SiÄ? podzia??o

Data: 2011-02-24 23:10:35
Autor: Tomasz Radko
SiÄ? podzia??o
Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics. Rockets za to obłowili się jak
rybacy na Bałtyku przed wejściem do UE.

Data: 2011-02-25 00:55:06
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 24 Lut, 23:10, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics. Rockets za to obłowili się jak
rybacy na Bałtyku przed wejściem do UE.

Moze Celtics doszli do wniosku, ze z Magic i Lakers dadza sobie rade
bez Perkinsa.
BTW - szanse OKC na realne zagrozenie Lakers chyba wlasnie
dramatycznie wzrosły.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-25 10:20:08
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-25 09:55, Leszczur pisze:

BTW - szanse OKC na realne zagrozenie Lakers chyba wlasnie
dramatycznie wzrosły.

właśnie - ten ruch celtics pomaga im na dwóch frontach. na wschodzie wzmocnili się przeciw miami, natomiast na zachodzie stworzyli lakers przeciwnika, który jeśli ich nie pokona, to przynajmniej bardzo wyeksploatuje.

Data: 2011-02-25 14:41:20
Autor: wiLQ
Si? podzia?o
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> BTW - szanse OKC na realne zagrozenie Lakers chyba wlasnie
> dramatycznie wzrosły.

właśnie - ten ruch celtics pomaga im na dwóch frontach. na wschodzie wzmocnili się przeciw miami,

W jaki sposob? Z Greenem bedzie ich latwiej pokonac niz z Perkiem?
Dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-25 16:52:30
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-25 14:41, wiLQ pisze:
[...]

ponieważ Perkins to tylko dobry defensor przeciw podkoszowym w stylu Dwighta. Green natomiast będzie mógł kryć i Bosha i LeBrona, co dodatkowo odciąży Pierca, który będzie miał w końcu więcej sił w ataku w serii z drużyną Jamesa.

Data: 2011-02-26 08:50:25
Autor: s
Si? podzia?o

[...]

Do tej pory podobno Green nie blyszczal przeciwko klasycznym PFom w defensywie. Nie analizowalem tematu, ale ktos na ZP1 rzucal jakimis PERami.

Myslisz, ze wbicie go w zespolowa defensywe Celtics poprawi ten stan rzeczy?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-26 00:48:34
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 26 Lut, 08:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> poniewa Perkins to tylko dobry defensor przeciw podkoszowym w stylu
> Dwighta. Green natomiast b dzie m g kry i Bosha i LeBrona, co
> dodatkowo odci y Pierca, kt ry b dzie mia w ko cu wi cej si w ataku w
> serii z dru yn Jamesa.

Do tej pory podobno Green nie blyszczal przeciwko klasycznym PFom w
defensywie. Nie analizowalem tematu, ale ktos na ZP1 rzucal jakimis PERami.

Myslisz, ze wbicie go w zespolowa defensywe Celtics poprawi ten stan rzeczy?

Gotow jestem sie zalozyc, ze tak bedzie :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-26 11:02:59
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-26 08:50, s pisze:

[...]

oczywiście.
poza tym akurat Bosh to nie jest do końca taki klasyczny PF.

Data: 2011-02-26 15:06:13
Autor: s
Si? podzia?o
Myslisz, ze wbicie go w zespolowa defensywe Celtics poprawi ten stan
rzeczy?

oczywiście.

Inaczej powinienem byl spytac.
Czy wbicie w defensywe Celtics akurat Greena podniesie jej poziom? Bo poki co broni PF jakby ponizej przecietnej.

poza tym akurat Bosh to nie jest do końca taki klasyczny PF.

Tym gorzej dla Greena :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-26 18:35:03
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-26 15:06, s pisze:
[...]

na pewno nie osłabi dopóki będzie grał KG.

  Bo
poki co broni PF jakby ponizej przecietnej.

tak w ogóle to na czym (jakich danych konkretnie) opierasz to stwierdzenie?

