Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...

Data: 2009-11-15 19:43:09
Autor: FanTomas
Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...

Jak w temacie, jezdzi ktos na takich "wynalazkach"?
Pytam bo tansze to troche jest. Co prawda niby wiem, ze jak cos jest tanie to nie moze byc dobre, ale spytac kolejny raz nie zawadzi ;-P

wiec ja mam tylko doswiadczenia z shinko 005.
oponka trwała, nie wiem jak z trzymaniem na mokrym bo jakos nie miałem za duzo okazji przetestowac. ja przelatałem calutki sezon na tych oponkach i nie narzekałem.
mam  wiecej dobrych doswiadczen z przednią oponą tej firmy bo wczesniej miałem michelina i mi przód w shimmy wpadał przy dynamicznym odwijaniu na pofalowanej nawierzchni (na przykład koleina albo cos takiego. po załozeniu shinko nie miałem shimmy ani razu.
pozdro
aha
ja smigam na gsxr 750 srad

Shinko? Kendo? Maxxis? i inne wynalazki...