Si艂a Coriolisa.

Data: 2014-07-07 15:04:45
Autor: Micha艂
Si艂a Coriolisa.
  To si艂a powodowana przez obracanie si臋 Ziemi, st膮d nale偶y zwraca膰 uwag臋 na krzes艂a, na kt贸rych si臋 siada. Bezw艂adno艣膰 tego na czym si臋 siada eliminuje wp艂yw si艂y Coriolisa.

Data: 2014-07-07 15:55:09
Autor: Stokrotka
Si艂a Coriolisa.

 To si艂a powodowana przez obracanie si臋 Ziemi, st膮d nale偶y zwraca膰
uwag臋 na krzes艂a, na kt贸rych si臋 siada. Bezw艂adno艣膰 tego na czym si臋 siada eliminuje wp艂yw si艂y Coriolisa.
NIe eliminuje, i nie rozumiem kontekstu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zak艂adce 'inne' syntezator mowy czytaj膮cy cyrylic臋 GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny,

Data: 2014-07-07 16:11:58
Autor: Micha艂
Si艂a Coriolisa.
W dniu 2014-07-07 15:55, Stokrotka pisze:

 To si艂a powodowana przez obracanie si臋 Ziemi, st膮d nale偶y zwraca膰
uwag臋 na krzes艂a, na kt贸rych si臋 siada. Bezw艂adno艣膰 tego na czym si臋
siada eliminuje wp艂yw si艂y Coriolisa.
NIe eliminuje, i nie rozumiem kontekstu.

  Po膰wicz gramatyk臋 i ortografi臋, pomaga na m贸zg, o ile go masz.

Data: 2014-07-07 21:58:16
Autor: Dirko
Si艂a Coriolisa.
U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lpe9rn$o53$1news.dialog.net.pl...
[...]

    D偶entelmen w ka偶dym calu.

Data: 2014-07-08 05:39:12
Autor: Micha艂
Si艂a Coriolisa.
W dniu 2014-07-07 21:58, Dirko pisze:
[...]

  Swoj膮 drog膮 o jaki kontekst jej chodzi?

Data: 2014-07-08 10:58:40
Autor: Stokrotka
Si艂a Coriolisa.

[...]

Polityczny, to nie grupa "fizyka".

Data: 2014-07-08 11:59:10
Autor: Micha艂
Si艂a Coriolisa.
W dniu 2014-07-08 10:58, Stokrotka pisze:

[...]

  Wiem, tylko nie chodzi o fizyk臋 a o u偶ywanie powiedzmy krzese艂.

Data: 2014-07-08 15:27:36
Autor: Stokrotka
Si艂a Coriolisa.

[...]

Kszes艂膮 to ja rozumiem, ale tej si艂y koriolisa w tym kontek艣cie dalej nie.

Data: 2014-07-08 16:57:38
Autor: Micha艂
Si艂a Coriolisa.
W dniu 2014-07-08 15:27, Stokrotka pisze:

[...]

  Na krze艣le oddzia艂ywanie si艂y jest wi臋ksze, ni偶 na ziemi.

Data: 2014-07-08 18:11:25
Autor: Stokrotka
Si艂a Coriolisa.

[...]

Faktycznie, co by to za si艂a nie by艂a. Ale to spszeczne z tym co napisa艂 autor na wst臋pie.
To znaczy , 偶e jest dok艂adnie odwrotnie ni偶 napisa艂 autor.

Ale prawda, 偶e bezw艂adno艣膰 zale偶y od tego na czym si臋 siada.
Na jednym ksze艣le b臋dzie wi臋ksza, na innym mniejsza (PO).

Data: 2014-07-08 19:54:59
Autor: Micha艂
Si艂a Coriolisa.
W dniu 2014-07-08 18:11, Stokrotka pisze:

[...]

  Wynikowa oddzia艂ywania obrotu, pisa艂em.

  ?

Data: 2014-07-09 09:03:58
Autor: Stokrotka
Si艂a Coriolisa.

[...]

Kto艣 ma jak膮艣 bezw艂adno艣膰, pogl膮dy sta艂e. Jak si膮dzie wszyscy go widz膮, a dodatkowo on siedzi, i zanim wstanie, na reszt臋 podzia艂a si艂a bezw艂adno艣ci wynik艂a z obrotu (si艂a Coriolisa) - si艂a zmian- szybciej ni偶 na siedz膮cego.

To pewnie autor mia艂 na my艣li.
Ale to nie prawda.

Zmiany nie s膮 zawsze takie same.
Zaczynaj膮 si臋 od g艂odnego do艂u,
ale potem gura je wypacza,
i zmusza du艂 do zmian typu drugiego : zaciskanie pasa.
Te pierwsze dzia艂aj膮 jak autor napisa艂,
te drugie nie podlegaj膮 tej zasadzie.

Data: 2014-07-09 12:37:05
Autor: Wiesiaczek
Si艂a Coriolisa.
W dniu 09.07.2014 09:03, Stokrotka pisze:

[...]

Tzn, 偶e g贸ra je dostrzega? :)

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-09 16:01:00
Autor: Stokrotka
Si艂a Coriolisa.

Zmiany nie s膮 zawsze takie same.
Zaczynaj膮 si臋 od g艂odnego do艂u,
ale potem gura je wypacza,...

