Sie mi kojarzy

Data: 2012-10-12 13:38:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Sie mi kojarzy
Jak s艂ysz臋 tu i 贸wdzie padaj膮ce coraz g臋艣ciej  i coraz cz臋艣ciej has艂a wypowiadane przez pan贸w biskup贸w, pan贸w polityk贸w wiadomej ma艣ci i r贸偶nych takich klakier贸w typu Terlikowski, has艂a typu: 鈥瀗ie dla dekadencji i moralnego zepsucia, tak dla przyzwoito艣ci i moralno艣ci w rodzinie i  pa艅stwie鈥, to mam dziwne historyczne skojarzenia.

Ot贸偶 w maju 1933 roku Joseph Goebbels, pan kt贸ry zaczyna艂 w艂a艣nie robi膰 ol艣niewaj膮ca karier臋, te偶 krzycza艂: 鈥濶ie dla dekadencji i moralnego zepsucia! Tak dla przyzwoito艣ci i moralno艣ci w rodzinie i pa艅stwie鈥. A w chwil臋 potem do ognia na berli艅skim placu zacz膮艂 wrzuca膰 ksi膮偶ki Manna, Gl盲sera, K盲stnera, Brechta, Marksa, a nawet鈥 Hemingwaya. Jak my艣licie, za tydzie艅, dwa, a mo偶e za rok, czyje ksi膮偶ki zaczn膮 pali膰 na - powiedzmy - Placu Pi艂sudskiego w Warszawie? I czy sko艅czy si臋 tylko na paleniu ksi膮偶ek? Czekam na Wasze opinie i propozycje kremacji.
pi膮tek, 12 pa藕dziernika 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2728-sie-mi-kojarzy.html

=========================

I co wy na to???

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-12 14:25:32
Autor: Marek Czaplicki
Sie mi kojarzy
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu pi眛ek 12 pa糳ziernik 2012 13:38:

I co wy na to???

Ludzie dla w砤dzy naopowiadali ju tyle g硊pot i "wznios硑ch" hase, 縠 na to mo縩a tylko wzruszy ramionami. :)

Data: 2012-10-12 15:56:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Sie mi kojarzy

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:k59283$tfv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeste 縠nuj眂y. Jak dziecko w piaskownicy. Dlaczego wyci背e to:

Jak s硑sz tu i 體dzie padaj眂e coraz g甓ciej  i coraz cz甓ciej has砤 wypowiadane przez pan體 biskup體, pan體 polityk體 wiadomej ma禼i i r罂nych takich klakier體 typu Terlikowski, has砤 typu: "nie dla dekadencji i moralnego zepsucia, tak dla przyzwoito禼i i moralno禼i w rodzinie i  pa駍twie", to mam dziwne historyczne skojarzenia.

Ot罂 w maju 1933 roku Joseph Goebbels, pan kt髍y zaczyna w砤秐ie robi ol秐iewaj眂a karier, te krzycza: "Nie dla dekadencji i moralnego zepsucia! Tak dla przyzwoito禼i i moralno禼i w rodzinie i pa駍twie". A w chwil potem do ognia na berli駍kim placu zacz背 wrzuca ksi笨ki Manna, Gl鋝era, K鋝tnera, Brechta, Marksa, a nawet. Hemingwaya. Jak my秎icie, za tydzie, dwa, a mo縠 za rok, czyje ksi笨ki zaczn pali na - powiedzmy - Placu Pi硈udskiego w Warszawie? I czy sko馽zy si tylko na paleniu ksi笨ek? Czekam na Wasze opinie i propozycje kremacji.
pi眛ek, 12 pa糳ziernika 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2728-sie-mi-kojarzy.html

Mog砮 dla przyzwoito禼i chocia link zostawi.

Na przyk砤dzie twojego zachowania przysz硂 mi na my秎 zachowanie jednego, ma硂 zorientowanego pos砤 PiS w dzisiejszej debacie. Napie***dala z m體nicy gromko PO, za budowanie zas硂n d縲i阫och硂nnych na autostradach i oskar縜 PO o przekr阾.
Okaza硂 si, 縠 te zs硂ny by硑 budowane wed硊g przepis體 uchwalonych przez PiS i pan pose mia si bardzo z pyszna.

