Sie komornicy wkurwiaja

Data: 2017-05-16 21:38:01
Autor: z
Sie komornicy wkurwiaja
Troche im Ziobro koryto splycil.

Ja tam się nie znam ale z tego co miałem trochę do czynienia z sędziami, komornikami i syndykami to bije w oczy niekompetencja i nieznajomość prawa.
W Sądzie pracy w wyroku giną zapisy o żądanej kwocie netto która robi się brutto.
Komornik nie wie że nie może zając rachunku a to skutkuje dodatkową rozprawą i kuriozalnym wyrokiem kiedy to komornik przegrał ale pieniądze przelane już są nie do ruszenia.
Syndyk nie zna terminów dotyczących upadłości i giną mu dokumenty...

Generalnie ŻENADA.

Jak to zmienić? Nie wiem. Ale na pewno trzeba albo ludzi albo prawo.

PS. O różnych interpretacjach komorniczych w zależności od rejonu kraju czy fazy księżyca to już nawet szkoda gadać...

Gdybym pracując w prywatnej firmie wykazywałbym się takim profesjonalizmem to skończyłbym pod mostem.

Sie komornicy wkurwiaja