Data: 2011-02-26 22:39:50
Autor: s
Si? podzia?o
Bo
poki co broni PF jakby ponizej przecietnej.

tak w ogóle to na czym (jakich danych konkretnie) opierasz to stwierdzenie?

Przeca pisalem wczesniej. Nie analizowalem sam, wierze ktoremus z chlopakow z ZP1, ktory przytaczal sredni PER matchupow Greena na pozycji PF.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-27 08:27:40
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-26 22:39, s pisze:
[...]

ale co to za dane? skąd wzięte? (link proszę!) bo za darmo nigdzie czegoś takiego nie ma, więc czy ZP1 ma dostęp do synergy?

Data: 2011-02-27 01:01:23
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 27 Lut, 08:27, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-02-26 22:39, s pisze:

> Przeca pisalem wczesniej. Nie analizowalem sam, wierze ktoremus z
> chlopakow z ZP1, ktory przytaczal sredni PER matchupow Greena na pozycji
> PF.

ale co to za dane? sk d wzi te? (link prosz !) bo za darmo nigdzie
czego takiego nie ma, wi c czy ZP1 ma dost p do synergy?

82games.com publikuje takie dane. Pod wzgledem PER Green ma deficyt na
kazdej pozycji na ktorej gra - z tym, ze na PF największy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-27 10:05:08
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-26 22:39, s pisze:

[...]

to nie są dane odnośnie realnych matchupów, lecz założenia na podstawie pbb, a to o defensywie mówi niewiele.

Data: 2011-02-28 15:22:16
Autor: s
Si? podzia?o
to nie są dane odnośnie realnych matchupów, lecz założenia na podstawie
pbb, a to o defensywie mówi niewiele.

"Wracając do Greena, fakty są jednak nieubłagane. Mając 206 cm wzrostu grywał w Oklahomie na pozycjach 3 i 4. Problem polega na tym, że trafiał na fatalnej skuteczności... właściwie trafiał na fatalnej skuteczności wszystkie swoje rzuty od 2 do 6 metra. Jednocześnie oddawał aż 4 rzuty zza łuku w  meczu, trafiając tylko 30% z nich i zbierał tylko 5,4 zbiórki w przeliczeniu na 36 minut. Dodając do tego fakt, że większość swojego czasu gry spędzał na pozycji numer 4, gdzie dawał grać swoim rywalom na poziomie All-Star (średnio 21,5 PER), to otrzymujemy gracza, z którym właściwie nie wiadomo, co można zrobić.
"

calosc w linku: http://tinyurl.com/4tr5tmw

nadal nie mam natchnienia temat szczegolowo analizowac, ot, nie zabrzmialo to jakos szczegolnie dobrze dla Greena.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-28 08:45:07
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 28 Lut, 15:22, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

nadal nie mam natchnienia temat szczegolowo analizowac, ot, nie
zabrzmialo to jakos szczegolnie dobrze dla Greena.

Ale dane sa wziete z 82games.com

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-28 18:49:33
Autor: lorak
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-28 17:45, Leszczur pisze:
[...]

nie wiem czy ironizujesz, czy na poważnie to mówisz, ale ja nie mam nic przeciwko danym z 82games jako takim. tutaj po prostu chodzi mi konkretnie o to, że w przypadku tych opp statystyk mają one tą poważną wadę, że są stworzone na podstawie pbp a nie tego, kto naprawdę kogo pilnował (a raczej kto zawinił, bo nie zawsze pilnujący jest winien straconych pts) w poszczególnych possessions.

Data: 2011-02-28 10:51:56
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 28 Lut, 18:49, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> Ale dane sa wziete z 82games.com

nie wiem czy ironizujesz, czy na powa nie to m wisz, ale ja nie mam nic
przeciwko danym z 82games jako takim. tutaj po prostu chodzi mi
konkretnie o to, e w przypadku tych opp statystyk maj one t powa n
wad , e s stworzone na podstawie pbp a nie tego, kto naprawd kogo
pilnowa (a raczej kto zawini , bo nie zawsze pilnuj cy jest winien
straconych pts) w poszczeg lnych possessions.