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-12 16:46:25
Autor: Chiron
Sie mi kojarzy
U縴tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomo禼i news:5078218e$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli: kto, kto chcia cichcem wprowadzi nie tylko w Polsce, ale i w ca砮j UE kaga馽ow ustaw ACTA, jego s硊縝y szpicluj najwi阠ej i procentowo i ilo禼iowo swoich obywateli, wys砤 s硊縝, kt髍ej dzia砤nie powinno ogranicza si tylko to dzia砤 wtedy, kiedy zagro縪ny jest interes pa駍twa do aresztowania jakiego blogera i nast阷nie doprowadzi do jego skazania, etc itp- to nie on mu si kojarzy z Ziutkiem Goebbelsem tylko Kaczor? No to ja si pytam Ciebie, Idzik- dlaczego Ty nie  dostrzegasz wyra糿ych idiotyzm體 tego revelsteina? Nasuwa  mi si jedyna odpowiedx- ale nie jest ona zbyt grzeczna wobec Ciebie.

demokracja to rz眃y os丑w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-12 14:27:13
Autor: T.
Sie mi kojarzy
[...]

To te偶 przypomn臋, 偶e niew膮tpliwy wk艂ad tego pana, tzn. Goebbelsa, w kultur臋 i cywilizacj臋, to przenoszenie ognia olimpijskiego z Olimpii i zapalanie znicza olimpijskiego. I co z tego wynika?
A marsze z pochodniami zapocz膮tkowane przez PO?
T.

Data: 2012-10-12 16:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Sie mi kojarzy

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:50780ca1$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie bardzo pami臋tam, ale je艣li to prawda, to ta "tradycja" zosta艂a skwapliwie podj臋ta przez PiS w miesi膮czkach na Placu Namiestnikowskim.
Mo偶esz mi przypomnie膰, z jakiej to okazji i kiedy by艂y te marsze z pochodniami organizowane przez PO?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-12 16:50:18
Autor: T.
Sie mi kojarzy

[...]

http://wpolityce.pl/wydarzenia/2035-gazeta-polska-platforma-tez-lubi-marsze-z-pochodniami

To nie 偶adna tradycja - po prostu tak jest fajnie.
Chodz臋 w spodniach nie dla tradycji, ale wygody. :-)
Tak jak debilne jest wyci膮ganie wniosk贸w z jednych s艂贸w, 偶e zaraz padn膮 inne na podstawie zachowania jednego zbrodniarza.
T.
Ps. Amerykanie s膮 bardzo przywi膮zani do tradycji (i moralno艣ci) chrze艣cija艅skich, mimo 偶e kraj jest miltikulturowy. Jako艣 ksi膮偶ek tam nie pal膮...

Data: 2012-10-12 16:03:48
Autor: leszek niewiadomski
Sie mi kojarzy
Am 12.10.2012 13:38, schrieb Bogdan Idzikowski:
[...]

Jestem moze tutaj jednym z nielicznych, ktorym kojarzy sie nazwisko Klechta, redaktor naczelny "Radaru", chwalca Gierka i "propagandy sukcesu", a w koncu gosc noszacy magnetofon za Walesa. Ale to co napisal o atmosferze przed zabiciem Narutowicza czesciowo rehabilituje go w moich oczach.

