Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.

Data: 2009-08-23 21:51:43
Autor: Mithos
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
szczurwa pisze:
Przed chwilą odbyłem dłuższą rozmowę i żadne argumenty nie
poskutkowały. Co robic ? Nie zapłacę 290 złotych ( i 90 za dodatkową)
za kartę z limitem 6000 złotych. Nie jest warta połowy tej kwoty.
Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.
A ONI to musieli wyczuć..;-)

Ja osobiście złożyłem wypowiedzenie pomimo, że mam zwolnienie dożywotne. Nie chcę tej karty (wersja spersonalizowana jaką dostałem jest kuriozalna i nie wiem skąd oni ją wytrzasnęli - zdjęcie jak mały paznokieć, do tego rozmazane więc równie dobrze można tam odnaleźć każdego; podpis na karcie jeszcze lepszy - to już totalnie nie mam pojęcia skąd wzięli - jeszcze umieszczono koślawo; no i moje imię i nazwisko tradycyjnie nie mieszczą się na karcie).

Jestem w Citi od kilku lat, limit podnieśli mi po wielu prośbach, groźbach i łaskach, a i tak nie jest on rewelacyjny (aczkolwiek ten gold z limitem 6000 to mistrzostwo :D ). Ostatnia wizyta w oddziale i podejście "klient nasz wróg" totalnie mnie zniechęciła do tego banku.

Jeśli chcesz kartę to obstawaj przy tym, że rezygnujesz. W końcu zmiękną. A jak nie to co ? Stracisz 6k PLN limitu :)

--
Mithos

Data: 2009-08-23 12:57:17
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 21:51, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Jeśli chcesz kartę to obstawaj przy tym, że rezygnujesz. W końcu
zmiękną. A jak nie to co ? Stracisz 6k PLN limitu :)

Mam gdzieś kartę, chodzi mi o mile z lat ubiegłych, żeby nie
przepadły..;-)

Data: 2009-08-23 13:12:29
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 15:57, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Mam gdzieś kartę, chodzi mi o mile z lat ubiegłych, żeby nie
przepadły..;-)

Za 380 zl? To moze lepiej jakis mileage run? WAW-POZ-WAW za 289 zl w
promocji na przyklad.
Koziolki zobaczysz... :)

Data: 2009-08-23 13:19:19
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 22:12, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Za 380 zl? To moze lepiej jakis mileage run? WAW-POZ-WAW za 289 zl w
promocji na przyklad.
Koziolki zobaczysz... :)

Żona mnie z domu chce wykopać za te promocje...:-) Oj, jak Mileage
run, to tylko w Stanach ! A do Pyrlandii się wybiorę, obym tylko nie
trafił na odwołany rejs...

Data: 2009-08-23 14:25:31
Autor: bradley.st
On 23 Sie, 16:19, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Żona mnie z domu chce wykopać za te promocje...:-)

Hmmm...

http://www.flyertalk.com/forum/travelbuzz/984684-please-help-travel-addict-banned-travelling-wife.html

:)

Data: 2009-08-23 15:27:47
Autor: szczurwa
On 23 Sie, 23:25, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

http://www.flyertalk.com/forum/travelbuzz/984684-please-help-travel-a...

:)

Można znaleźć pare innych wątków o podobnej treści. Najbardziej
zwariowane pochodzą od kolesi z Oz !

Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.