Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.

Data: 2009-08-23 12:19:53
Autor: szczurwa
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
Przed chwilą odbyłem dłuższą rozmowę i żadne argumenty nie
poskutkowały. Co robic ? Nie zapłacę 290 złotych ( i 90 za dodatkową)
za kartę z limitem 6000 złotych. Nie jest warta połowy tej kwoty.
Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.
A ONI to musieli wyczuć..;-)

Data: 2009-08-23 12:49:24
Autor: bradley.st
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
On 23 Sie, 15:19, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Co robic ?

(1) Zadzwonic raz jeszcze z nadzieja, ze trafisz na inna zmiane,
(2) Zadzwonic po raz kolejny, i - jezeli nadal jest taki wybor -
wybrac 'English' zamiast 'polski'  z nadzieja ze trafisz na jednostke
bardziej nastawiona na klienta (dawno dawno temu to dzialalo).

A jezeli to nie decyzja czlowieka tylko SYSTEMU, moze

(3) zamknac karte, odczekac jakis czas i zlozyc wniosek o nowa w
promocji? Cos wtedy tracisz?

Data: 2009-08-23 12:56:19
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 21:49, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

(3) zamknac karte, odczekac jakis czas i zlozyc wniosek o nowa w
promocji? Cos wtedy tracisz?

Nie wydadzą mi kolejnej. Należę do klubu zwolenników przenoszenia kart
i wysokich limitów. A ONI honorują dochody tylko z pensji...

Data: 2009-08-23 22:12:46
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Nie wydadzą mi kolejnej. Należę do klubu zwolenników przenoszenia kart
i wysokich limitów. A ONI honorują dochody tylko z pensji...

Oni honorują nie wiadomo co. Ja pomimo, że przedstawiałem dochody z umowy o pracę (czas nieokreślony itp.) to nie mogłem wywalczyć sensownego limitu, za to słyszę, że ludzie co dopiero występują o kartę dostają po kilkanaście tyś PLN na podstawie samej deklaracji składanej we wniosku.

Polityka limitowa Citi jest mocno mętna.

Dużo masz tych mil, że tak tego żałujesz ? (pytam czy realnie coś możesz za to mieć).

--
Mithos

Data: 2009-08-23 13:20:50
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:12, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Dużo masz tych mil, że tak tego żałujesz ? (pytam czy realnie coś możesz
za to mieć).

90000. Zbieram na A 380 w pierwszej klasie LHR-SYD. Najlepiej SIA.

Data: 2009-08-23 13:28:00
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 16:20, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

90000. Zbieram na A 380 w pierwszej klasie LHR-SYD. Najlepiej SIA.

Czy wiesz dokladnie co Ci przedluza waznosc? Tzn. czy musi to byc
lot / mile z karty, czy moze to byc tez jakakolwiek transakcja milowa?

W AA (nie, nie chodzi o alkoholikow) w sytuacji krytycznej oplacam
milami prenumerate czegokolwiek i za 600 mam kolejne 18 miesiecy
waznosci. No i moge tez kupic np. 2500 mil - to tez sie liczy jako
transakcja. Jak jest w M&M?

Data: 2009-08-23 13:33:27
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:28, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

milami prenumerate czegokolwiek i za 600 mam kolejne 18 miesiecy
waznosci. No i moge tez kupic np. 2500 mil - to tez sie liczy jako

M/M w porównaniu do AA to kuriozum, ale większośc programów w Europie
tak ma. Mile tracą ważnośc po trzech latach. Bieg przedawnienia
przerywa albo posiadanie statusu - Frequent, Senator, HON lub
posiadanie karty kredytowej Miles/More i WYKONANIE co najmniej jednej
transakcji w okresie rozliczeniowym, za które mogą byc przyznae mile M/
M. Dopóki masz status lub kartę - mile zachowują ważność. Nie masz-
przepadają po trzech latach.

Data: 2009-08-23 13:48:30
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 16:33, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

[...]

