Sie komornicy wkurwiaja

Data: 2017-05-16 11:01:03
Autor: Zenek Kapelinder
Sie komornicy wkurwiaja
Troche im Ziobro koryto splycil.

Data: 2017-05-16 20:28:23
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Sie komornicy wkurwiaja
powiedział bym więcej "już ci policzyli!"
zapowiada się ostra jazda... ciekawe to, bo jak było po - to mnie jebali, jak jest pis - to mnie jebią... no żesz kurwa, a te popisowe/eu ścierwa cały czas przy żłobie... jeszcze straszą... cóż "złapiemy się" i albo oni albo ja...

Data: 2017-05-16 21:08:31
Autor: prezydent San Escobar
Sie komornicy wkurwiaja
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Troche im Ziobro koryto splycil.

A zawsze wydawało mi się, że skoro komornik ma klientów tzn. że skutecznie
ściąga i taki powinien dobrze zarabiać :DDD

Ale przyszli socjokomuniści z Zenusiem Kapelinderem i uznali, że niedobrze że
są tacy skuteczni komornicy :DDD A najlepiej, aby wszyscy zarabiali tyle samo
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 21:38:01
Autor: z
Sie komornicy wkurwiaja
Troche im Ziobro koryto splycil.

Ja tam się nie znam ale z tego co miałem trochę do czynienia z sędziami, komornikami i syndykami to bije w oczy niekompetencja i nieznajomość prawa.
W Sądzie pracy w wyroku giną zapisy o żądanej kwocie netto która robi się brutto.
Komornik nie wie że nie może zając rachunku a to skutkuje dodatkową rozprawą i kuriozalnym wyrokiem kiedy to komornik przegrał ale pieniądze przelane już są nie do ruszenia.
Syndyk nie zna terminów dotyczących upadłości i giną mu dokumenty...

Generalnie ŻENADA.

Jak to zmienić? Nie wiem. Ale na pewno trzeba albo ludzi albo prawo.

PS. O różnych interpretacjach komorniczych w zależności od rejonu kraju czy fazy księżyca to już nawet szkoda gadać...

Gdybym pracując w prywatnej firmie wykazywałbym się takim profesjonalizmem to skończyłbym pod mostem.

Sie komornicy wkurwiaja