Shutter Island

Data: 2010-06-22 10:41:12
Autor: WRonX
Shutter Island
Tomek G艂owacki pisze:
Hej,

Mam pytanie odno艣nie fabu艂y ale...

SPOILER SPACE

Czy w scenie przes艂uchania pacjent贸w, kiedy przes艂uchuj膮 t膮 starsz膮 kobitk臋 co m臋偶a siekier膮 zar膮ba艂a, kt贸ra prosi nast臋pnie o szklank臋 wody, celowym jest, 偶e podnosi do ust pust膮 r臋k臋 w jednym uj臋ciu? P贸藕niej odk艂ada ju偶 na st贸艂 szklank臋.

Cholera, myslalem ze mi sie przywidzialo! Mysle, ze wpadka to nie jest, bo byloby trudno takowa niechcacy popelnic. Ale jaka to ma miec symbolike... nie wiem, "there's no glass", czy cos w tym stylu? :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2010-06-22 12:58:08
Autor: Tomek G艂owacki
Shutter Island
W dniu 2010-06-22 10:41, WRonX pisze:
Tomek G艂owacki pisze:
[...]

Z 10 razy przewija艂em :) Faktycznie efekt jest niesamowity, bo tak na granicy percepcji. Tylko zastanawiam si臋 z czym to ma zwi膮zek, w sensie - kto widzi szklank臋 a kto jej nie widzi :)

W ka偶dym razie - film poch艂oni臋ty. Mia艂 par臋 moment贸w "s艂abszych" i przegadanych, ale 艂adnie poprowadzony i wyko艅czony.

Pozdr,
Tomek

Shutter Island