Eh, a juz Ci chcialem udzielac kolejnych swiatlych rad zebys wynajal
samochod albo zapisal sie na biuletyn. :)

Data: 2009-08-23 14:01:25
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:48, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Eh, a juz Ci chcialem udzielac kolejnych swiatlych rad zebys wynajal
samochod albo zapisal sie na biuletyn. :)

Mam kartę AA i tak też robię..;-) Uwazam AA za najlepszy FFP z grupy
OneWorld. Dzięki !

Data: 2009-08-23 14:41:51
Autor: bradley.st
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
On 23 Sie, 16:20, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

90000. Zbieram na A 380 w pierwszej klasie LHR-SYD. Najlepiej SIA.

Az zerknalem na strone SIA. Calosci w pierwszej sie nie da, ale:

Wersja najtansza, kombinacja Business Standard / First Saver / First
Standard     360,000
Wersja najdrozsza, kombinacja Business Full / First Full
1,216,000

Jeszcze troche Ci zostalo do uzbierania. :)

Data: 2009-08-23 15:26:20
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 23:41, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Wersja najdrozsza, kombinacja Business Full / First Full
1,216,000

Jeszcze troche Ci zostalo do uzbierania. :)

W ostateczności może byc LH/SIA lub TG/SIA. A jak to nie pomoże, to
zawsze jest China Airlines, choć mam opory przed chińskim czymkolwiek.
Jakiś czas temu na JFK wylądował 747 tej linii. Okazało się, że pilot
nie włada angielskim...!!! ???

Data: 2009-08-23 15:39:01
Autor: szczurwa
[...]

A na marginesie: SIA podpadło strasznie M/M właśnie dlatego, że nie
honoruje obcych mil - nagród na rejsach w nowych klasach biznes, first
i suite. Poszło ostro na noże i kto wie, może SIA opuści Star Aliance.

Data: 2009-08-23 22:22:40
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
90000. Zbieram na A 380 w pierwszej klasie LHR-SYD. Najlepiej SIA.

Nic mi to nie mówi. Ja samolotami nie latam :) Ile to jest warte w PLN ?

--
Mithos

Data: 2009-08-23 13:29:31
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:22, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> 90000. Zbieram na A 380 w pierwszej klasie LHR-SYD. Najlepiej SIA.

Nic mi to nie m wi. Ja samolotami nie latam :) Ile to jest warte w PLN ?

--
Mithos

Znawcy wyceniają milę na 2 centy amerykańskie. Wynikałoby z tego, ze
ok. 1800 USD. Ale w przelotach, w wyższych klasach i trans-con, myślę,
że więcej. 90000 mil starcza na WAW- LAX - Waw w biznesie. Bilet
kosztuje 13 -16 tysięcy PLN.

Data: 2009-08-23 22:31:25
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
[...]

To chyba faktycznie opłaca się powalczyć o kartę. 1800 USD piechotą nie chodzi.

--
Mithos

Data: 2009-08-23 23:48:03
Autor: XYZ
On 2009-08-23 21:49, bradley.st wrote:
[...]

Ale udawać, że nie znam polskiego? Może być podejrzane gdy mam polsko brzmiące nazwisko... :P

Swoją drogą zastanawia mnie, po co dają do wyboru język, skoro i tak nie przyjmą do takiej pracy w infolinii bez znajomości angielskiego (chyba, że się mylę).

Data: 2009-08-23 15:03:19
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 17:48, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

Ale udawać, że nie znam polskiego? Może być podejrzane gdy mam polsko
brzmiące nazwisko... :P

Nie, nie, nie udawac. Mowic po polsku. Po prostu jednostki pracujace w
"angielskojezycznej" wersji partyline mialy wtedy inne podejscie do
obslugi klienta. Nie orientuje sie, czy w wyniku dodatkowych szkolen,
czy wrodzonych predyspozycji.

Swoją drogą zastanawia mnie, po co dają do wyboru język, skoro i tak nie
przyjmą do takiej pracy w infolinii bez znajomości angielskiego (chyba,
że się mylę).

Jakby Ci to... Jest znajomosc jezyka i jest znajomosc jezyka. :)

Data: 2009-08-23 21:27:45
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:78c5b8ff-7dd5-4a5c-8dd0-b7c602659452c2g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Ciekawe, czyżby jakaś zmiana polityki Citi? Mnie to za rok czeka, a w tym roku być może reklamacja tak jak i rok temu (mam kartę w ofercie 3 lata bez oplaty).

