[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?

Data: 2014-06-16 08:31:37
Autor: cytawa
[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?
TheGhost pisze:

Moje poprzednie okulary przeciws³oneczne troszeczkê siê ju¿ zu¿y³y w
zwi±zku z czym pomy¶la³em, ¿e zafunduje sobie nowe. W sumie mój wybór
padl ju¿ na Fisher FS-33, natomiast trochê boli mnie ich cena. I tak
sobie w³a¶nie pomysla³em - by³em kiedy¶ w hurtowni BHP (troszeczkê siê
tym zajmujê) i przecie¿ widzia³em, ¿e w zak³adach przemys³owych
stosowane s± czasem specjalne okularki ochronne. takie, któe spe³niaj±
szereg atestów, norm, etc. Pomy¶la³em, ¿e wejdê na allegro i co widzê:

http://allegro.pl/okulary-ochronne-szare-bhp-yato-yt-73641-i4314603953.html

Osobiscie nie lubie jezdzic w okularkach. Jedynie na nartach, na sniegu musze je miec. I do tego celu kupuje w Makro swietne okularki polaryzacyjne za 20 zl. Sa rozne wzory. Na narty wole takie szersze, ktore robia troche za gogle. Takie okularki swietnie sie rowniez sprawdzaja na wodzie.

Jan Cytawa

[Okulary przeciws³oneczne] Siara, nie siara?