Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)

Data: 2009-05-08 11:33:19
Autor: Magic
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
zbigi pisze:
Witojciez! :)
Przed chwilka uslyszalem zwiastun w radio i natentychmiast zerknalem na ich stronke wuwuwu. No i kurde faktycznie - ruszaja juz w poniedzialek :)

Można by ich fajnie pożegnać, jakbyśmy wiedzieli o której startują. Oczywiście skandując "pokaż dupe" i "wywal rycha" ;)

Ciekaw jestem czy potrenowali trochę na jakimś poligonie, torze etc. Mam nadzieję że tak.

Jak mnie wk... ten różowy kolorek na stronie Trójki ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-08 16:01:49
Autor: huck

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu0uc0$gch$1wueska.motocykle.org...
zbigi pisze:
[...]

poco? siemzapytuje mielby sie chlopaki menczyc nadmiernie ?
pewnikiem maja ful suport finansowo-sprzetowy
sorki ale  jakos mnie to nie imponuje
nie zeby to tamto sambym chetnie potravelował
ale większe osiagniecia reprezentuje naczelny filozof odbywajac niejaka cezeta podroz do maroka
czy tez niejaki wiliam pyrkajac na gibraltar chinskim rometem i zamykajac całośc budzetu w 1400 złotych
pzdr
huck

Data: 2009-05-08 16:49:56
Autor: K.M.C.
huck pisze:

[...]

swiete slowa, patrzac jak oni zawracali, nie wierze, ze nie maja pelnego wsparcia logistycznego i osiagniecia ludzi o ktorych wspominasz są o wiele większe. Tym nie mniej, dobrze, że cos takiego sie stalo. Bo w ramach swojej  promocji "Trójka" również promoje motocyklistów. Pokazujac, że to nie tylko Ci co halasuja po nocach.
Ty nie mniej zazdroszczę tym 2 gościom :D

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-05-11 11:28:44
Autor: Magic
zbigi pisze:
[...]

Jasne, ale to chyba nie jest wina sz.p. redaktorów że stać ich na zaplecze ? Wymienieni przez Ciebie koledzy osiagnięcia swoje zawdzięczają raczej mieszance ograniczeń finansowych z chcicą, niż samoograniczaniu w wykorzystaniu możliwości.
No i jednak czym innym jest 30kkm po całym świecie, a czym innym trochę dalsza wycieczka po własnym niejako podwórku, gdzie w razie ryfy możesz wrócić do domu za kilkaset złotych.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-11 12:33:56
Autor: newrom
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
On Mon, 11 May 2009 11:28:44 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl>
wrote:

No i jednak czym innym jest 30kkm po całym świecie, a czym innym trochę dalsza wycieczka po własnym niejako podwórku, gdzie w razie ryfy możesz wrócić do domu za kilkaset złotych.

Roznica w kwocie 'zelaznej rezerwy' i ilosci czasu.

pozdr
newrom
Ps. Nawet jesli jada ze stadem ciezarowek i maja 100 stronicowa liste
ograniczen od sponsora to i tak im zazdroszcze.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-11 12:39:29
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
newrom@spamcom.com napisał(a):
Ps. Nawet jesli jada ze stadem ciezarowek i maja 100 stronicowa liste
ograniczen od sponsora to i tak im zazdroszcze.

Im jeszcze za to placa :) Czego chciec wiecej? :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-11 12:43:46
Autor: newrom
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
On Mon, 11 May 2009 12:39:29 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Im jeszcze za to placa :) Czego chciec wiecej? :)

paszportu dyplomatycznego, zeby za pukniecie jakiejs miejscowej
nastolatkie nie spedzic 10 lat w pierdlu ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-05-11 13:05:10
Autor: Sqeeb
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
On Mon, 11 May 2009 12:43:46 +0200
newrom@spamcom.com wrote:

>Im jeszcze za to placa :) Czego chciec wiecej? :)

paszportu dyplomatycznego, zeby za pukniecie jakiejs miejscowej
nastolatkie nie spedzic 10 lat w pierdlu ;)

Apetyt rośnie w miare jedzenia. Ciekawe co było następne na
liście życzeń gdyby te paszporty dostali ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 20:57:26
Autor: zbigi
zbigi pisze:

[...]

Gdybym mial blizej, to pewnikiem bym sie stawil. No i gdybym nie odsypial nocki :)

[...]

Zostawilem calosc, bo do niej sie odnosze.
Mowisz, ze nie imponuje? Mnie tez. Wszak na tym polega zawod, jaki sobie wybrali, czyli robia to niejako z obowiazku, A ze beda miec przy tym niezly ubaw i kupe przyjemnosci? No to pozazdroscic chyba moge? :)
Generalnie zycze im powodzenia bo tez zauwazylem na filmiku objawy malej praktyki (a przynajmniej na tych/takich motocyklach) no i w relacjach daje sie odczuc tak typowe dla newbies zachlysniecie odmiennoscia postrzegania swiata z wysokosci siodla motocykla.
Zyczenia moje sa szczere i zyczliwe. I tak tez - z zyczliwym zainteresowaniem - bede sledzil ich poczynania. (Choc na razie jest to mocno utrudnione ze wzgledu na pore nadawania relacji, a na stronce poki co ubozuchno.)

Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)