Downgrade do srebrnej chyba wypada zrobić, 290 zł za taką kartę to komedia, a 380 to kuriozum... Limit Cię nie ogranicza. Signia kosztuje nie więcej niż 1000 zł. a oni chcą prawie 400.

Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie pomijając Citi-Prestiż.

Data: 2009-08-23 12:54:39
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 21:27, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów
powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie
pomijając Citi-Prestiż.

Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

Data: 2009-08-23 22:11:35
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:89a2d6a7-8a6d-43b2-8e33-4c281466f73cl5g2000yqo.googlegroups.com...

Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

No baaaaa. :)

Czy wiesz, że ci od tej różowej karty z kwiatkiem nie oddzwonli do mnie? Miało być do 24 godzin, a już chyba ze 4 dni minęły. Nieźle jak na początek. Chyba że to jakaś wczesna beta wersja serwisu jeszcze i on nie działa tak naprawdę, bo na grupie też jakoś temat zmarł.

Co do Miles&More, to ja mam też normalną kartę członkowską tego programu, zastanawiam się czy możliwy byłby transfer mil z karty Citi? Chyba byłby możliwy, nie? Może to jest jakieś rozwiązanie?

Data: 2009-08-23 13:17:38
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:11, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

[...]

Mile z karty automatycznie spływają na konto M/M, trochę to prostsze
niż w Diners. Chodzi o to, że posiadanie karty shiti przerywa i
zawiesza przedawnienie mil tych już odłożonych w M/M. Kiedyś, dawno
temu, przepadły mi mile w BA i od tamtej pory jestem uczulony...;-)

Data: 2009-08-23 22:22:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:d7e9077f-461c-403c-9e88-c12148b18993l5g2000yqo.googlegroups.com...

Chodzi o to, że posiadanie karty shiti przerywa i
zawiesza przedawnienie mil tych już odłożonych w M/M. Kiedyś, dawno
temu, przepadły mi mile w BA i od tamtej pory jestem uczulony...;-)

Ooooooo, nie wiedziałem...

Data: 2009-08-23 22:36:09
Autor: MK
[...]

AFAIR po warunkiem, ze z karty Citi/DC co miesiac naliczane sa kolejne mile. Trzeba wiec pamietac, zeby co miesiac zrobic transakcje na co najmniej 4/5PLN... w zaleznosci od karty...

MK

Data: 2009-08-23 13:43:01
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:36, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

AFAIR po warunkiem, ze z karty Citi/DC co miesiac naliczane sa kolejne mile.
Trzeba wiec pamietac, zeby co miesiac zrobic transakcje na co najmniej
4/5PLN... w zaleznosci od karty...

Dokładnie tak. I nie jest to chyba problem..;-)

Data: 2009-08-23 23:22:50
Autor: MK

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:717b76ce-ec26-401c-8278-23b21e807be7v36g2000yqv.googlegroups.com...

Dokładnie tak. I nie jest to chyba problem..;-)

Jak ktos bierze karte zeby z niej aktywnie korzystac to nie ma najmniejszego problemu, ale takim chyba oplata jest darowana bez zbednej dyskusji ;).

MK

Data: 2009-08-23 15:23:45
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 23:22, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Jak ktos bierze karte zeby z niej aktywnie korzystac to nie ma najmniejszego
problemu, ale takim chyba oplata jest darowana bez zbednej dyskusji ;).

MK

No cóż, jaki limit, takie transakcje...Miesiąc w miesiąc praktycznie
opór, bez przelewów. Zacznę chyba poszukiwac możliwości wyrobienia
karty M/M zagranicą. Ale to dopiero za jakiś czas.

Data: 2009-08-24 08:15:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:13728c4a-8827-4cbb-9bda-3cbad73c7fe6b15g2000yqd.googlegroups.com...

No cóż, jaki limit, takie transakcje...Miesiąc w miesiąc praktycznie
opór, bez przelewów. Zacznę chyba poszukiwac możliwości wyrobienia
karty M/M zagranicą. Ale to dopiero za jakiś czas.

