Si? podzia?o

Data: 2011-02-25 14:40:12
Autor: wiLQ
Si? podzia?o
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics.

W tym miejscu wypada przynajmniej wspomniec o oddaniu GWalla za
oszczednosci do Blazers...

Rockets za to obłowili się jak
rybacy na Bałtyku przed wejściem do UE.

Jasne, dostali picki, ale zabraklo im trejdu, na ktory pewnie polowali
tzn za kogos wyraznie powyzej przecietnej. --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-26 15:24:34
Autor: Tomasz Radko
Si? podzia?o
W dniu 2011-02-25 14:40, wiLQ pisze:
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Najdziwniejszy jest chyba trade Celtics.

W tym miejscu wypada przynajmniej wspomniec o oddaniu GWalla za
oszczednosci do Blazers...

Dlaczego Bobcats oddali Wallace'a to ja wiem. To nie jest dziwny trade.
Natomiast Celtics - i owszem. Sorry, Winnetou, ale Shaq/Krstic/Davis na
centrze IMO nie rokuje. Nie wiem, czy Green wart jest osłabienia szans
na sukces w tym sezonie. Pewnie zadziałał czar ppg.

Za duża podaż PG.

Data: 2011-02-26 07:57:44
Autor: Leszczur
Si? podzia?o
On 26 Lut, 15:24, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

Dlaczego Bobcats oddali Wallace'a to ja wiem. To nie jest dziwny trade.
Natomiast Celtics - i owszem. Sorry, Winnetou, ale Shaq/Krstic/Davis na
centrze IMO nie rokuje. Nie wiem, czy Green wart jest os abienia szans
na sukces w tym sezonie. Pewnie zadzia a czar ppg.

A ja to rozumiem. Perkins nie był ostoją obrony mimo, że dawał luksus
grania przeciwko Howardowi 1 na 1.
Na dobra sprawe moga w playoffs dac mu szalec a serie i tak wygraja
szczelnie kryjac obwod. Cokolwiek ponad 12 fauli od Shaqa i JON'a
bedzie tylko bonusem.
A extension dla Perkinsa o centa wieksze niz MLE byloby przesada, to
juz lepiej isc w prospekta ofensywnego i dac sie uwiesc magii ppg.

Pozdro

L'e-szczur

Si? podzia?o