Si vis pacem para bellum

Data: 2010-09-26 12:30:40
Autor: cytryna
Si vis pacem para bellum
"Premier Donald Tusk o¶wiadczył w sobotê, że nie da siê namówiæ na wypowiedzenie Rosji politycznej wojny w zwi±zku z prowadzonym ¶ledztwem w sprawie katastrofy smoleńskiej. Podkre¶lił jednak, że ¶ledztwo to nie jest prowadzone perfekcyjnie. Mimo to, "możliwo¶ci oddziaływania na zachowania strony rosyjskiej maj± swoje ograniczenia."
Chyba płk.Putin trzyma polskiego cudotwórcê mocno za jaja, st±d ten strach oraz wiernopoddańcze o¶wiadczenia.

Data: 2010-09-26 12:53:55
Autor: WW
Si vis pacem para bellum
W dniu 2010-09-26 12:30, cytryna pisze:
"Premier Donald Tusk oƛwiadczyƂ w sobotę, ĆŒe nie da się namĂłwić na
wypowiedzenie Rosji politycznej wojny w związku z prowadzonym ƛledztwem w
sprawie katastrofy smoleƄskiej. PodkreƛliƂ jednak, ĆŒe ƛledztwo to nie jest
prowadzone perfekcyjnie. Mimo to, "moĆŒliwoƛci oddziaƂywania na zachowania
strony rosyjskiej mają swoje ograniczenia."
Chyba pƂk.Putin trzyma polskiego cudotwórcę mocno za jaja, stąd ten strach
oraz wiernopoddaƄcze oƛwiadczenia.

To odwróć sytuację.
U nas rozbija się rosyjski samolot z politykami.
Rosja od początku twierdzi, ĆŒe sfaƂszujemy ƛledztwo, ĆŒe ukryjemy dowody a w ogĂłle to my tą katastrofę spowodowaliƛmy.
Czy w takim wypadku:
1. Oddalibysmy ƛledztwo Rosji ?
2. Pozwolilibyƛmy rosyjskiemu wojsku na zabezpieczenie miejsca katastrofy ?.
3. OdesƂalibyƛmy wszystkie szczątki bez badania ?.
4. Przyjęlibyƛmy bez zastrzeĆŒeƄ wszystkie zarzuty o spowodowanie katastrofy i mataczenie po niej ?.
itd. .... ( co tam p. KaczyƄski jeszcze wymyƛliƂ).

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂŒhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny ƚwiatowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-09-26 13:08:11
Autor: awe
Si vis pacem para bellum

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c9f2643$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To odwróæ sytuacjê.
U nas rozbija siê rosyjski samolot z politykami.
Rosja od pocz±tku twierdzi, że sfałszujemy ¶ledztwo, że ukryjemy dowody a w ogóle to my t± katastrofê spowodowali¶my.
Czy w takim wypadku:
1. Oddalibysmy ¶ledztwo Rosji ?
2. Pozwoliliby¶my rosyjskiemu wojsku na zabezpieczenie miejsca katastrofy ?.
3. Odesłaliby¶my wszystkie szcz±tki bez badania ?.
4. Przyjêliby¶my bez zastrzeżeń wszystkie zarzuty o spowodowanie katastrofy i mataczenie po niej ?.
itd. .... ( co tam p. Kaczyński jeszcze wymy¶lił).
-- -- -- -- -- -- -- -
kuzwa trzymajcie mnie, co za ciec. Musialby byc debilu powody zeby tak Rosja twierdzila. Polska je ma.
awe

Data: 2010-09-26 13:39:51
Autor: jadrys
Si vis pacem para bellum
  W dniu 2010-09-26 12:53, WW pisze:
[...]

No, pierwszym krokiem Polskiej stronu byƂoby zaproszenie Rosjan do prowadzenia wspĂłlnego ƛledztwa. Zwróć uwagę na to ĆŒe w sytuacji gdy nastąpiƂa katastrofa biaƂoruskiego MIG-a pod Ɓodzią , to my w caƂoƛci przekazaliƛmy prowadzenie ƛledztwa stronie biaƂoruskiej. Podobnie byƂo w katastrofie Izraelskiego helikoptera wojskowego na terytorium Rumunii. - Obydwa te kraje prowadziƂy wspĂłlnie ƛledztwo.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-09-26 14:21:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Si vis pacem para bellum

UĆŒytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:i7nbfb$g1l$2news.onet.pl...
[...]

