Shrek forever

Data: 2010-07-25 16:56:54
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
dzisiaj obejrzałem. Główny czarny bohater z urody, mmimiki i mentalnie
jakoś dziwnie podobny do Tuska.

Data: 2010-07-26 02:14:32
Autor: Lorn
Shrek forever
Od teraz, każdy twój kłamliwy post zgłaszam jako naruszenie zasad panujących w usenecie... Korzystasz z google news... Lepiej poszukaj innego serwera do rozsiewania wirusa kłamstw.

Data: 2010-07-25 17:19:43
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
On 26 Lip, 02:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Od teraz, każdy twój kłamliwy post zgłaszam jako naruszenie zasad
panujących w usenecie... Korzystasz z google news... Lepiej poszukaj
innego serwera do rozsiewania wirusa kłamstw.

Nie lubisz Shreka?
:)))))))))))))

Data: 2010-07-26 02:22:49
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 02:19, Pistacjusz pisze:
[...]

Koniec z twoimi bluźnierstwami... Licz się z każdym napisanym słowem.

Data: 2010-07-25 17:29:47
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
On 26 Lip, 02:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Nie lubisz Shreka?
> :)))))))))))))

Koniec z twoimi bluźnierstwami... Licz się z każdym napisanym słowem.

Należysz do jakiejś sekty i obraziłem twoje "bóstwo"?

Data: 2010-07-26 02:34:58
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 02:29, Pistacjusz pisze:
[...]

Nie należę do żadnej sekty... Każdy twój post w którym kłamiesz zostanie zgłoszony jako naruszenie zasad usenetu... Nie długo będę musiał czekać, aż Google news odetnie ciebie od publikowania oszczerstw,. Czekam na więcej.

Data: 2010-07-25 17:46:06
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
On 26 Lip, 02:34, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

zgłoszony jako naruszenie zasad usenetu... Nie długo będę musiał czekać,
aż Google news odetnie ciebie od publikowania oszczerstw,. Czekam na

Najpierw mi piszesz, że "bluźnię". Teraz mi piszesz, że zrobisz jakieś
"straszne zgłoszenie"
i mi "odetniesz". Na końcu piszesz, że "czekasz na więcej". Zdecyduj
się na coś.
Jeśli jesteś w rui to ja od razu mówię, że nie jestem zainteresowany.

Data: 2010-07-26 02:51:32
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 02:46, Pistacjusz pisze:

Najpierw mi piszesz, że "bluźnię". Teraz mi piszesz, że zrobisz jakieś
"straszne zgłoszenie"

Trzy twoje posty już zostały zgłoszone jako "Prawdopodobnie są to treści nawołujące do nienawiści lub przemocy" Od tej chwili każdy post noszący znamiona wypełniające te kryteria będą zgłaszane... Proszę bardzo, produkuj swoje kłamstwa... Czekam na to...

Data: 2010-07-25 18:09:49
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
On 26 Lip, 02:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

znamiona wypełniające te kryteria będą zgłaszane... Proszę bardzo,
produkuj swoje kłamstwa... Czekam na to...

Widzisz, po pierwsze to ja tu piszę szczerą prawdę a kłamiesz zwykle
ty oszczerco.
Prawda ci się może nie podobać ponieważ wywołuje u ciebie dysonans
poznawczy który jest generalne przykrym zjawiskiem. Tylko, że to nie
moja wina, że wolisz kłamstwo od prawdy.
Po drugie takie "zgłoszenie" zwykle jest przez googla odrzucane ale
nawet, no przypuśćmy nawet gdyby zadziałało
to naprawdę nie jest dla mnie żadnym problemem zmienienie nicka, IP,
serwera itd i pisanie tuta dalej.
Po trzecie twoją deklarację traktuję jako akt desperacji, bezsilności,
braku argumentów i chęć ucieczki.
Podobnie zachowują się dzieci kiedy krzyczą i zatykają uszka aby nie
słyszeć czegoś co im się nie podoba.
Po czwarte takie zgłoszenie z łatwością mógłbym wystosować w stosunku
do ciebie - daruję to sobie tjednak bo uważam cię za pocieszną postać
i twwoje poglądy mnie nie irytują tylko śmieszą.

Data: 2010-07-26 03:14:17
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 03:09, Pistacjusz pisze:
[...]

Widzisz

Widzę każdy twój kłamliwy post... I napiszę tobie szczerze :> Koniec z tym. Czekam na twoja kłamliwą twórczość. :)

Data: 2010-07-25 18:17:39
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
On 26 Lip, 03:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Widzisz

Widzę każdy twój kłamliwy post... I napiszę tobie szczerze :> Koniec z
tym. Czekam na twoja kłamliwą twórczość. :)

Lepiej powiedz wprost, że czujesz do mnie mięte i dlatego jesteś taka
upierdliwa.
:)))))

Data: 2010-07-26 03:22:09
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 03:17, Pistacjusz pisze:
[...]

Lepiej powiedz wprost

Powtórzę: 'Każdy twój post w którym kłamiesz zostanie zgłoszony jako naruszenie zasad usenetu... Nie długo będę musiał czekać, aż Google news odetnie ciebie od publikowania oszczerstw,.'

Data: 2010-07-25 18:30:08
Autor: Pistacjusz
Shrek forever
On 26 Lip, 03:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

naruszenie zasad usenetu... Nie długo będę musiał czekać, aż Google news
odetnie ciebie od publikowania oszczerstw,.'

Powtórz jeszcze parę razy bo nie zapamiętałem.

Data: 2010-07-26 03:39:23
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 03:30, Pistacjusz pisze:

Powtórz jeszcze parę razy bo nie zapamiętałem.

Koniec dyskusji... Produkuj swoje kłamstwa dalej. EOT.

Data: 2010-07-26 11:03:51
Autor: precz z PO
Shrek forever
Lorn pisze:
[...]

Dobre, mamisynek zaczyna straszyć, od dzisiaj, jak coś mu się nie spodoba, będzie donosił jak ten pedał z Biłgoraja :)

Data: 2010-07-26 18:17:52
Autor: Lorn
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 18:03, precz z PO pisze:
Lorn pisze:
[...]

Każdy sądzi po sobie.

Data: 2010-07-26 15:32:24
Autor: u2
Shrek forever
W dniu 2010-07-26 01:56, Pistacjusz pisze:
dzisiaj obejrzałem. Główny czarny bohater z urody, mmimiki i mentalnie
jakoś dziwnie podobny do Tuska.

I do jego przybocznego Schetyny :)

Shrek forever