Shultz: Wredna Europa Środkowa nie chce skoczyć do przerębla wraz z Niemcami Merkel

Data: 2016-09-16 07:33:29
Autor: A. Filip
Shultz: Wredna Europa Środkowa nie chce skoczyć do przerębla wraz z Niemcami Merkel
http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/531038,schulz-dla-faz-europa-srodkowa-zostawila-niemcy-na-lodzie.html
Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Martin Schulz w wywiadzie dla
dziennika "Frankfurter Allgemeine Zeitung" zarzucił krajom Europy
Środkowo-Wschodniej, że podczas kryzysu uchodźczego zostawiły ponoszące
największe ciężary kryzysu Niemcy "na lodzie"

Widziały Merkel gały ilu uchodźców/"uchodźców" *do Niemiec* brały her idiot.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-16 03:24:14
Autor: Dziamgot Niestrudzony
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> Środkowo-Wschodniej, że podczas kryzysu uchodźczego zostawiły ponoszące
> największe ciężary kryzysu Niemcy "na lodzie"

Przecież to niemcy witali radośnie uchodźców a nie polacy.

To europka dała saddamowi zielone światło do ataku na iran 1,4mln trupa
a później i saddama wychujali. Niemcy, francja, hiszpania, UK doiły przez
500 lat pół świata, więc niech teraz ich przygarną..

Shultz: Wredna Europa Środkowa nie chce skoczyć do przerębla wraz z Niemcami Merkel