Mowie powaznie. Tez nic nie mam przeciwko danym z 82games. W
kontekscie tego co jest dostepne w sieci - sa bardzo przydatnym
narzedziem.
Co wiecej - uwazam, ze nawet brak szczegolowych danych z konkretnych
matchupow mimo, ze cenny raczej jedynie dodałby wicej szczegółów do
obrazu, ale niekoniecznie zmienił jego ogólny przekaz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-27 09:38:35
Autor: s
Si? podzia?o
ale co to za dane? skąd wzięte? (link proszę!) bo za darmo nigdzie
czegoś takiego nie ma, więc czy ZP1 ma dostęp do synergy?

Jakis problem mam, by odpalic akurat te strone, gdzie jest wpis komentujacy trade Oklahomy i Bostonu (jeden z dwoch, widzianych od stron poszczegolnych managos).

Gdy tylko uda mi sie dostac - wrzuce.
Czy maja dostep do synergy, nie wiem. Byc moze zwyczajnie cytowali kogos, kto ma.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-25 14:33:31
Autor: wiLQ
Si? podzia?o
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics. Moze Celtics doszli do wniosku, ze z Magic i Lakers dadza sobie rade
bez Perkinsa.

A powod nie tkwi przypadkiem w przepisach? Celtics technicznie nie
mogliby zaplacic Perkinsowi wiecej niz ~5M$/y i odrzucil extension ergo
wiadomo, ze odszedlby za darmo. Greena moga zmatchowac.

BTW - szanse OKC na realne zagrozenie Lakers chyba wlasnie
dramatycznie wzrosły.

Nie tylko na Lakers, ale i na cala zachodnia konferencje.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-25 14:40:12
Autor: wiLQ
Si? podzia?o
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics.

W tym miejscu wypada przynajmniej wspomniec o oddaniu GWalla za
oszczednosci do Blazers...

Rockets za to obłowili się jak
rybacy na Bałtyku przed wejściem do UE.

Jasne, dostali picki, ale zabraklo im trejdu, na ktory pewnie polowali
tzn za kogos wyraznie powyzej przecietnej. --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-26 15:24:34
Autor: Tomasz Radko
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-25 14:40, wiLQ pisze:
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics.

W tym miejscu wypada przynajmniej wspomniec o oddaniu GWalla za
oszczednosci do Blazers...

Dlaczego Bobcats oddali Wallace'a to ja wiem. To nie jest dziwny trade.
Natomiast Celtics - i owszem. Sorry, Winnetou, ale Shaq/Krstic/Davis na
centrze IMO nie rokuje. Nie wiem, czy Green wart jest osłabienia szans
na sukces w tym sezonie. Pewnie zadziałał czar ppg.

Za duża podaż PG.

Data: 2011-02-26 07:57:44
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 26 Lut, 15:24, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

Dlaczego Bobcats oddali Wallace'a to ja wiem. To nie jest dziwny trade.
Natomiast Celtics - i owszem. Sorry, Winnetou, ale Shaq/Krstic/Davis na
centrze IMO nie rokuje. Nie wiem, czy Green wart jest os abienia szans
na sukces w tym sezonie. Pewnie zadzia a czar ppg.

A ja to rozumiem. Perkins nie był ostoją obrony mimo, że dawał luksus
grania przeciwko Howardowi 1 na 1.
Na dobra sprawe moga w playoffs dac mu szalec a serie i tak wygraja
szczelnie kryjac obwod. Cokolwiek ponad 12 fauli od Shaqa i JON'a
bedzie tylko bonusem.
A extension dla Perkinsa o centa wieksze niz MLE byloby przesada, to
juz lepiej isc w prospekta ofensywnego i dac sie uwiesc magii ppg.

Pozdro

L'e-szczur

SiÄ? podzia??o