Shoei QWEST czy Schuberth C3

Data: 2014-07-09 13:58:35
Autor: JK
Shoei QWEST czy Schuberth C3
-- -- - Wiadomość oryginalna -- -- - Od: "Dking" <michal.blonski@_NOSPAM_hotmail.com>
Grupy dyskusyjne: pl.rec.motocykle
Wysłano: 9 lipca 2014 11:42
Temat: Shoei QWEST czy Schuberth C3

Witam,

Na przyszły sezon planuję rozpoczęcie przygody z jednośladami. Teraz zdaję (w końcu mogę dokończyć, bo kończę w paź 24 lata) prawko i kompletuje powolutku sprzęt. Zaczynam od kasku i w związku z tym mam pytanie czy warto dopłacać do Schubertha ? O QWEST słyszałem same dobre opinie ale ta "cisza" którą podobno cechuje się C3 mocno mnie kusi. Moto które zamierzam kupić to Honda CBF 600 z owiewkami. (Codzienne dojazdy do pracy przez miasto + weekendowe wypady z plecakiem aka dziewczyną po Polsce). Tak jak podobają mi się z wyglądu motocykle sportowe to nie mam sportowego zacięcia, spokojny człowiek ze mnie :) Czyli kask będzie służył do zastosowań szosowo/turystycznych. Prosiłbym o pomoc.
=================

Nie jeździłem w QWEST, ale mam (kolejny już model) Schubertha, właśnie C3.
Jeśli Cię stać to na tym nie oszczędzaj, Poza ciszą, daje b.dobrą
aerodynamikę - nie szarpie na boki przy wyższych prędkościach), oraz wygodny
system podnoszenia szczęki, który docenisz zwłaszcza przy letnich, krótkich
przelotach w mieście (czytaj: w korkach). W C2 miałem zastrzeżenie do
jakości wykonania, w C3 od kilku lat jeździ mi się super. Właśnie - jak to napisałeś - "szosowo/turystycznie", szybkim ZZR1200.

Polecam i pozdrawiam - JK
Ps. Nie do wzgardzenia jest także możliwość (miejsce) prostego montażu
słuchawek - w moim przypadku do CB.

Shoei QWEST czy Schuberth C3