Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?

Data: 2009-09-14 22:27:09
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?
Ukoronowaniem hucznego powitania naszych mistrzów Europy miała być wizyta u prezydenta. Lech Kaczyński miał udekorować siatkarzy orderami. Miał, ale się nie doczekał. Działacze sportowi odwołali spotkanie. Prezydent jest zaskoczony. Tym bardziej, że jutro sportowcy będą u premiera.

Lech Kaczyński czekał na reprezentację siatkarzy o godzinie 19.30. Wtedy właśnie miał wręczyć im ordery. Ale jak podało najpierw Radio ZET, a potem potwierdziła Kancelaria Prezydenta, Polski Związek Piłki

Siatkowej odwołał spotkanie. Dlaczego? Nie wiadomo.

Problem w tym, że jutro prezydent może nie znaleźć czasu, by udekorować naszych mistrzów Europy. Będzie podejmował bowiem prezydenta Austrii, który we wtorek przyjeżdża do Polski.

Wielka feta na cześć naszych mistrzów

"Spotkanie Prezydenta RP z siatkarzami w dniu jutrzejszym może okazać się niemożliwe" - informują prezydenccy urzędnicy. "Odznaczenia zostaną wręczone siatkarzom w nowym, dogodnym dla obu stron terminie" - czytamy w komunikacie kancelarii.

Co ciekawe, jutro siatkarze spotkają się z premierem. Przyjadą do Donalda Tuska na śniadanie o godzinie 9 rano. Potem szef rządu wręczy im odznaczenia "Za zasługi dla sportu

" oraz okolicznościowe upominki.

http://www.dziennik.pl/polityka/article444047/Siatkarze_zlekcewazyli_prezydenta_i_ordery_.html

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-15 03:22:18
Autor: Grzegorz Z.
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 22:27:09 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

[...]

Żeby tylko nie poczuł się obrażony...

Data: 2009-09-15 05:16:15
Autor: MH
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?

Żeby tylko nie poczuł się obrażony...

Jaja se robisz?!  Już jest obrażony ...

MH

Data: 2009-09-15 11:21:36
Autor: KatonStarszy
MH pisze:
Żeby tylko nie poczuł się obrażony...

Jaja se robisz?!  Już jest obrażony ...

MH

Dziwnie to jakos wyszło.... Z całym moim brakiem szacunku do J kacza, jednak powinni pojechać. Szacunek sie należy urzędowi!

-- -
Baza sygnatur wirusow (VPS): 090914-0, 2009-09-14
Przetestowano na: 2009-09-15 11:21:37

Data: 2009-09-15 05:54:52
Autor: cirrus
napisał(a):
[...]

Teraz pewnie zawetuje złoto z ME. :)

--
stevep

Data: 2009-09-15 07:45:17
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Żeby tylko nie poczuł się obrażony...

Już jest obrażony, ale tak naprawdę, to poczuł chłopina ulgę jak pomyślał, że ma dwumetrowemu chłopu przypiąc order. Na wyposażeniu kancelarii pewnie nie ma drabiny ;-))

Przemek

Data: 2009-09-15 07:54:13
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h8n9lf$v9q$1news.onet.pl...

[...]

no ale przed toba drabiny by nie musial stawiac - przeciez jestescie jednego wzrostu...
- z reszta nie ma tego problemu, ty o orderze od kaczynskiego nie mozesz nawet marzyc - co najwyzej dostaniesz jakas "odznake" od Tuska np. zasluzony dzialacz PTTK...
hehe...

Data: 2009-09-15 09:04:10
Autor: zbig
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1h4sks395prbn$.19ava84c1cetr.dlg40tude.net...
Żeby tylko nie poczuł się obrażony...

No i się obraził :-)
Poprosił Tuska o wręczenie orderów w jego imieniu.

Data: 2009-09-15 06:55:51
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h8m8uv$9hl$1news.onet.pl...
[...]

czyli czekoladki i medale z kartofla...
Widze, ze juz nawet PZPS wlaczyl sie w kampanie oszczerstw wobec prezydenta RP...czyli Polski...
W nastepnych meczach powinni wystapic w koszulkach na ktorych zamiast orzelka bedzie logo PO...
Albo geba Tuska - premiera od obiecanek - cacanek...

