Siła argumentów

Data: 2021-05-05 08:57:18
Autor: Runt
Siła argumentów
"Nie wymadrzasz się . Dobrze że nie mam zajadów bo z bólu bym wył po przeczytaniu durnego tekstu jaki wysmrodziles. Z pół godziny ci to zajęło a efektu nie ma żadnego z wyjątkiem mojego śmiechu. Co by nie powiedziec to zawsze wychodzi że baran jesteś."

tak oto zenuś dyskutuje na pl.misc.budowanie ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-05 00:26:14
Autor: Zenek Kapelinder
Siła argumentów
środa, 5 maja 2021 o 08:57:19 UTC+2 Runt napisał(a):
"Nie wymadrzasz się . Dobrze że nie mam zajadów bo z bólu bym wył po przeczytaniu durnego tekstu jaki wysmrodziles. Z pół godziny ci to zajęło a efektu nie ma żadnego z wyjątkiem mojego śmiechu. Co by nie powiedziec to zawsze wychodzi że baran jesteś." tak oto zenuś dyskutuje na pl.misc.budowanie ;-))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Chuj ci do tego pizdziak vel runt dziura w dupie. Poza tym tam tak jak tutaj nikt nie czyta co napiszesz. I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczanie podnosi.

Data: 2021-05-05 09:52:32
Autor: Runt
Siła argumentów
W dniu 2021-05-05 o 09:26, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Chuj ci do tego
a fe! a fe! jak ty się zenusiu wyrażasz? ;-)))
pizdziak
czy to prawda, że "tate" ochrzcił cię brzytwą i dlatego masz zamiast obrzezanego fiuta przerośniętą łechtaczkę co czyni cię PIŹDZIAKIEM!? ;-)
vel runt
C-VEL zenek! C-VEL zenek! C-VEL zenek! ;-)))
dziura w dupie.
zenusiu, jak się miewa twoja rozwalona w strzępy przez hanssa i jego doga twoja asshole? wciąż tęsknisz za czasami kiedy miałeś "piękne" i "niezapomniane" przeżycia w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów, prawda? ;-)
Poza tym tam tak jak tutaj nikt nie czyta co napiszesz.
tylko ty zenusiu. mam w tobie wiernego "czytelnika" chociaż wszystkim wiadomo, że cierpisz na aleksję ;-))))
I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczanie podnosi.
Twój "tate" nie podnosił nogi bo miał tylko trzy. Brakowało mu tylnej. ;-)))

mam cichą nadzieję bliską pewności, że pozostaniesz moim czytelnikiem, prawda? takie zawszone kundle jak ty są najwierniejsze! dostajesz lanie ale wciąż się do mnie łasisz i merdasz chwostem! ;-))))

--
Runt

Data: 2021-05-05 05:05:09
Autor: Zenek Kapelinder
Siła argumentów
środa, 5 maja 2021 o 09:52:34 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Odpisywaczem zostanę ale nie twoim pizdziak vel runt dziura w dupie czytelnikiem. Już nie zapomnisz mnie. Internet ci nie da zapomnieć.

Data: 2021-05-06 15:05:13
Autor: Runt
Siła argumentów - nadir 4u
W dniu 2021-05-05 o 14:05, kundel Zenek Kapelinder pisze:
środa, 5 maja 2021 o 09:52:34 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
-- Runt

Odpisywaczem zostanę
już jesteś. moim ;-)))
ale nie twoim
tylko ja ci zostałem chociaż ostatnio nadir do ciebie się łasi ;-)))
pizdziak
jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)))
vel runt
c-vel zenek c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, skad u ciebie ta tesknota za "dziura w dupie"? uwielbiasz koopsztale?  ;-)))
czytelnikiem.
zenusiu, przeciez ty umiesz jedynie liczyc litery ;-)))
Już nie zapomnisz mnie.
och zenusiu! och zenusiu! ;-)))
Internet ci nie da zapomnieć.
zensiu, jesteś internetowym bytem, śmieciem w realu.
wszyscy cię pamiętają, żeś gnida! ;-)))

--
Runt

Siła argumentów