"Siadaj ku..o"

Data: 2017-11-13 13:40:58
Autor: boukun
"Siadaj ku..o"
"Siadaj, Kulson" czy "Siadaj ku..o"? Analizujemy nagranie
"Siadaj, Kulson" - według policji to właśnie powiedzieli funkcjonariusze podczas zatrzymania Obywateli RP przed marszem narodowców. Co innego twierdzą sami zainteresowani. Ich zdaniem, pod adresem jednej z aktywistek miały paść obraźliwe słowa "siadaj ku..o".

W internecie pojawiło się kilkunastosekundowe nagranie z sobotniej interwencji, podczas której, według Obywateli RP, do jednej z kobiet policjant miał powiedzieć "siadaj ku..o". Policja już zajęła stanowisko w sprawie incydentu przed marszem narodowców. Zapewniła w nim, że funkcjonariusz nie obraził kobiety, która trafiła do radiowozu. Policjant miał powiedzieć do swojego kolegi "siadaj Kulson".

A jak było naprawdę? Oto analiza nagrania.

Do incydentu miało dojść w sobotę przed startem marszu narodowców. Przy ulicy Smolnej zgromadziła się kilkudziesięcioosobowa grupa Obywateli RP, którzy protestowali przeciw przemarszowi. Interweniowała policja, która uznała, że doszło do "usiłowanie blokowania legalnego marszu". Ostatecznie kilkadziesiąt osób trafiło do radiowozów i zostało przewiezionych na komisariat.

https://opinie.wp.pl/siadaj-kulson-czy-siadaj-kuo-analizujemy-nagranie-6187303776995457a

gien
42 min. temu

Czegoś tu nie rozumiem, celowe dążenie do konfrontacji licząc na to że będzie bijatyka, policja będzie zatrzymywać i będzie temat dla prasy - to przecież zwykła prowokacja.

Król Julian
39 min. temu

Ale prymitywne tłumaczenia. Aż żal ... ściska, że dorosłe chłopy, a tłumaczą się jak dzieci i myślą ze ktoś im uwierzy. I to ma się nazywać Obrońcy praworządności. Śmieszność Panie śmieszność!

Kurp
1 min. temu

Słabe te wasze "rewelacje". Za tuskowego panowania na marszu policja pałowała, glanowała i gazowała spokojnych obserwatorów marszu i nie było ajwaja na cały świat.

Data: 2017-11-13 06:28:08
Autor: jacekbialy80
"Siadaj ku..o"
A to ch*je... Jak tak można ludzi od ku*ew na ulicy wzywać?
A do tego radiowozu to nieśli ich na rękach, czy w lektykach? (powinni zamówić specjalne policyjne lektkyki dla pana Frasyniuka i innych kodziarzy, żeby im drogich ubrań nie poszarpać podczas przenoszenia do policyjnej suki).

Data: 2017-11-13 14:34:45
Autor: Totalna Opozycja
"Siadaj ku..o"
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ouc3sr$15ji$1gioia.aioe.org...
"Siadaj, Kulson" czy "Siadaj ku..o"? Analizujemy nagranie

Jacy mili ludzie ci policjanci! Wyzwali tylko od k..w! A przeciez mogli na komisariat i pałą! I paralizatorem! Z z kopa! I z bańki! Jak osmieliły się te baby przeszkadzać marszowi bojówek PiS?!!!

CL

Data: 2017-11-13 05:45:47
Autor: Zenek Kapelinder
"Siadaj ku..o"
Oni nie maja byc mili tylko maja wykonywac rozkazy. POprzednicy rozkazali bic i strzelac to bili i strzelali. Obecnie rzadzacy nie wydali rozkazu strzelania i bicia to nie strzelali i nie bili. A ze nie bylo rozkazu zeby miesem nie rzucac to kurwy i chuje byly dozwolone choc niezbyt mile widziane.

Data: 2017-11-13 18:45:44
Autor: boukun
"Siadaj ku..o"
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> Wrote in message:
[...]

Mogli tak jak tuskowa policja, skopać :)
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-13 19:00:41
Autor: A. Filip
"Siadaj ku..o" (nieskopana!) [Kiedy zmądrzejesz skurwysynu!]
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

No i winnemu policjantowi by się upiekło gdyby w kluczowym momencie jego
procesu nie wyciągnięto jak to Milicja Obywatelska za PRL straszliwie
zła była zła bo Przemyka zakatowała a potem instytucjonalnie mataczyła w
obronie umundurowanych pałkarzy.

Data: 2017-11-13 19:27:23
Autor: Presidente de San Escobar
"Siadaj ku..o"
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Mogli tak jak tuskowa policja, skopać :)

Bo kiedyś faszyści byli trzymani krótko a teraz to twoi panowie i władcy.
Przyzwyczajaj się :DDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-13 19:40:30
Autor: boukun
"Siadaj ku..o"
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Mogli tak jak tuskowa policja, skopać :)

Bo kiedyś faszyści byli trzymani krótko a teraz to twoi panowie i władcy.
Przyzwyczajaj się :DDDDDDDDDDDDd
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kiedyś kryminaliści POpierali PO, a teraz wszyscy w narodowym uniesieniu są patriotami i popierają ruch narodowy :))))

11 listopada 2017 18:11
Więźniarki uszyły tysiąc flag dla całej Małopolski

http://karta.telewizjarepublika.pl/wiezniarki-uszyly-tysiac-flag-dla-calej-malopolski,56506.html

boukun

Data: 2017-11-13 20:12:56
Autor: Lord Donald
"Siadaj ku..o"
Fajnie teraz z PO bawią się w analizę czy słowa Kulson nie mogły oznaczać ku...wo.

Ciekawe jak to analizować, co wtedy mówili policjanci lecąc z z gazem i gumowymi kulami na demonstrantów.

https://www.youtube.com/watch?v=oc-hrftTih0
https://www.youtube.com/watch?v=Mbo_PaFMjCM

Data: 2017-11-13 21:10:51
Autor: boukun
"Siadaj ku..o"
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://twitter.com/miroslawmilosz/status/929718213134479360

adamus76? @AdamAdamus76
23 godz.23 godziny temu
W odpowiedzi do @miroslawmilosz @jedlina_olgierd

O kulson, dobre ?????

Data: 2017-11-14 08:08:43
Autor: Presidente de San Escobar
"Siadaj ku..o"
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Ciekawe jak to analizować, co wtedy mówili policjanci lecąc z z gazem i gumowymi kulami na demonstrantów.

https://www.youtube.com/watch?v=oc-hrftTih0
https://www.youtube.com/watch?v=Mbo_PaFMjCM

Bo kiedyś faszystów krótko trzymano.
Teraz to twoi panowie i władcy - przyzwyczajaj się :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]