Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...

Data: 2009-11-15 00:43:24
Autor: KLOSZ
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...
magnes pisze:
Witam.

Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.
Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach jedynie kilkaset kilometrow.  Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu, oraz lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka odjal po zalozeniu Michalow PR2.

Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-11-15 08:30:42
Autor: Glub
KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> wrote:
magnes pisze:

Mialem stosunek z Maxxisami jesienia 2008.

Drugi sezon wykanczam maxxisy, po 15kkm czas wymienić.

Co do trwalosci sie nie wypowiem, bo zrobilem Sevenka na Maxxisach jedynie kilkaset kilometrow.  Dwie rzeczy, ktore mi sie rzucily na pierwszy rzut oka to slizganko przy temp okolo 10 st. i deszczu

Dokładnie, terza na tym jeździć jak pipa.

 oraz  lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka
odjal po zalozeniu Michalow PR2.

Nooo to żeś mi z nieba spadł z tą informacją, już wiadomo skąd to shimy
którego nie dawało się zlikwidować.

Modelu nie pamietam, kupowane toto bylo w www.quady.eu czy jakos tak i

kosztowalo za komplet chyba z polowe tego co Michaly.

Dobrze ze do mnie nie było rozmiaru. Maxisy do Syma są produkowane
specjalnie fabryki.

Mój wybór padł na metzeler
--
Glub

Data: 2009-11-17 11:52:37
Autor: -Demonos-
On Nov 15, 9:30 am, Glub <glub...@gmail.com> wrote:

>  oraz  lekkie shimmy w okolicach 80 km/h, ktore zniknelo jak reka
> odjal po
> zalozeniu Michalow PR2.

Nooo to że¶ mi z nieba spadł z t± informacj±, już wiadomo sk±d to shimy
którego nie dawało się zlikwidować.

Nooo, to i dla mnie swietna wiadomosc, bo juz nie wiedzialem co
robic :-)

Ja mam supermaxxy i to chyba to. Na suchym nie narzekam - naprawde
fajnie trzymaja - bez stresu po nocy pozamykalem opony na
bieszczadzich serpentynach :-) a i na mokrym, jak cieplo daja rade.
Ale przy chlodzie to faktycznie boje sie - ale to moze byc uraz po
D205 :-)

-Demonos-
Inazuma GSX750 '98

Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...