Siatkówka - Polska mistrzem L

Data: 2012-07-08 20:49:34
Autor: MH
Siatkówka - Polska mistrzem L
Gratulacje dla całej drużyny!!  Obstawiam, że z przyjemnością przyjmą
zaproszenie przez Pana Prezydenta i odbiorą w Pałacu Prezydenckim gratulacje.

Nie postąpią tak jak w 2009 po zdobyciu Mistrzostwa Europy...

MH

P.S. A jak Wy obstawiacie?

Data: 2012-07-08 21:42:58
Autor: PROLEGOMENA
SIATA
JAKBY FUTBOLISCI GRALI CO POL ROKU O JAKIS PUCHAR LIGI NA SWIECIE
TO TEZ W KONCU JAKBY NIE WYGRALI TO TAKA BRAZYLIA SIADLABY.
NO ALE TU , NAJPIERW SA JESZCZE LICZNE ELIMINACJE DO PRZEJSCIA.

ALE JAK SIATKARZE NIE WYSIADA NA IGRZYSKACH TO RACZEJ WYSLE IM COS, MOZE ORZELKA
BO DOBRZE ZE WKONCU ZWYCIEZYLI POLSKA BIALO-CZERWONI. P.S CIEKAWE KIEDY POLSKIE KLUBY W PILCE NOZNEJ TRAFIA NA SIEIBE W LIDZE EUROPEJSKIEJ.
MOZE WKONCU GRANO BY NA STADIONIE NARODOWYM BEZ ZWALANIA NA PZPN.

Data: 2012-07-08 21:52:19
Autor: zurnalysta
P.S: CHAMPIONS LEAGUE
Na narodowym mozna bedzie tylko grac chyba jak bedzie spotkanie miedzynarodowe
organizowane przez UEFA - to moze aplikowac o finał LM --

Data: 2012-07-08 22:34:29
Autor: MH
SIATA
 PROLEGOMENA <proleg0mena@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
JAKBY FUTBOLISCI GRALI CO POL ROKU O JAKIS PUCHAR LIGI NA SWIECIE
TO TEZ W KONCU JAKBY NIE WYGRALI TO TAKA BRAZYLIA SIADLABY.

Znacysiem kibolowełześ za Bazyljom. Hęę?! Jeno pojmnij, abo mamusi zapytaj
siem cóz zek w womtku głównym napisoł.. Dyć roschodzi siem ło siatkówkem, a
nie ło piłem kopanom. Dyć tak ciencko jez Ci to pojonć??
NO ALE TU , NAJPIERW SA JESZCZE LICZNE ELIMINACJE DO PRZEJSCIA.

Cosik mniem siem wydawo, ze zarówno Ty jako i syćkie inkse pisiki syćkie
ememilacje popsegrywołeście..  A i buceć mogecie s psykrutkim , BYNIO WRÓĆ!!

I bez to syćko pośmiechowisko ze sebie cynicie.. A co mnie tom.. Co kcecie, to
mocie..  Zaroski inksy Bogobojny, Honorowy i Wieldze wiezoncy ku mnie wyskocy
tukej..

Observatore siem psezywo..  A abusowoł bemdzie ze hoho,,..

MH

Data: 2012-07-09 00:42:48
Autor: Prodidżys
SIATA
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 PROLEGOMENA <proleg0mena@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > JAKBY FUTBOLISCI GRALI CO POL ROKU O JAKIS PUCHAR LIGI NA SWIECIE
> [...]

siem cóz zek w womtku głównym napisoł.. Dyć roschodzi siem ło siatkówkem, a
nie ło piłem kopanom. Dyć tak ciencko jez Ci to pojonć??

Wos skręco ino chybo znawco i siatkary macie wogole gdzies
Jak cyco wam malo , to urosnijta coby czynic Polakom zamist kiedys. .
toc nie naso wino (ani two) jak starzy nie zyjom albo cos  Po pierwso jo tez nie pojolem ino chodzi o siatkowke a nie o belweder...
zamotaliscie sie w trosku, znajdzcie sobi jakis innych z PSL i sobie czajcie baze jak chceta rozem

> [...]

wyskocy
tukej..

Observatore siem psezywo..  A abusowoł bemdzie ze hoho,,..

I pewnio nie pogieło do cerwonosci cosik ,ale mowta prawdo
Jak juz porownujemy swiatowki to w 2006 na mundialu 3 miejsce w grupie i historyczny awans do euro za SLD psykladowo na mundialu ostatnie i nawet wygranie eliminacji nic niedalo
bo sie pozniej przegralo Dobrze ze sobie to wyrzuciliscie w koncu to siem odwalicie od kibicow kopanych moze jak wos tak nie interesuja

Data: 2012-07-09 01:02:11
Autor: troleibus
SIATA
Ja rozumiem , ze wszyscy gramy do jednej siaty,
lecz to w takim razie kwalifikuje się na jakąś pomyłke grup.
Polityka polska to może być też socjologia gospodarki , społeczeństwo w biznesie, ale marni fani to zalicza się
do wszystkiego różnegą.

Data: 2012-07-09 01:08:54
Autor: vversa
SIATA
 troleibus <troleibus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

mam pomysłam !
moze przetopią zarobiony medal na sztabki rezerw państwowych :o

Data: 2012-07-09 01:38:24
Autor: MH
SIATA

> [...]

bo sie pozniej przegralo Dobrze ze sobie to wyrzuciliscie w koncu to siem odwalicie od kibicow kopanych moze jak wos tak nie interesuja

==============

A cosik Ci Kumie pedzieć musem!! A w dupie to syćko mom, cy to syćko za SLD
beło, cy zagmółki , cy zabieruta.. Dyć niełoto siem syćko roschodzi!!
A co siem tycy bamdziorów łod łokrongłej świńckiej skury kopanej, co milijardy
dutków tsa nato ciulstwo wydawoć, a jeze skoły podstawowe pseto syćko tsa w
likfidancjem postawioć, to Jo ci z Womnusiem zyzem łopamientonia siem..

MH

Data: 2012-07-08 23:49:51
Autor: Krzysztof Lewczuk
SIATA
W dniu 2012-07-08 23:42,  PROLEGOMENA pisze:
JAKBY FUTBOLISCI GRALI CO POL ROKU O JAKIS PUCHAR LIGI NA SWIECIE
TO TEZ W KONCU JAKBY NIE WYGRALI TO TAKA BRAZYLIA SIADLABY.
NO ALE TU , NAJPIERW SA JESZCZE LICZNE ELIMINACJE DO PRZEJSCIA.

Ke?

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

Siatkówka - Polska mistrzem L