Data: 2009-09-15 07:35:33
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8n6so$f83$1atlantis.news.neostrada.pl...

Widze, ze juz nawet PZPS wlaczyl sie w kampanie oszczerstw wobec prezydenta RP...czyli Polski...

Jakież to oszczerstwa popłynęły ze strony PZPS w stosunku do prezydenta? To już jakaś obsesja.

Data: 2009-09-15 07:50:12
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8n90n$sjf$1news.task.gda.pl...

[...]

"wlaczyl sie w kampanie" to nie to samo co "kieruje oszczerstwa"
pisalem ci juz, ze masz problem z rozumieniem tekstow?
moze ty nie jestes Polakiem tylko polskojezycznym?
- tak, to by wiele wyjasnialo!

Data: 2009-09-15 08:37:24
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8na2l$ln7$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Być może.
Wyjaśnij mi zatem co rozumiesz przez "włączył się w kampanię oszczerstw"

Data: 2009-09-15 08:42:38
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8nckm$916$1news.task.gda.pl...

[...]

chcesz mnie zatrudnic to mi zaplac....

Data: 2009-09-15 08:57:14
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8nd50$sc7$1atlantis.news.neostrada.pl...

chcesz mnie zatrudnic to mi zaplac....

Zapłacę ci dobrym słowem, jeśli się uporasz z tym zadaniem, wg mnie niewykonalnym

Data: 2009-09-15 09:05:28
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8ndpr$co2$1news.task.gda.pl...

[...]

moglbym ci to wyjasnic na priv bo kazy Polak naruralnie widzi roznice miedzy tymi twierdzeniami
ale jesli na priv to prywatna lekcja, wiec trzeba bedzie placic....

Data: 2009-09-15 10:04:30
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8neuq$6rp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie kręć, Nie proszę o wyjaśnienie żadnej różnicy tylko o wytłumaczenie znaczenia sformułowania "PZPS włączył się w kampanię oszczerstw"

Data: 2009-09-15 12:15:06
Autor: MH
> [...]

> Nie kręć, Nie proszę o wyjaśnienie żadnej różnicy tylko o wytłumaczenie > znaczenia sformułowania "PZPS włączył się w kampanię oszczerstw"

Koniec końców , wyszedłeś na idiotę. Jakie to typowe ...

MH

Data: 2009-09-15 07:48:31
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Widze, ze juz nawet PZPS wlaczyl sie w kampanie oszczerstw wobec prezydenta RP...czyli Polski...

tobie kałserwator do reszty popierdoliło się w pustej pale.

Przemek

Data: 2009-09-15 08:56:19
Autor: HaMMeR
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A moze bys tak smieciu, przestal klac! Jestes na publicznym forum,
a nie w swoim domu, lachu cmentarny!!

Data: 2009-09-15 11:37:56
Autor: HaMMeR
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

A moze bys tak smieciu, przestal klac! Jestes na publicznym forum,
a nie w swoim domu, lachu cmentarny!!

Myślisz gnoju, że jak napiszesz do kogoś, że go "pohebało", albo "doopa", to
tryskasz kulturą?

Przemek

Tak wlasnie mysle, zalosny prymitywie:)

Data: 2009-09-15 09:51:54
Autor: HaMMeR
Siatkarze zlekceważyli prezydenta i o rdery?
Jesli faktycznie siatkarze 'zlekcewazyli' Prezydenta RP, to ich strata.
Zostali za to wyorderowani zwyklym premieruniem Tuskiem, klamca i
prostakiem! Zaiste wtedy, kiedy juz nawet zagorzali wyborcy PO ze wstydem beda
wymawiac jego nazwisko, to oni beda sie mogli na starosc nim 'pochwalic'..:)))

Data: 2009-09-15 11:54:58
Autor: Piotr
napisał(a):

[...]

To skandal, wymówka dęta. Czuć w tym rękę tego damskiego boksera i pęd
do arabskich zagrywek.
Piotr

Data: 2009-09-15 12:02:27
Autor: raff
napisał(a):
[...]

Zgadza sie. Tu byl chamski paluszek Drzewieckiego.

R.

Siatkarze zlekceważyli prezydenta i ordery?