Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...

Data: 2009-11-14 13:33:18
Autor: doktorski
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie
to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P
Lesor zeznawal, ze CB1300 wpie*dalala Maxxisy w piorunujacym tempie.
Na poludniu.

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-11-15 00:40:06
Autor: Drutek
doktorski pisze:
[...]

Czy aby ten Lesor nie kupi? opon torowych, lub przeznaczonych do sporta?

Drutek

--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
Z?oty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-11-16 03:43:46
Autor: lesor
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
On 15 Lis, 00:40, Drutek wrote:
doktorski pisze:>> Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
> Lesor zeznawal, ze CB1300 wpie*dalala Maxxisy w piorunujacym tempie.
> Na poludniu.

Czy aby ten Lesor nie kupi? opon torowych, lub przeznaczonych do sporta?

Torowych?
Maxis Supermaxx
Przod zrobil 15kkm i nadal byl pelen bieznika, co dzinwe niewyzabkowal
jak inne...
Tyl - po 5kkm byl na znaczniku, po 10 lysy.
cb13, dwie osoby, jazda turystyczna, alpejskohiszpanskomarokanska.
Gumy bez przygod ale i jazda bez szalenstw.
Wniosek: do mojej turystyki przod moze byc supermaxx, tyl cos
twardszego.

--
(najlepiej brydzia ;) )
pozdrawiam, lesor

Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...