Się pochwalę :)

Data: 2009-05-28 08:31:49
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Się pochwalę :)
Hi!

Się pochwalę, a co :)
Miałem sobie kupić jakiś czas temu Resistance 2. No, ale jakoś wyleciał z
listy zakupów. No i bardzo dobrze!
Dlaczego dobrze? Bo to zła gra? Nieeeee...
Bo ją wygrałem w konkursie Gamikaze :)
Wczoraj przyszła, ale przez finał LM nie mogłem wrzucić do chlebaka...
Może dzisiaj.

3mcie się.
Ps. Jeden z gorszych finałów jakie widziałem :(

--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2009-05-28 14:08:26
Autor: petergriffin
Się pochwalę :)

Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <jakec@o2CIACH.pl> napisał w wiadomości news:36p8kmphruo3.1beo1gu4ms5wn.dlg40tude.net...

Ps. Jeden z gorszych finałów jakie widziałem :(

Bluźnierca :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-05-28 18:15:52
Autor: Mithos
Się pochwalę :)
Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
Ps. Jeden z gorszych finałów jakie widziałem :(

LOL

--
Mithos

Data: 2009-05-29 10:03:48
Autor: CeSaR
Się pochwalę :)
Dlaczego dobrze? Bo to zła gra? Nieeeee...

No trochę tak..... :-(
IMO gorsza od pierwszej części, którą przeszedłem ze 3 razy choć na początku mi się nie podobała za bardzo.
Tej nie mogę zmęczyć nawet pierwszy raz....

pzdr

Się pochwalę :)