Się pochwalę...

Data: 2010-07-07 22:41:34
Autor: Qlfon
Się pochwalę...
Spamować można raz w miesiącu to i to przejdzie:
Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST 1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.
Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-07-07 22:56:50
Autor: Tytus
Się pochwalę...
Siemka

***Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST 1050 :)

Gratki, ladne moto choc wyprodukowane po niewlasciwej stronie morza Japonskiego.
To co, testujesz w sobote ???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-07-07 23:19:29
Autor: Qlfon
Się pochwalę...
Tytus pisze:
Siemka

***Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST 1050 :)

Gratki, ladne moto choc wyprodukowane po niewlasciwej stronie morza Japonskiego.
To co, testujesz w sobote ???

Podziękował, Postaram się podjechać ale muszę jakoś żonie (to też nowość od soboty) wytłumaczyć, że teraz będę więcej czasu spędzał na świeżym powietrzu:)
Już się z kumplami na niedziele jakoś poustawiałem na traskę ale może godzinkę czy dwie na torze się wykroi. W jakich godzinach będzie reprezentacja preclowa?

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-07-08 07:12:56
Autor: Tytus
Się pochwalę...
Czesc
*** "Qlfon"
Już się z kumplami na niedziele jakoś poustawiałem na traskę ale może
godzinkę czy dwie na torze się wykroi. W jakich godzinach będzie reprezentacja preclowa?

Z tego co wiem to niewielu sie tam wybiera - a zapisy sa juz zamkniete.
W niedziele bedzie mozna nas spotkac w Nowodworze (tym kolo Ryk):
http://mapa.targeo.pl/,20,22.08848,51.62266?l=3ec131df2da892a3
ale tu niestety wstep jest platny (10 pln)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-07-08 01:18:15
Autor: Kefir
Się pochwalę...
On Jul 7, 10:41 pm, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
[...]

Gratz! Dlaczego nie Tygrysek?ST ponizej 120 to mynconcy jezd,  kraj
obstawiony filmowcami i radarami zachodzacymi od tylu - gdzie Ty sie
chlopaku rozpedzisz?  ;)
Risery do kierownicy zanabadz od razu.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & Sprint ST 955 / XT 660X

Data: 2010-07-08 10:39:34
Autor: Qlfon
Się pochwalę...
Kefir pisze:
[...]

Dizęki, Tygysem latałem w UK kilkukrotnie i pomimo tego że po TDM byłby rozsądnym następnym krokiem to jakos mi się wielki wydawał a Sprint taki jakiś akurat był i się zakochałem. XX chciałem ale jednak też krowa a ja sporo po mieście się jednak będę przemieszczał a żona jeszcze nie potrafi się określić czy będzie ze mną latać czy nie więc stanęło na Sprincie:)
Rozpędzić się rozpędzę - swoje okolice znam na pamięć, na dalszych trasach to jeżdżę wolniej niz samochodem:)
A riserów nie potrzebuję bo to 2008 rok jest:) Lampa też poprawiona ale nadal raczej kiepsko:(

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-07-09 00:59:59
Autor: marider
Się pochwalę...
Qlfon pisze:
[...]

Brawo. Ja tez sie pochwale nowym dodatkiem - dzis wsadzilem w R1 Evo 2 Racing Carbon Slash Cut Full Exhaust System by Akrapovic ale moto i tak najwazniejsze ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn19 + dodatki

Data: 2010-07-19 05:46:04
Autor: zuzka600f
Się pochwalę...
  Czesc :)

On 7 Lip, 22:41, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Spamować można raz w miesiącu to i to przejdzie:
Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST
1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.

No to publiczne gratki jeszcze raz :)

Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

Nie przesadzaj z ta pomoca ;) Specjalnie Cie namawiac nie bylo
trzeba ;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

No wlasnie :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek
  tez bielizniara ST

PS. O serwisuffce pamietam :)

Data: 2010-07-19 14:59:20
Autor: Qlfon
Się pochwalę...
Napisałbyś raczej kiedy w rodzinne strony wpadniesz:)
Podobno w Nowodworze co niedziela się coś dzieje...
Dla mnie to żabi skok a Ty do rodziców na obiad wpadniesz:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-07-19 06:12:32
Autor: zuzka600f
Się pochwalę...
  Czesc :)

On 19 Lip, 14:59, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Napisałbyś raczej kiedy w rodzinne strony wpadniesz:)
Podobno w Nowodworze co niedziela się coś dzieje...

Ja mam za blisko ;) Slysze, jak na podworko wychodze. Od rodzicow ze 3
km bedzie,a u nich tyle do ogarniecia, ze jak jestem, to juz sie
praktycznie nie ruszam. No i jak tam jade, to rodzinnie czterolapem,
bo wnuczka jedzie do ukochanej babci - taki lajf ;) Jak podrosnie, to
bedzie jezdzic na 2 kolach, ale na razie nie chce mi sie tluc 40 km/h
Sprintem ;) Jak podrosna obie, to znowu bedzie problem ;)

Dla mnie to żabi skok a Ty do rodziców na obiad wpadniesz:)

Bede przelotem za 2 tyg. w weekend. Znowu czterolapem - powrot z
Taterek :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-07-19 20:07:31
Autor: Magic
Się pochwalę...
zuzka600f napisał(a):

bo wnuczka jedzie do ukochanej babci - taki lajf ;) Jak podrosnie, to
bedzie jezdzic na 2 kolach, ale na razie nie chce mi sie tluc 40 km/h

Amator.
--
Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

Data: 2010-07-19 23:56:42
Autor: zuzka600f
Się pochwalę...
  Czesc :)

On 19 Lip, 20:07, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
zuzka600f napisał(a):

> bo wnuczka jedzie do ukochanej babci - taki lajf ;) Jak podrosnie, to
> bedzie jezdzic na 2 kolach, ale na razie nie chce mi sie tluc 40 km/h

Amator.

no... skad wiesz ? ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek