[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?

Data: 2014-06-15 13:22:14
Autor: J.F.
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?
Dnia Fri, 13 Jun 2014 19:53:30 +0200, TheGhost napisa³(a):
pomysla³em - by³em kiedy¶ w hurtowni BHP (troszeczkê siê tym zajmujê) i przecie¿ widzia³em, ¿e w zak³adach przemys³owych stosowane s± czasem specjalne okularki ochronne. takie, któe spe³niaj±  szereg atestów, norm, etc. Pomy¶la³em, ¿e wejdê na allegro i co widzê:
http://allegro.pl/okulary-ochronne-szare-bhp-yato-yt-73641-i4314603953.html
Jak my¶licie - by³aby siara je¼dziæ w czym¶ takim na rowerze?

Wygladaja przyzwoicie, ale ja sie na modzie nie znam.

Natomiast atesty ... tani chinski wyrob, jestes pewnien ze spelniaja ?
Na slonce przydaloby sie cos co blokuje UV.

Na pewno te blokuja:
http://allegro.pl/okulary-spawalnicze-ochronne-z-atestem-vorel-74400-i4268272389.html

:-)

J.

Data: 2014-06-16 12:17:33
Autor: Wojciech
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?

http://allegro.pl/okulary-spawalnicze-ochronne-z-atestem-vorel-74400-i4268272389.html

Zaprawdê powiadam wam ZAJEBISTE.

Trochê za ma³e pole widzenia (szybki zbyt daleko od oczu) i kiepska wentylacja, ale gdyby nie to.

Data: 2014-06-16 12:28:12
Autor: J.F.
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?
U¿ytkownik "Wojciech"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Lekko zmieniam zdanie - to chyba do spawania gazowego, tam emisja UV mniejsza, a byc moze zadna, to i nie wiem czy atest wymaga.

J.

Data: 2014-06-16 13:26:51
Autor: 666
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?
¦wietne.
Wystarczy jeszcze do³o¿yæ o¶wietlenie ksenonowe i wszystko jasne ;-)

-- -- -
Zaprawdê powiadam

Data: 2014-06-17 19:43:42
Autor: __Maciek
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?
Mon, 16 Jun 2014 12:28:12 +0200 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
napisa³:

Lekko zmieniam zdanie - to chyba do spawania gazowego, tam emisja UV mniejsza, a byc moze zadna, to i nie wiem czy atest wymaga.

Tak, te s± tylko do palnika. Proponujê wiêc zamiast nich przy³bicê
samo¶ciemniaj±c± - co prawda tylko dwa poziomy jasno¶ci, ale za to
czas reakcji mierzony w milisekundach, nie to co fotochromy :-)

Data: 2014-06-18 06:54:27
Autor: J.F.
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?
Dnia Tue, 17 Jun 2014 19:43:42 +0200, __Maciek napisa³(a):
[...]

I muchy nie wpadaja w zeby :-)

J.

[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?