KƂamiesz w sprawie biaƂoruskiego SU 27. ByƂa komisja polsko-biaƂoruska i dwa ƛledztwa. Prokuratura biaƂoruska i polska. O Rumuni - nie wiem.

--
J. KaczyƄski - "musimy uzyskać wƂaƛciwą odpowiedĆș"

Data: 2010-09-26 14:36:27
Autor: u2
Si vis pacem para bellum
No, pierwszym krokiem Polskiej stronu byłoby zaproszenie Rosjan do
prowadzenia wspólnego ¶ledztwa. Zwróæ uwagê na to że w sytuacji gdy
nast±piła katastrofa białoruskiego MIG-a pod Łodzi± , to my w cało¶ci
przekazali¶my prowadzenie ¶ledztwa stronie białoruskiej. Podobnie było
w katastrofie Izraelskiego helikoptera wojskowego na terytorium
Rumunii. - Obydwa te kraje prowadziły wspólnie ¶ledztwo.

Kłamiesz w sprawie białoruskiego SU 27. Była komisja polsko-białoruska i
dwa ¶ledztwa. Prokuratura białoruska i polska. O Rumuni - nie wiem.

Jak nie wiesz to siê nie wypowiadaj.

Co do katastrofy SU-27 zachowanie polskiej strony było wzorcowe, gdyby
było takie ruskich w sprawie zamachu smoleńskiego to nikt nie miałby
pretensji o złe prowadzenie ¶ledztwa n.p. przez MAK.

Data: 2010-09-26 18:33:05
Autor: cytryna
Si vis pacem para bellum
> [...]

było takie ruskich w sprawie zamachu smoleńskiego to nikt nie miałby
pretensji o złe prowadzenie ¶ledztwa n.p. przez MAK.

******************

Ano siała Anodina MAK. Do ¶ledztwa katyńskiego też nie dopuszczono Polaków i trwało ono 70 lat. Powtarzaj± rycerze z KGB i GRU ograne numery tylko dziêki temu, że wnuk wehrmachtowca ma pełne spodnie strachu. Jakby nie było przejdzie do historii jako współudziałowiec eksterminacji polskiej elity politycznej. --

Data: 2010-09-26 21:05:25
Autor: jadrys
Si vis pacem para bellum
  W dniu 2010-09-26 14:36, u2 pisze:
[...]

No jasne, gdyby kacap zaprosił także polska stronê do prowadzenia ¶ledztwa to nie byłoby żadnego miejsca na spekulacje i podejrzenia  że co¶ zataił, fałszował i mataczył.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-09-26 21:04:31
Autor: jadrys
Si vis pacem para bellum

[...]

Czarne skrzynki zostaƂy przekazane BiaƂorusinom bez zaglądania do nich strony Polskiej.  I nie czepiaj sie glupich nieistotnych dla sprawy szczegĂłlikĂłw.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-09-26 22:40:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Si vis pacem para bellum

UĆŒytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:i7o5i6$r30$1news.onet.pl...

[...]

Gdzie to wyczytaƂeƛ? Podaj link albo co?
Jeƛli przytaczasz swoje wymysƂy (szczególiki - nie MIG a SU 27, nie pod Ɓodzią a w Radomiu)?

--
J. KaczyƄski - "musimy uzyskać wƂaƛciwą odpowiedĆș"

Data: 2010-09-27 02:07:58
Autor: zbig
Si vis pacem para bellum
On 26 Wrz, 21:04, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Czarne skrzynki zostały przekazane Białorusinom bez zagl±dania do nich
strony Polskiej.  I nie czepiaj sie glupich nieistotnych dla sprawy
szczególików.

Konfabulujesz.
"Wówczas strona polska prowadziła ¶ledztwo. Prowadziła je od pocz±tku
do końca, była - jak ja to okre¶liłem i jak to siê okre¶la w prawie -
gospodarzem tego postêpowania, i po zakończeniu ¶ledztwa, na ż±danie
strony białoruskiej, w wykonaniu wniosku o pomoc prawn± przez ten kraj
wystosowanego do Polski, organy prokuratury przesłały te materiały
stronie białoruskiej" (za prok. Seremetem)

Si vis pacem para bellum