Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.

Data: 2009-08-25 18:25:33
Autor: Mithos
Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
szczurwa pisze:
Przed chwilą odbyłem dłuższą rozmowę i żadne argumenty nie
poskutkowały. Co robic ? Nie zapłacę 290 złotych ( i 90 za dodatkową)
za kartę z limitem 6000 złotych. Nie jest warta połowy tej kwoty.
Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.
A ONI to musieli wyczuć..;-)

Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie wyczułem. Zmiana polityki ? :)

--
Mithos

Data: 2009-08-25 10:04:24
Autor: bradley.st
On 25 Sie, 12:25, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> [...]

Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę
zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie

http://prnews.pl/hydepark/citi-nie-lubi-potencjalnych-bezrobotnych-43130.html

"punkt dla Citi, że mimo wszystko potrafi. Jednak również on zmienił
swoje podejście w stosunku do tego, co było kiedyś." :)

Data: 2009-08-26 12:15:14
Autor: corner

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h713a4$fds$1news.onet.pl...

Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie wyczułem. Zmiana polityki ? :)

A co ci jeszcze mieli dać? :->

Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.