Się pochwalę...

Data: 2010-07-08 01:18:15
Autor: Kefir
Się pochwalę...
On Jul 7, 10:41 pm, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Spamować można raz w miesiącu to i to przejdzie:
Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST
1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.
Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

Gratz! Dlaczego nie Tygrysek?ST ponizej 120 to mynconcy jezd,  kraj
obstawiony filmowcami i radarami zachodzacymi od tylu - gdzie Ty sie
chlopaku rozpedzisz?  ;)
Risery do kierownicy zanabadz od razu.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & Sprint ST 955 / XT 660X

Data: 2010-07-08 10:39:34
Autor: Qlfon
Się pochwalę...
Kefir pisze:
[...]

Dizęki, Tygysem latałem w UK kilkukrotnie i pomimo tego że po TDM byłby rozsądnym następnym krokiem to jakos mi się wielki wydawał a Sprint taki jakiś akurat był i się zakochałem. XX chciałem ale jednak też krowa a ja sporo po mieście się jednak będę przemieszczał a żona jeszcze nie potrafi się określić czy będzie ze mną latać czy nie więc stanęło na Sprincie:)
Rozpędzić się rozpędzę - swoje okolice znam na pamięć, na dalszych trasach to jeżdżę wolniej niz samochodem:)
A riserów nie potrzebuję bo to 2008 rok jest:) Lampa też poprawiona ale nadal raczej kiepsko:(

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Się pochwalę...