Się pochwalę...

Data: 2010-07-09 00:59:59
Autor: marider
Się pochwalę...
Qlfon pisze:
Spamować można raz w miesiącu to i to przejdzie:
Właśnie wsadziłem do garażu nowy nabytek: ciemnogranatowego Sprinta ST 1050 :) Po 3 latach na obcych moto w końcu znów coś swojego.
Z podziękowaniami dla Tomka W. za wsparcie w podjęciu decyzji:)

Brawo. Ja tez sie pochwale nowym dodatkiem - dzis wsadzilem w R1 Evo 2 Racing Carbon Slash Cut Full Exhaust System by Akrapovic ale moto i tak najwazniejsze ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn19 + dodatki