Shiti online

Data: 2010-11-20 00:54:41
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
Shiti online
Grrrrr szlag mnie zaraz trafi - jak w tym gownianym systemie ustawic
przelew z data przyszła?
Intuicyjny normalnie jak kwadratura koła.

Data: 2010-11-20 10:49:54
Autor: RobertS
Shiti online

Grrrrr szlag mnie zaraz trafi - jak w tym gownianym systemie ustawic
przelew z data przyszła?
Intuicyjny normalnie jak kwadratura koła.

przecież to banalne, wybierasz rachunek docelowy i Ľródłowy klikasz dalej, otwiera się formatka gdzie wpisujesz kwotę i datę, masz do wyboru 3 opcje:
dzisiaj
przyszła data
ustaw zlecenie stałe

gdzie ta komplikacja?

nie zrobisz przelewu z dat± przyszł± na rachunek kk

RobertS

Data: 2010-11-20 13:17:36
Autor: mx
Shiti online

--
Ale to prosto obej¶ć. Robisz przelew z dat± przyszł± na inny rachunek, w innym banku. A dla spłaty karty robisz polecenie zapłaty z tamtego konta, które zawsze jest realizowane w dniu płatno¶ci. Musi być jeden dzień różnicy między tymi operacjami.

Pzdr.

Data: 2010-11-20 19:37:01
Autor: RobertS
Shiti online
mnóstwo zachodu.... zawsze robię przelew na konto w citi na min. 1,5kzł (zwolnienie z opłaty za konto), jeżeli do spłaty karty zostaje kilka dni
to kasa trafia na KO a w dniu spłaty kk na jej rachunek

RobertS

Data: 2010-11-20 21:00:42
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Shiti online
mx pisze:
Ale to prosto obejść. Robisz przelew z datą przyszłą na inny rachunek, w
innym banku. A dla spłaty karty robisz polecenie zapłaty z tamtego
konta, które zawsze jest realizowane w dniu płatności. Musi być jeden
dzień różnicy między tymi operacjami.

A po co bawić się w drugi rachunek? Nie można po prostu ustawić PZ z tego pierwszego konta?

--
MiCHA

Data: 2010-11-20 12:33:31
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
Shiti online
On 20 Lis, 21:00, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
mx pisze:

> [...]
> dzień różnicy między tymi operacjami.

A po co bawić się w drugi rachunek? Nie można po prostu ustawić PZ z

Hm no własnie chce spłacić kartę :>>>
Czyli co - PZ mozna ustawic dla karty, z data przyszła?

Data: 2010-11-20 22:01:25
Autor: RobertS
Shiti online

Hm no własnie chce spłacić kartę :>>>
Czyli co - PZ mozna ustawic dla karty, z data przyszła?

NIE, na rachunek kk w Citi z rachunku w Citi przelewu z dat± przyszł± nie da się ustawić, albo przelewasz w tym samym dniu albo z innego banku

RobertS

Data: 2010-11-20 22:27:35
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Shiti online
RobertS pisze:

Hm no własnie chce spłacić kartę :>>>
Czyli co - PZ mozna ustawic dla karty, z data przyszła?
NIE, na rachunek kk w Citi z rachunku w Citi przelewu z datą przyszłą
nie da się ustawić, albo przelewasz w tym samym dniu albo z innego banku

A dlaczego nie można ustawić PZ z rachunku w Citi?

--
MiCHA

Data: 2010-11-21 10:01:19
Autor: RobertS
Shiti online

A dlaczego nie można ustawić PZ z rachunku w Citi?

a kk Citi można spłacać przez PZ? przelewu z datą przyszłą na rachunek kk nie da się wykonać, odp. banku: nie, bo nie

RobertS

Data: 2010-11-21 02:08:59
Autor: MK
Shiti online
On 21 Lis, 10:01, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> A dlaczego nie można ustawić PZ z rachunku w Citi?

a kk Citi można spłacać przez PZ? przelewu z dat± przyszł± na rachunek
kk nie da się wykonać, odp. banku: nie, bo nie

AFAIR Citi jako pierwsze uruchomilo prawdziwe PZ przy splacie karty
kredytowej i pozyczki. Mozesz splacac w dowolnego rachunku
obslugujacego PZ w wysokosci kwoty minimalnej lub calosci zaluzenia z
wyciagu.

MK

Data: 2010-11-21 12:25:38
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Shiti online
RobertS pisze:

A dlaczego nie można ustawić PZ z rachunku w Citi?
a kk Citi można spłacać przez PZ?

Zakładam, że skoro - jak wynika z tego wątku - kartę w Citi można spłacać przez PZ z rachunku w innym banku, to równie dobrze można spłacać przez PZ z rachunku w Citi.

--
MiCHA

Data: 2010-11-20 22:28:47
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Shiti online
"Ja-Gaar" Bestia Miiny pisze:

Czyli co - PZ mozna ustawic dla karty, z data przyszła?

Data wykonania PZ nie zależy od Ciebie. Bank sam pobierze środki w odpowiedniej dacie.

--
MiCHA

Data: 2010-11-21 10:12:17
Autor: Rafał
Shiti online
W dniu 2010-11-20 10:49, RobertS pisze:
nie zrobisz przelewu z dat± przyszł± na rachunek kk

A jezeli wpisze go recznie jako zwykly przelew?

--
Raf

Data: 2010-11-21 21:16:20
Autor: RobertS
Shiti online

nie zrobisz przelewu z dat± przyszł± na rachunek kk

A jezeli wpisze go recznie jako zwykly przelew?

spróbuj, tak się wła¶nie nie dało

RobertS

Shiti online