Shrek 3D Imax vs Multikino

Data: 2010-07-10 16:47:35
Autor: Arek
Shrek 3D Imax vs Multikino
poznanchyk pisze:
[..]
oblegany więc znów wybiorę się do M. Coś tracę?

Tak.  W chwili obecnej normalne wrażenia 3D to tylko w kinie
do tego od początku przystosowanym, czyli u nas w IMAXie.

Jeżeli masz pod nosem IMAX i inne kino to tylko IMAX.

W pozostałych kinach jest namiastka 3D.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-10 23:29:37
Autor: zly
Shrek 3D Imax vs Multikino
Dnia Sat, 10 Jul 2010 16:47:35 +0200, Arek napisał(a):

Tak.  W chwili obecnej normalne wrażenia 3D to tylko w kinie
do tego od początku przystosowanym, czyli u nas w IMAXie.

Też mi tak mówili, więc czekałem, aż będą wolne miejsca na Avatara. Efekt
imo mocno przereklamowany, do tego brudne tłuste okulary. Co więcej, jakiś
czas później na szkoleniu Microsoftu, była taka mała dyskusja i ogólnie
paru gości twierdziło, że wbrew temu co mówią lepiej jednak multi.  W multi
nie byłem ale w imaxie widziałem i Alicję i Avatara i imo nic szczególnego

--
marcin

Data: 2010-07-10 23:59:29
Autor: Arek
Shrek 3D Imax vs Multikino
zly pisze:
Też mi tak mówili, więc czekałem, aż będą wolne miejsca na Avatara.
> Efekt imo mocno przereklamowany, do tego brudne tłuste okulary.

Bo Avatar NIE BYŁ filmem 3D.
Kina, gdzie krawędzie obrazu - szczególnie dół - są w polu widzenia
nie sprawdzają się w 3D.
To tak jakbyś ze środka pokoju patrzył przez okno. Kicha.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-11 20:16:20
Autor: Ghost
Shrek 3D Imax vs Multikino

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:i1aqg1$u7c$1news.onet.pl...
zly pisze:
Też mi tak mówili, więc czekałem, aż będą wolne miejsca na Avatara. Efekt imo mocno przereklamowany, do tego brudne tłuste okulary.

Bo Avatar NIE BYŁ filmem 3D.

Oboze, znow ten waryjat.

Shrek 3D Imax vs Multikino