Czyli okolice 20k-30k rocznie obrotu bezgotówkowego?? Przy aż tak wysokich obrotach Citi nie chce zwolnić? Niespotykane. Chyba rzeczywiście trzeba dzwonić drugi raz.

Data: 2009-08-23 22:14:16
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
[...]

A o co chodzi ?

Co do Miles&More, to ja mam też normalną kartę członkowską tego programu, zastanawiam się czy możliwy byłby transfer mil z karty Citi? Chyba byłby możliwy, nie? Może to jest jakieś rozwiązanie?

W BP się da.

--
Mithos

Data: 2009-08-23 22:18:49
Autor: MarekZ
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h6s7uv$vkh$2news.onet.pl...

A o co chodzi ?

https://www.keepitsimple.pl/

Można składać wnioski przez net...

Data: 2009-08-23 22:26:51
Autor: Mithos
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
MarekZ pisze:
https://www.keepitsimple.pl/

Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

Można składać wnioski przez net...

Najlepsza jest opłata ze wezwanie do zapłaty 40 PLN. A takie wezwanie może być wysłane mailem albo sms :)

--
Mithos

Data: 2009-08-23 22:29:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h6s8mi$1bv$2news.onet.pl...

Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

Open Finance?

Data: 2009-08-23 22:30:06
Autor: Mithos
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
MarekZ pisze:
Open Finance?

Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z kim ?

--
Mithos

Data: 2009-08-23 22:33:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h6s8sk$1bv$3news.onet.pl...

Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z kim ?

No zapewne z Getin/Noble...

Data: 2009-08-23 13:53:00
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 16:33, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "Mithos" <f...@adres.pl> napisał w wiadomościnews:h6s8sk$1bv$3news.onet.pl...

> Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z
> kim ?

No zapewne z Getin/Noble...

A jeszcze dokladniej: Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie - Oddział
Specjalistyczny Metrobank

https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=14

Data: 2009-08-23 22:48:57
Autor: Rafał
Mithos pisze:
Tyle wyczytałem. To Open Finance będzie wydawać KK ? Ale we współpracy z kim ?

No przecież jest tam napisane. Noble.

--
Raf

Data: 2009-08-24 07:12:26
Autor: Włodziu

MarekZ pisze:
https://www.keepitsimple.pl/

Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

Można składać wnioski przez net...

Najlepsza jest opłata ze wezwanie do zapłaty 40 PLN. A takie wezwanie może być wysłane mailem albo sms :)

albo Opłata za pismo wypowiadające Umowę - 50zł.

Czyli że jak będę chciał zrezygnować z karty po tych 3 latach to zapłacę 50 zł tylko za to, że chcę z niej zrezygnować ?!?!

Data: 2009-08-24 07:46:43
Autor: Mithos
Włodziu pisze:
Czyli że jak będę chciał zrezygnować z karty po tych 3 latach to zapłacę 50 zł tylko za to, że chcę z niej zrezygnować ?!?!

To chyba jest wtedy jak bank będzie wypowiadał posiadaczowi umowę.

--
Mithos

Data: 2009-08-24 08:39:36
Autor: RobertS
[...]

ale to raczej w określonych okolicznościach...

RobertS

Data: 2009-08-23 21:53:39
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie pomijając Citi-Prestiż.

Zniżki w sklepach. Inna sprawa, że bez karty Citi można wytargować takie same jeśli komuś oczywiście się chce.

W zasadzie to tylko tego będzie mi brakowało po likwidacji ich KK. Inna sprawa, że już w zasadzie wszystko zakupiłem (na najbliższy czas) więc może jakoś to przeżyję :)

--
Mithos

Data: 2009-08-23 21:51:43
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
[...]

Ja osobiście złożyłem wypowiedzenie pomimo, że mam zwolnienie dożywotne. Nie chcę tej karty (wersja spersonalizowana jaką dostałem jest kuriozalna i nie wiem skąd oni ją wytrzasnęli - zdjęcie jak mały paznokieć, do tego rozmazane więc równie dobrze można tam odnaleźć każdego; podpis na karcie jeszcze lepszy - to już totalnie nie mam pojęcia skąd wzięli - jeszcze umieszczono koślawo; no i moje imię i nazwisko tradycyjnie nie mieszczą się na karcie).

