynszyll
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
yo!

kilku znajomych jezdzilo i jezdzi na shinko e705 i mowia ze jest ok -
micheliny anakee to to nie sa ale stosunek cena / jakosc bardzo ok.

szynszyll
xtz750

Data: 2009-11-15 19:43:09
Autor: FanTomas
[...]

wiec ja mam tylko doswiadczenia z shinko 005.
oponka trwała, nie wiem jak z trzymaniem na mokrym bo jakos nie miałem za duzo okazji przetestowac. ja przelatałem calutki sezon na tych oponkach i nie narzekałem.
mam  wiecej dobrych doswiadczen z przedni± opon± tej firmy bo wczesniej miałem michelina i mi przód w shimmy wpadał przy dynamicznym odwijaniu na pofalowanej nawierzchni (na przykład koleina albo cos takiego. po załozeniu shinko nie miałem shimmy ani razu.
pozdro
aha
ja smigam na gsxr 750 srad

Data: 2009-11-15 20:06:52
Autor: Don Pedro
magnes pisze:
[...]

Maxxis Presa Sport w TL-u daj± radę. Trzymaj± dobrze przy zimnym, bardzo szybko się nagrzewaj±. Tył zszedł do 5 kkm, przód ujeżdżam nadal. Z minusów - mam wrażenie, że w upały przód za szybko puszcza.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-11-16 14:47:54
Autor: kucik
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
Użytkownik "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdn57c$vjr$1news.onet.pl...

Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

Zjezdzilem 2 komplety Shinko (F005 na przodzie, R743[wspanialy rozmiar 150/80] na tyle) w FJ1200 i bardzo chwale. Cena przystepna, a bardzo dobrze trzymaja. Wiele razy testowane na mokrym i w ulewnym deszczu i nigdy nie mialem niespodzianek. Na torze kratingowym tez dawaly rade, zadnych niespodziewanych uslizgow, ani shimmy.Co prawda FJ w warunkach torowych ograniczalo zawieszenie, ale tyl praktycznie caly czas szedl doslownie "na rancie" - po wizycie na torze rant tylnej nomen omen turystycznej opony zrobil sie smiesznie okragly.
Brat VFR800 tez zjezdzil komplet Shinko 005 i nie narzekal, choc przy ostrym traktowaniu tyl wystarczyl na 6kkm.

Kucik
FJ 1200A

Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...