Sie mi kojarzy

Data: 2012-10-12 14:25:32
Autor: Marek Czaplicki
Sie mi kojarzy
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 12 październik 2012 13:38:

I co wy na to???

Ludzie dla władzy naopowiadali już tyle głupot i "wzniosłych" haseł, że na to można tylko wzruszyć ramionami. :)

Data: 2012-10-12 15:56:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Sie mi kojarzy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k59283$tfv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jesteś żenujący. Jak dziecko w piaskownicy. Dlaczego wyciąłeś to:

Jak słyszę tu i ówdzie padające coraz gęściej  i coraz częściej hasła wypowiadane przez panów biskupów, panów polityków wiadomej maści i różnych takich klakierów typu Terlikowski, hasła typu: "nie dla dekadencji i moralnego zepsucia, tak dla przyzwoitości i moralności w rodzinie i  państwie", to mam dziwne historyczne skojarzenia.

Otóż w maju 1933 roku Joseph Goebbels, pan który zaczynał właśnie robić olśniewająca karierę, też krzyczał: "Nie dla dekadencji i moralnego zepsucia! Tak dla przyzwoitości i moralności w rodzinie i państwie". A w chwilę potem do ognia na berlińskim placu zaczął wrzucać książki Manna, Gläsera, Kästnera, Brechta, Marksa, a nawet. Hemingwaya. Jak myślicie, za tydzień, dwa, a może za rok, czyje książki zaczną palić na - powiedzmy - Placu Piłsudskiego w Warszawie? I czy skończy się tylko na paleniu książek? Czekam na Wasze opinie i propozycje kremacji.
piątek, 12 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2728-sie-mi-kojarzy.html

Mogłeś dla przyzwoitości chociaż link zostawić.

Na przykładzie twojego zachowania przyszło mi na myśl zachowanie jednego, mało zorientowanego posła PiS w dzisiejszej debacie. Napie***dalał z mównicy gromko PO, za budowanie zasłon dżwiękochłonnych na autostradach i oskarżał PO o przekręt.
Okazało się, że te zsłony były budowane według przepisów uchwalonych przez PiS i pan poseł miał się bardzo z pyszna.

Data: 2012-10-12 16:46:25
Autor: Chiron
Sie mi kojarzy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5078218e$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli: ktoś, kto chciał cichcem wprowadzić nie tylko w Polsce, ale i w całej UE kagańcową ustawę ACTA, jego służby szpiclują najwięcej i procentowo i ilościowo swoich obywateli, wysłał służbę, której działanie powinno ograniczać się tylko to działań wtedy, kiedy zagrożony jest interes państwa do aresztowania jakiegoś blogera i następnie doprowadził do jego skazania, etc itp- to nie on mu się kojarzy z Ziutkiem Goebbelsem tylko Kaczor? No to ja się pytam Ciebie, Idzik- dlaczego Ty nie  dostrzegasz wyraźnych idiotyzmów tego revelsteina? Nasuwa  mi się jedyna odpowiedx- ale nie jest ona zbyt grzeczna wobec Ciebie.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Sie mi kojarzy