Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)

Data: 2009-05-08 11:22:48
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
zbigi napisał(a):
Przed chwilka uslyszalem zwiastun w radio i natentychmiast zerknalem na ich stronke wuwuwu. No i kurde faktycznie - ruszaja juz w poniedzialek :)

Fajosko, moglem zostac dziennikarzem, a tak to jestem po zawodowce i bez fakultetow...

Ale na filmiku to widac, ze kolesie nie maja za duzego doswiadczenia w jezdzeniu :) Oby chlopaki wrocili cali i zdrowi i bogatsi o mile przygody :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-08 13:36:22
Autor: The_EaGle
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Ta - zawracanie na trzy razy z podparciem i odpychaniem nog± ;)
Jak wróc± to będzie znaczyć że można jednak...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-05-08 13:55:07
Autor: Sqeeb
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
On Fri, 08 May 2009 13:36:22 +0200
The_EaGle <the@poczta.onet.pl> wrote:

> Fajosko, moglem zostac dziennikarzem, a tak to jestem po zawodowce i bez > fakultetow...

Ta - zawracanie na trzy razy z podparciem i odpychaniem nog± ;)
Jak wróc± to będzie znaczyć że można jednak...

Wróc±. Albo na sprzęcie, albo na kulach ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 08:42:56
Autor: newrom
wrote:

Ta - zawracanie na trzy razy z podparciem i odpychaniem nog± ;)
Jak wróc± to będzie znaczyć że można jednak...

To oni nie jada dookola swiata ? Bo jak tak to zawracanie im nie
potrzebne, przeciez dojada z drugiej strony.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)