Siara w kuluarach

Data: 2010-10-01 00:22:42
Autor: u2
Siara w kuluarach
... ma zakaz wstępu do Sejmu. Satyryków tam nie trzeba, posłowie sami
kręcą kabaret :

http://wiadomosci.onet.pl/media/znany-satyryk-ma-zakaz-wstepu-do-sejmu,1,3707999,wiadomosc.html

 "Ekipa programu rozrywkowego TVP 1 "Siara w kuluarach" dostała zakaz
wstępu do Sejmu. Dziś planowano tam nagrywanie kolejnego odcinka.

Audycja Janusza Rewińskiego to polityczna satyra. Pierwsze trzy
odcinki kręcono w Sejmie. Wczoraj ekipa programu dostała informację,
że więcej do budynku na Wiejskiej nie wejdzie. - Zdążyło już u mnie
wystąpić trzech marszałków: Grzegorz Schetyna, Stefan Niesiołowski i
Jerzy Wenderlich. Nie wiem, któremu się naraziłem - mówi Janusz
Rewiński (ostatni dwaj to wicemarszałkowie - przyp. red.).

Jak nas poinformowała Joanna Trzaska-Wieczorek, wicedyrektor biura
prasowego Kancelarii Sejmu, na ekipę programu "Siara w kuluarach" było
wiele skarg m.in. od innych dziennikarzy sejmowych i pracowników
Kancelarii Sejmu. Komendant straży marszałkowskiej ma prawo odmówić
wstępu do sejmu osobom, których obecność grozi zakłóceniem porządku -
i tak zrobił.

Z całej ekipy do budynku na Wiejskiej może teraz wejść tylko Janusz
Rewiński jako były poseł. - Mam umowę z telewizją na ten program, więc
stawię się w piątek do pracy - zapewnia satyryk. Czy będzie kręcił
materiał kamerą w telefonie, nagrywał przed budynkiem sejmu, czy też
wybierze inny sposób - wczoraj jeszcze nie wiedział.

- Kolejny odcinek "Siary w kuluarach" na pewno się ukaże - stwierdza
dyrektor TVP 1 Witold Gadowski. - Wydaje mi się, że Kancelaria Sejmu
przyczyni się do jego promocji. Będzie też współscenarzystą, za co
bardzo dziękujemy. Jesteśmy gotowi nawet przesłać honorarium autorowi
tej decyzji - ironizuje.

Program Rewińskiego jest nadawany w niedziele o 13.10. Pierwsze trzy
odcinki miały średnio po 1,1 mln widzów (dane Nielsen Audience
Measurement)."

Data: 2010-10-01 11:00:06
Autor: Miglanc
Siara w kuluarach

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4673002a-095f-4989-94d1-c15de26933f3t20g2000yqa.googlegroups.com...
... ma zakaz wstępu do Sejmu. Satyryków tam nie trzeba, posłowie sami
kręcą kabaret :

I bardzo dobrze! Poparł prezesa PiS? Więc wynocha! Kozy doić!

--

Zahir

Siara w kuluarach