Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)

Data: 2009-05-08 09:50:33
Autor: Kefir
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Elou!
"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message news:gu0nqb$8ed$1news.onet.pl...
Witojciez! :)
Przed chwilka uslyszalem zwiastun w radio i natentychmiast zerknalem na ich stronke wuwuwu. No i kurde faktycznie - ruszaja juz w poniedzialek :)
http://www.polskieradio.pl/trojka/aktualnosci/?id=97628
Jak do tej pory audycje z serii Trojka Przekracza Granice potrafily zainteresowac, a nawet wciagnac. Ciekawe, jak im to wypali.
Z opisu wynika, ze jednak sporo beda latac - na przyklad nie ma slowa o sposobie dostania sie z Iranu do ZEA ;)
Pewnikiem miedzy innymi dlatego zamiast ciezkich mastodontow BeeMWe wybrali o klase lzejsze niu Terefere? :)
Ciekawe, ciekawe...

Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Data: 2009-05-08 00:58:49
Autor: mites
On 8 Maj, 09:50, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
Elou!"zbigi" <zbiegu...@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

> [...]

Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

ZEA to Zjednoczone Emiraty Arabskie... nie uważało się na geografii w
podstawówce? ;)

Data: 2009-05-08 10:19:41
Autor: Kefir
"mites" <mites@op.pl> wrote in message news:ce0605ec-5a27-4979-827e-5be631ba2001v17g2000vbb.googlegroups.com...
On 8 Maj, 09:50, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

> Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

ZEA w guglu: http://www.zearestaurants.com/site.php
LWR w guglu: http://www.lwr.org/

NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Zostawiam Ci linke do Netykiety gdyz daje sie zauwazyc ze nie uwazalo sie na lekcji z cytowania ;)

ZEA to Zjednoczone Emiraty Arabskie... nie uważało się na geografii w
podstawówce? ;)

Jak sie bylo w podstawowce to takie panstwo jeszcze nie istnialo.  No dobra, jak sie zaczynalo ;)
Rzucanie skrotami ktore nie sa rownie jednoznacze jak np USA to, dla mnie, problemy z kultura osobista/brakiem profesjonalizmu (zalezy czy prywatnie czy sluzbowo). Zreszta, poczytaj: Zbys przeslanie dokladnie zrozumial.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Data: 2009-05-08 04:12:08
Autor: mites
On 8 Maj, 10:19, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

Zostawiam Ci linke do Netykiety gdyz daje sie zauwazyc ze nie uwazalo sie na
lekcji z cytowania ;)

może być? jak zwykle doświadczeni precle odwracają kota ogonem... jak
ktoś zada pytanie "jakie moto kupić jako pierwsze?" to standardowa
odpowiedź brzmi: weź se {biiiip} wyguglaj!" ale jak się nie zna
skrótów, to się samemu nie gugla tylko pisze posta, który oznacza:
"nie wiem i sprawdzić mi się nie chce..."

gdy ktoś zwraca uwagę na taki podwójny standardzik , to też brak
jakiejś głebszej reakcji, tylko znowu google... ehhhh, wypijta czasem
piwko dla ochłody ;)

PS. z góry sorry za literówki, wiem, że netykieta nie przewiduje...

Data: 2009-05-08 12:29:01
Autor: Sqeeb
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
On Fri, 8 May 2009 10:19:41 +0200
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

[...]

Ale ZEA jest jednoznaczne w geografii. Zbigi ewidentnie napisał "dostanie
się z Iranu do ZEA". Po pierwszej stronie w googlu można się skumać
http://tinyurl.com/qh3792 co znaczy ZEA.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-08 13:12:17
Autor: Kefir
"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote in message news:20090508122901.15f7c600.sqeebinternet.community...
[...]

Czy "LWR" oraz "ZEA" to skroty w tym samym jezyku?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Data: 2009-05-08 13:15:31
Autor: Magic
Kefir pisze:
[...]