>Nie ma co por贸w颅ny颅wa膰 pierw颅szych lat II Rzecz颅po颅spo颅li颅tej z pierw颅szymi latami trze颅ciej dekady III Rzecz颅po颅spo颅li颅tej. Dwie epoki, odle颅g艂e czasy. Ale jed颅nak co艣 wsp贸l颅nego pobrz臋颅kuje. Jad. Nie颅na颅wi艣膰. Uliczny wrzask. Kala颅nie bia艂o-czerwonej. Jan Bau颅do颅uin de Cour颅te颅nay w 鈥濵y艣li Wol颅nej鈥 (nr 2/1923) pisa艂, 偶e w Pol颅sce ob艂膮颅ka艅cy lub te偶 uda颅j膮cy ob艂膮颅ka艅颅c贸w sta颅raj膮 si臋 zatru颅wa膰 umy颅s艂y i sumie颅nia narodu. W grud颅niu br. minie 90 lat od zamor颅do颅wa颅nia pre颅zy颅denta Naru颅to颅wi颅cza. Pocho颅wany w kryp颅cie archi颅ka颅te颅dry war颅szaw颅skiej. Uro颅dzi艂 si臋 na 呕mu颅dzi. Za dzia颅艂al颅no艣膰 poli颅tyczn膮 w艂a颅dze car颅skie zabro颅ni艂y mu wjazdu na zie颅mie pol颅skie znaj颅du颅j膮ce si臋 w zabo颅rze rosyj颅skim. Wybitny in偶y颅nier 鈥 kon颅struk颅tor. Pio颅nier elek颅try颅fi颅ka颅cji Szwajcarii.<
http://studioopinii.pl/artykul/12501-jerzy-klechta-zatruwanie-umyslow

I jeden z komentarzy:
>Boj臋 si臋 zacz膮膰 pisa膰, bo naj颅ch臋t颅niej to chcia颅艂a颅bym wykrzy颅cze膰
wszyst颅kie naj颅ordy颅nar颅niej颅sze s艂owa jakie ist颅niej膮 w naszym j臋zyku. Wiem,偶e tego nie zrobi臋,偶a艂uj臋. Ci trzej (Kaczy艅ski,Rydzyk i Duda)kt贸rzy tak bezpardonowo,nikczemnie wdarli si臋 ze swoj膮 nie颅na颅wi颅艣ci膮 w spo颅k贸j spo颅rej cz臋颅艣ci spo颅艂e颅cze艅颅stwa nie sko艅颅cz膮 swo颅jej gry. Nadal b臋d膮 usi颅艂o颅wali doj艣膰 do w艂a颅dzy i nadal b臋d膮 szar颅pa膰 nam nerwy. Z tego co spo颅ty颅ka艂o Pi艂颅sud颅skiego i jak zamor颅do颅wano Naru颅to颅wi颅cza wida膰,偶e w poli颅tyce nie颅na颅wi艣膰 to pol颅ska przywara. 呕e tak by艂o i tak jest. Ale nie musi tak by膰.Kto i jak roz颅prawi si臋 z tymi dur颅niami? Z nadziej膮 cze颅kam na dzi颅siej颅sze wyst膮颅pie颅nie pre颅miera. Mam r贸w颅nie偶 nadziej臋,偶e rz膮d i sejm,ze swoj膮 wi臋k颅szo颅艣ci膮 koali颅cyjn膮, wresz颅cie zare颅aguj膮 na t膮
ban颅dyck膮 dzia艂alno艣膰. Niestety cz臋艣膰 偶ur颅na颅li颅st贸w zaraz
przyj颅dzie w sukurs p贸艂g贸wkom,kt贸rzy, d膮偶膮c do zre颅ali颅zo颅wa颅nia w艂a颅snych ambi颅cji, naj颅ch臋t颅niej dopro颅wa颅dzi颅liby do wojny domowej.<

--
ln.

Data: 2012-10-13 10:32:02
Autor: mkarwan
Sie mi kojarzy
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5078011f$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
pi膮tek, 12 pa藕dziernika 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2728-sie-mi-kojarzy.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest te偶 zdj臋cie, na kt贸rym jest bia艂y kot z rud膮 g艂ow膮.
Kot ma na g艂owie kip臋(myck臋) z gwiazd膮 Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdj臋cie mo偶e sugerowa膰, 偶e revelstein mo偶e by膰 bardzo religijnym 呕ydem,
skoro nawet kot nosi kip臋 z gwiazd膮 Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwi膮zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowo艣ci bli偶ej nie okre艣lonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje si臋 偶e z wzajemno艣ci膮

5. revelstein o sobie
Ch臋tnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonist贸w,
libera艂贸w i libertyn贸w, invitronist贸w i eutanazist贸w, a tak偶e aborcjonist贸w,
zdrajc贸w, "sprzedawczyk贸w, szubrawc贸w."
"m贸j pradziadek zmienia艂 nazwisko oraz m贸j dziadek zmienia艂 nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Sie mi kojarzy