Jestem w Citi od kilku lat, limit podnieśli mi po wielu prośbach, groźbach i łaskach, a i tak nie jest on rewelacyjny (aczkolwiek ten gold z limitem 6000 to mistrzostwo :D ). Ostatnia wizyta w oddziale i podejście "klient nasz wróg" totalnie mnie zniechęciła do tego banku.

Jeśli chcesz kartę to obstawaj przy tym, że rezygnujesz. W końcu zmiękną. A jak nie to co ? Stracisz 6k PLN limitu :)

--
Mithos

Data: 2009-08-23 12:57:17
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 21:51, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Jeśli chcesz kartę to obstawaj przy tym, że rezygnujesz. W końcu
zmiękną. A jak nie to co ? Stracisz 6k PLN limitu :)

Mam gdzieś kartę, chodzi mi o mile z lat ubiegłych, żeby nie
przepadły..;-)

Data: 2009-08-23 13:12:29
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 15:57, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Mam gdzieś kartę, chodzi mi o mile z lat ubiegłych, żeby nie
przepadły..;-)

Za 380 zl? To moze lepiej jakis mileage run? WAW-POZ-WAW za 289 zl w
promocji na przyklad.
Koziolki zobaczysz... :)

Data: 2009-08-23 13:19:19
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:12, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Za 380 zl? To moze lepiej jakis mileage run? WAW-POZ-WAW za 289 zl w
promocji na przyklad.
Koziolki zobaczysz... :)

Żona mnie z domu chce wykopać za te promocje...:-) Oj, jak Mileage
run, to tylko w Stanach ! A do Pyrlandii się wybiorę, obym tylko nie
trafił na odwołany rejs...

Data: 2009-08-23 14:25:31
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 16:19, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Żona mnie z domu chce wykopać za te promocje...:-)

Hmmm...

http://www.flyertalk.com/forum/travelbuzz/984684-please-help-travel-addict-banned-travelling-wife.html

:)

Data: 2009-08-23 15:27:47
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 23:25, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

http://www.flyertalk.com/forum/travelbuzz/984684-please-help-travel-a...

:)

Można znaleźć pare innych wątków o podobnej treści. Najbardziej
zwariowane pochodzą od kolesi z Oz !

Data: 2009-08-24 06:53:07
Autor: xbartx
Dnia Sun, 23 Aug 2009 12:19:53 -0700, szczurwa napisał(a):

[...]

Spróbuj zrobić downgrade to może jeszcze znowu mile powitalne dostaniesz ;)

Data: 2009-08-24 08:59:38
Autor: RobertS
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocz nej.

Spróbuj zrobić downgrade to może jeszcze znowu mile powitalne dostaniesz ;)

tak, na pewno...już prędzej zabiorą różnicę punktów między goldem a silverem...

RobertS

Data: 2009-08-24 09:05:59
Autor: MK
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h6tdcj$mst$1inews.gazeta.pl...

Spróbuj zrobić downgrade to może jeszcze znowu mile powitalne
dostaniesz ;)

Hehe... mi cofnieto, po kilku m-cach, mile powitalne naliczone przy zamianie golda na platyne, wiec raczej nie liczylbym na taka mozliwosc...

MK

Data: 2009-08-25 18:25:33
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
[...]

Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie wyczułem. Zmiana polityki ? :)

--
Mithos

Data: 2009-08-25 10:04:24
Autor: bradley.st
On 25 Sie, 12:25, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> [...]

Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę
zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie

http://prnews.pl/hydepark/citi-nie-lubi-potencjalnych-bezrobotnych-43130.html

"punkt dla Citi, że mimo wszystko potrafi. Jednak również on zmienił
swoje podejście w stosunku do tego, co było kiedyś." :)

Data: 2009-08-26 12:15:14
Autor: corner

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h713a4$fds$1news.onet.pl...

Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie wyczułem. Zmiana polityki ? :)

A co ci jeszcze mieli dać? :->

Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.