A skumałbyś DDD (Długa Droga Dookoła) ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-08 13:20:25
Autor: (pj)
Magic pisze:
Kefir pisze:

A skumałbyś DDD (Długa Droga Dookoła) ?

Kef to raczej by skumał DDA... :-P ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-08 13:32:44
Autor: Kefir
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:gu14bk$j8b$3wueska.motocykle.org...
Kefir pisze:
[...]

Skumalbym jasna wypowiedz. Skroty sa zle.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Data: 2009-05-08 15:00:08
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Kefir napisał(a):
Skroty sa zle.

Kwintesencja enduro sa skroty. Byleby nie po drodze.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-08 13:53:31
Autor: Sqeeb
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
On Fri, 8 May 2009 13:12:17 +0200
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

Czy "LWR" oraz "ZEA" to skroty w tym samym jezyku?

Czy zbigi użył "LWR" w treści posta czy tylko w tytule? Sam nie wiedziałem
co to znaczy dopóki ktoś nie rozwinął.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-08 13:29:23
Autor: Kefir
"mites" <mites@op.pl> wrote in message news:e4b92ce2-ffa4-4f21-a5f6-24a5f701f9c3r34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Co za swinie. Zauwaz ze to wlasnie doswiadczony precel (Zbigi) przyjal krytyke wiec kto odwraca kota ogonem? Jak juz bardzo usilujesz cos udowadniac to staranniej dobieraj argumenty, bo ja akurat stary jestem z metryki a nie stazu na grupie ;)
Zreszta: masz swieta racje, zachowalem sie nieprzyzwoicie, wyplakales sie. Mojawinamojawina. Kwiaty wyslac, czy jakies inne zadoscuczynienie, czy tez sprawa jest bardziej rozwojowa i trza Policje/CBA wzywac? Pytamboniewiem.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Data: 2009-05-08 04:51:10
Autor: mites
On 8 Maj, 13:29, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
[...]

a czy ja kwestionuję zasadność krytyki? przecież nie chodzi o to, że
użył skrótów, które nie wszyscy znają, tylko o to, jak jest Twoja
reakcja na to. a pisałem tak tylko dlatego ze względu na zdanie w Twim
podpisie... chyba wiadomo, o które chodzi ;)

PS. w ramach przeprosin może być browar ;)

Data: 2009-05-08 14:05:36
Autor: Kefir
"mites" <mites@op.pl> wrote in message news:38a8f123-2e16-4d54-8c99-8305eb526f48s21g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Z pewnoscia chodzi Ci o Netykiete ;^) Acha: widac mnie reise fiber gniecie. Sorry.

PS. w ramach przeprosin może być browar ;)

No i kolejnego adwersarza udalo mi sie skorumpowac ;) Jesli bywasz na preclowych imprezach to sie przypomnij ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X

Data: 2009-05-08 14:18:07
Autor: Magic
Kefir pisze:

Z pewnoscia chodzi Ci o Netykiete ;^) Acha: widac mnie reise fiber gniecie.

No, i tak na zapas widzę normę wyrabiasz ;)

Szerokiej i dawajcie znaka czy wszystko ok.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-08 09:53:30
Autor: Paweł Burdzy
Kefir pisze:
Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

Ja wiem ja wiem! ;) Long Way Round i United Arab Emirates

Data: 2009-05-08 09:58:05
Autor: zbigi
Kefir napisał(a):
[...]

YYy...
Long Way Round - sie mi zdawalo, ze tutej skrot ten jest wystarczajaco znany :)
No i nadal nie wiem, jak maja zamiar przejechac z Iranu do (uwaga!) Zjednoczonych Emiratow Arabskich.
Sie usprawiedliwie - mam 14stC w chalupie i troche mi paluszki na klawiaturze marzna, wiec staralzem sie ograniczac klepanie.
Znak to, by ruszyc 4litery z fotela i rozgrzac sie w kuchni ;)
Zycze spokojnego dnia i milego weekendu :)

Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)