Tzn, 偶e g贸ra je dostrzega? :)

Tak, dostszega, tylko wnioski wyci膮ga inne ni偶 do艂y.
Do艂y d膮偶膮 do zmian, gury do utszymania w艂adzy.
St膮d pewnie ta bezw艂adno艣膰 u w艂adzy.

Ale bywa te偶 inaczej: gura wypacza prostot臋 pierwotnej pszemiany, jak za Stalina itp.
Jak zaciskanie pasa by sp艂膮ca膰 pseudo.d艂ugi.
Wtedy bezw艂adno艣膰 jest inna .
Do艂y s膮 bezw艂adne i s艂usznie, gura jest wtedy pseudo.post臋powa.

Data: 2014-07-08 23:31:49
Autor: Hans Klo脽
Si艂a Coriolisa.

"Stokrotka"

A ciebie, pierdolni臋ta kretynko ze zjebanym "musgiem", to to krzes艂o chyba w pusty 艂eb pierdoln臋艂o!

Data: 2014-07-08 23:49:55
Autor: u2
Si艂a Coriolisa.
W dniu 2014-07-08 23:31, Hans Klo脽 pisze:

"Stokrotka"

A ciebie, pierdolni臋ta kretynko ze zjebanym "musgiem", to to krzes艂o
chyba w pusty 艂eb pierdoln臋艂o!

  te kloc znowu siem zesrales:)

--
Genera艂 Skalski o 偶ydach w UB :

"R贸偶a艅ski, 呕yd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerow膮, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o 偶ydach :

"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem
wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego,
tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie
poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim
najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita',
'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy
usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni
tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2014-07-09 04:27:23
Autor: stevep
Si砤 Coriolisa.
W dniu .07.2014 o 16:57 Micha <micsz@onet.pl> pisze:

W dniu 2014-07-08 15:27, Stokrotka pisze:

 To si砤 powodowana przez obracanie si Ziemi, st眃 nale縴  zwraca
uwag na krzes砤, na kt髍ych si siada. Bezw砤dno舵 tego na czym
si
siada eliminuje wp硑w si硑 Coriolisa.

 Wiem, tylko nie chodzi o fizyk a o u縴wanie powiedzmy krzese..

Kszes潮 to ja rozumiem, ale tej si硑 koriolisa w tym kontek禼ie dalej  nie.

  Na krze秎e oddzia硑wanie si硑 jest wi阫sze, ni na ziemi.

Przypierdol sobie w g硊pi 砮b tym krzes砮m, a mo縠 otrze紈iejesz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-07 20:43:06
Autor: Stachu Chebel
Si砤 Coriolisa.
W dniu poniedzia砮k, 7 lipca 2014 15:55:09 UTC+2 u縴tkownik Stokrotka napisa:
>  To si砤 powodowana przez obracanie si Ziemi, st眃 nale縴 zwraca

> uwag na krzes砤, na kt髍ych si siada. Bezw砤dno舵 tego na czym si siada > eliminuje wp硑w si硑 Coriolisa.

NIe eliminuje, i nie rozumiem kontekstu.

1. Eliminuje !!
2. Kontekstu nawet nie staraj si poj辨. W og髄e nawet nie tykaj si temat體 zwi眤anych z Fizyk, a tym bardziej niuansami "podtekstowymi". I nawet nie staraj si pisa, bo te nie umiesz. Sioooo !!!

Data: 2014-07-09 09:09:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Si艂a Coriolisa.
Stachu Chebel wrote:

1. Eliminuje !!

Nie艣cis艂o艣膰 (偶e si臋 wtr膮c臋).
Raczej (wraz z si艂膮 tarcia 4 liter o krzes艂o wyst臋puj膮c膮 u ka偶dego - nie tylko u polityk贸w) r贸wnowa偶y.

2. Kontekstu nawet nie staraj si臋 poj膮膰. W og贸le nawet nie tykaj si臋
temat贸w zwi膮zanych z Fizyk膮, a tym bardziej niuansami "podtekstowymi". I
nawet nie staraj si臋 pisa膰, bo te偶 nie umiesz. Sioooo !!!

Je偶eli o mnie biega, chodzi艂em do peda艂budy podczas ko艅c贸wki PRL-u, wi臋c jeszcze kumam czacz臋 ;)

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-07-08 03:43:30
Autor: stevep
Si砤 Coriolisa.
W dniu .07.2014 o 15:04 Micha <micsz@onet.pl> pisze:

  To si砤 powodowana przez obracanie si Ziemi, st眃 nale縴 zwraca  uwag na krzes砤, na kt髍ych si siada. Bezw砤dno舵 tego na czym si  siada eliminuje wp硑w si硑 Coriolisa.

Zbadaj kretynie wp硑w si硑 Coriolisa na twoje umys硂we odchylenie od normy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-08 05:42:23
Autor: Micha
Si砤 Coriolisa.
W dniu 2014-07-08 03:43, stevep pisze:
[...]

  Nie chodzi o umys硂wo舵, co najwy縠j o uk砤d nerwowy, ale na to nie wpad砮 a mnie ubli縜sz.

Data: 2014-07-09 04:26:01
Autor: stevep
Si砤 Coriolisa.
W dniu .07.2014 o 05:42 Micha <micsz@onet.pl> pisze:

[...]