Side Mount

Data: 2010-12-26 12:18:45
Autor: maran
Side Mount
On 17 Gru, 19:46, " jacekplacek" <jaceki...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://gosidemount.com/download/GUE_WhySideMount.pdf

http://www.unifiedteamdiving.com/page/zdiving-system

Data: 2010-12-26 22:09:09
Autor:
Side Mount
maran <slawek@real.int.pl> napisał(a):
http://www.unifiedteamdiving.com/page/zdiving-system

Fajny system, tylko zbyt skomplikowany, za 50 zł mam anatomiczną kompozytową płytę z uprzężą, do tego wykonanie balastu nie stanowi problemu, worka wypornościowego również. Odpadnie pas krokowy bo i tak nie daje się zdjąć noszaka anatomicznego nawet z 3 pasową uprzężą, trzyma się dobrze bez tego elementu. Szybkozłącza używałem ładnych parę lat temu, nawet nad Białym 2 lata temu w Gaśnicy Nurkowej.
Tylko nie będę się mógł onanizować powtarzajac Armadillo ("Waldo"), SM czy inny wariant uprzęży. Będzie to zabawka z Auerem w tle.

pozdrawiam rc

--

Side Mount