Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.

Data: 2009-08-23 21:27:45
Autor: MarekZ
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:78c5b8ff-7dd5-4a5c-8dd0-b7c602659452c2g2000yqi.googlegroups.com...

Przed chwilą odbyłem dłuższą rozmowę i żadne argumenty nie
poskutkowały. Co robic ? Nie zapłacę 290 złotych ( i 90 za dodatkową)
za kartę z limitem 6000 złotych. Nie jest warta połowy tej kwoty.
Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.
A ONI to musieli wyczuć..;-)

Ciekawe, czyżby jakaś zmiana polityki Citi? Mnie to za rok czeka, a w tym roku być może reklamacja tak jak i rok temu (mam kartę w ofercie 3 lata bez oplaty).

Downgrade do srebrnej chyba wypada zrobić, 290 zł za taką kartę to komedia, a 380 to kuriozum... Limit Cię nie ogranicza. Signia kosztuje nie więcej niż 1000 zł. a oni chcą prawie 400.

Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie pomijając Citi-Prestiż.

Data: 2009-08-23 12:54:39
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 21:27, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów
powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie
pomijając Citi-Prestiż.

Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

Data: 2009-08-23 22:11:35
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:89a2d6a7-8a6d-43b2-8e33-4c281466f73cl5g2000yqo.googlegroups.com...

Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

No baaaaa. :)

Czy wiesz, że ci od tej różowej karty z kwiatkiem nie oddzwonli do mnie? Miało być do 24 godzin, a już chyba ze 4 dni minęły. Nieźle jak na początek. Chyba że to jakaś wczesna beta wersja serwisu jeszcze i on nie działa tak naprawdę, bo na grupie też jakoś temat zmarł.

Co do Miles&More, to ja mam też normalną kartę członkowską tego programu, zastanawiam się czy możliwy byłby transfer mil z karty Citi? Chyba byłby możliwy, nie? Może to jest jakieś rozwiązanie?

Data: 2009-08-23 13:17:38
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:11, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

[...]

Mile z karty automatycznie spływają na konto M/M, trochę to prostsze
niż w Diners. Chodzi o to, że posiadanie karty shiti przerywa i
zawiesza przedawnienie mil tych już odłożonych w M/M. Kiedyś, dawno
temu, przepadły mi mile w BA i od tamtej pory jestem uczulony...;-)

Data: 2009-08-23 22:22:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:d7e9077f-461c-403c-9e88-c12148b18993l5g2000yqo.googlegroups.com...

Chodzi o to, że posiadanie karty shiti przerywa i
zawiesza przedawnienie mil tych już odłożonych w M/M. Kiedyś, dawno
temu, przepadły mi mile w BA i od tamtej pory jestem uczulony...;-)

Ooooooo, nie wiedziałem...

Data: 2009-08-23 22:36:09
Autor: MK
[...]

AFAIR po warunkiem, ze z karty Citi/DC co miesiac naliczane sa kolejne mile. Trzeba wiec pamietac, zeby co miesiac zrobic transakcje na co najmniej 4/5PLN... w zaleznosci od karty...

MK

Data: 2009-08-23 13:43:01
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:36, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

AFAIR po warunkiem, ze z karty Citi/DC co miesiac naliczane sa kolejne mile.
Trzeba wiec pamietac, zeby co miesiac zrobic transakcje na co najmniej
4/5PLN... w zaleznosci od karty...

Dokładnie tak. I nie jest to chyba problem..;-)

Data: 2009-08-23 23:22:50
Autor: MK

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:717b76ce-ec26-401c-8278-23b21e807be7v36g2000yqv.googlegroups.com...

Dokładnie tak. I nie jest to chyba problem..;-)

Jak ktos bierze karte zeby z niej aktywnie korzystac to nie ma najmniejszego problemu, ale takim chyba oplata jest darowana bez zbednej dyskusji ;).

MK

Data: 2009-08-23 15:23:45
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 23:22, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Jak ktos bierze karte zeby z niej aktywnie korzystac to nie ma najmniejszego
problemu, ale takim chyba oplata jest darowana bez zbednej dyskusji ;).

