Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)

Data: 2009-05-09 11:06:10
Autor: Tytus z Fabryki
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Siemka
Użytkownik "zbigi"

Nistety mnie ten link nie dziala ale znajac Trojke bedzie to jeszcze wieksza sciema niz LWR...Niestety osobisce przekonalem sie iz niektore audycje tematyczne ktore mialy odbywac sie plenerach sa realizowne bez wychodzenia ze studia a sluchacze sa wprowadzani w blad.

Data: 2009-05-12 20:59:24
Autor: zbigi
Tytus z Fabryki napisał(a):
Użytkownik "zbigi"

Nistety mnie ten link nie dziala

Jak to? Na forumie Trojki sie odzywasz, a inne linki tej samej strony www ci nie pracuja? :)

ale znajac Trojke bedzie to jeszcze wieksza sciema niz LWR...

O. To ja poprosze jakies szczegoly przy okazji nastepnego spotkania. Moze na BoberLauf? ;)

Data: 2009-05-13 09:39:49
Autor: Tytus z Fabryki
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Siemka
"zbigi"

***O. To ja poprosze jakies szczegoly przy okazji nastepnego spotkania.

Wczoraj byly...od samych zainteresowanych, zauwazyli ze fotoradary nie lapia motocykli (SIC) - ktorys byl tym wyraznie podniecony, malo brakowalo coby stwierdzil ze se moto kupi :) :), no i ze na moto czuc zapachy pola i spaliny...
IHMO jada motocykiele jak harlyeje do Sturgis na pace busa, a chlopaki w camperze. Jak bedzie rowno i cieplo to pojada na koniach kawalek, moze nawet gdzies piasku zlapia i sie wyjebie ktorys z nich coby zwiekszyc dramatyzm. Reszta to jak w slawnym LWR czy Camel Trophy.

*** Moze na BoberLauf? ;)

Trwaja delikatne rozmowy w domq - bo daleko i moto jednosobowy :)

Data: 2009-05-13 15:23:34
Autor: zbigi
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Tytus z Fabryki napisał(a):
"zbigi"

[...]

No toc pisalem, ze widac u chlopakow objawy newbie :)

[...]

Ale to tylko twoje IMHO :) Ja tam ufny z natury jestem i jakos tak ludziom wierze przewaznie :)

*** Moze na BoberLauf? ;)

Trwaja delikatne rozmowy w domq - bo daleko i moto jednosobowy :)

Hmm... Sylwia duza nie jest, moja baba tyz - gdybyz Sikorka byla wielkosci Wiadra, to bym zaproponowal miejsce u siebie ;)
Zaproponuj jej jakis tranzyt pociagiem - okolice IMO naprawde warte sa wyrwania sie ze stolycy. :)

Data: 2009-05-14 08:31:35
Autor: Tytus z Fabryki
[...]

Wy ludzie lasu tak macie, my miastowe toczac codzienna walke w wyscigu szczurow nie ufamy nikomu...
BTW sluchales dzis rano???.
Bajki, bajki i byletrystyka dla mas

***Trwaja delikatne rozmowy w domq - bo daleko i moto jednosobowy :)

***Zaproponuj jej jakis tranzyt pociagiem - okolice IMO naprawde warte sa wyrwania sie ze stolycy. :)

Tranzyt PKP to bedzie do Zuranskiego, wystarczy i jazdy i wakacji :)Na bobera za daleko i za krotko. Nie jest zainteresowana.

T.

Data: 2009-05-16 08:50:35
Autor: zbigi
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Tytus z Fabryki napisał(a):
***Użytkownik "zbigi"
 Ale to tylko twoje IMHO :) Ja tam ufny z natury jestem i jakos tak ludziom wierze przewaznie :)

Wy ludzie lasu tak macie, my miastowe toczac codzienna walke w wyscigu szczurow nie ufamy nikomu...

:)

BTW sluchales dzis rano???.
Bajki, bajki i byletrystyka dla mas

No niestety - kozy rejestrowalem, wiec bylem offline radiowo.

[...]

No ale ciebie juz widze na liscie
http://www.bobrowy.riders.pl/index.php?Bie%BF%B1ca_edycja:Lista_uczestnik%F3w
wiec dobre i tyle :)

Data: 2009-05-18 17:37:58
Autor: Tytus z Fabryki
Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
Siemka

***"zbigi"

No ale ciebie juz widze na liscie
wiec dobre i tyle :)

No ba...ale Wojtek wycofal sie juz z organizacji Martonu Belchatowskiego wiec nie bedziemy biegac wkolo komina...

Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)