MK

No cóż, jaki limit, takie transakcje...Miesiąc w miesiąc praktycznie
opór, bez przelewów. Zacznę chyba poszukiwac możliwości wyrobienia
karty M/M zagranicą. Ale to dopiero za jakiś czas.

Data: 2009-08-24 08:15:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:13728c4a-8827-4cbb-9bda-3cbad73c7fe6b15g2000yqd.googlegroups.com...

No cóż, jaki limit, takie transakcje...Miesiąc w miesiąc praktycznie
opór, bez przelewów. Zacznę chyba poszukiwac możliwości wyrobienia
karty M/M zagranicą. Ale to dopiero za jakiś czas.

Czyli okolice 20k-30k rocznie obrotu bezgotówkowego?? Przy aż tak wysokich obrotach Citi nie chce zwolnić? Niespotykane. Chyba rzeczywiście trzeba dzwonić drugi raz.

Data: 2009-08-23 22:14:16
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
[...]

A o co chodzi ?

Co do Miles&More, to ja mam też normalną kartę członkowską tego programu, zastanawiam się czy możliwy byłby transfer mil z karty Citi? Chyba byłby możliwy, nie? Może to jest jakieś rozwiązanie?

W BP się da.

--
Mithos

Data: 2009-08-23 22:18:49
Autor: MarekZ
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h6s7uv$vkh$2news.onet.pl...

A o co chodzi ?

https://www.keepitsimple.pl/

Można składać wnioski przez net...

Data: 2009-08-23 22:26:51
Autor: Mithos
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
MarekZ pisze:
https://www.keepitsimple.pl/

Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

Można składać wnioski przez net...

Najlepsza jest opłata ze wezwanie do zapłaty 40 PLN. A takie wezwanie może być wysłane mailem albo sms :)

--
Mithos

Data: 2009-08-23 22:29:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h6s8mi$1bv$2news.onet.pl...

Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

Open Finance?

Data: 2009-08-23 22:30:06
Autor: Mithos
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
MarekZ pisze:
Open Finance?

Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z kim ?

--
Mithos

Data: 2009-08-23 22:33:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h6s8sk$1bv$3news.onet.pl...

Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z kim ?

No zapewne z Getin/Noble...

Data: 2009-08-23 13:53:00
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 16:33, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "Mithos" <f...@adres.pl> napisał w wiadomościnews:h6s8sk$1bv$3news.onet.pl...

> Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z
> kim ?

No zapewne z Getin/Noble...

A jeszcze dokladniej: Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie - Oddział
Specjalistyczny Metrobank

https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=14

Data: 2009-08-23 22:48:57
Autor: Rafał
Mithos pisze:
Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z kim ?

No przecież jest tam napisane. Noble.

--
Raf

Data: 2009-08-24 07:12:26
Autor: Włodziu

MarekZ pisze:
https://www.keepitsimple.pl/

Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

Można składać wnioski przez net...

Najlepsza jest opłata ze wezwanie do zapłaty 40 PLN. A takie wezwanie może być wysłane mailem albo sms :)

albo Opłata za pismo wypowiadające Umowę - 50zł.

Czyli że jak będę chciał zrezygnować z karty po tych 3 latach to zapłacę 50 zł tylko za to, że chcę z niej zrezygnować ?!?!

Data: 2009-08-24 07:46:43
Autor: Mithos
Włodziu pisze:
Czyli że jak będę chciał zrezygnować z karty po tych 3 latach to zapłacę 50 zł tylko za to, że chcę z niej zrezygnować ?!?!

To chyba jest wtedy jak bank będzie wypowiadał posiadaczowi umowę.

--
Mithos

Data: 2009-08-24 08:39:36
Autor: RobertS
[...]

ale to raczej w określonych okolicznościach...

RobertS

Data: 2009-08-23 21:53:39
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie pomijając Citi-Prestiż.

Zniżki w sklepach. Inna sprawa, że bez karty Citi można wytargować takie same jeśli komuś oczywiście się chce.

W zasadzie to tylko tego będzie mi brakowało po likwidacji ich KK. Inna sprawa, że już w zasadzie wszystko zakupiłem (na najbliższy czas) więc może jakoś to przeżyję :)

--
Mithos

Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.