Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra

Data: 2010-04-24 20:33:11
Autor: Tomy M.
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
Kto艣 wie dlaczego pad艂a i nie dzia艂a ca艂膮 sobot臋?
(kilkana艣cie naajnik贸w)

Tomy M.

Data: 2010-04-24 20:48:03
Autor: brum
Sie ERA/HEYAH Jelenia G髍a
Sie ERA/HEYAH Jelenia G髍a
Kto wie dlaczego pad砤 i nie dzia砤 ca潮 sobot?
(kilkana禼ie naajnik體)

http://www.telepolis.pl/news.php?id=17934

Data: 2010-04-24 20:49:25
Autor: Wampir Energetyczny
Sie锟 ERA/HEYAH Jelenia G锟絩a
W dniu 24-04-2010 20:48, brum pisze:
Sie锟 ERA/HEYAH Jelenia G锟絩a
Kto锟 wie dlaczego pad锟絘 i nie dzia锟絘 ca锟斤拷 sobot锟?
(kilkana锟絚ie naajnik锟絯)

http://www.telepolis.pl/news.php?id=17934

ja mysle ze to ma zwiazek z powaznym defektem mozgu u ciebie.

Data: 2010-04-24 20:56:23
Autor: Tomy M.
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
.... zacz臋艂a dzia艂a膰 10 minut po moim po艣cie :-)
Nastepnym razem szybciej tutaj napisz臋, mo偶e szybciej
naprawi膮 :-)

Tomy m.

Data: 2010-04-24 20:59:17
Autor: qwerty
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4bd33eda$0$17084$65785112@news.neostrada.pl...
... zacz臋艂a dzia艂a膰 10 minut po moim po艣cie :-)
Nastepnym razem szybciej tutaj napisz臋, mo偶e szybciej
naprawi膮 :-)

Nie mo偶e by膰. Awarie s膮 wed艂ug niekt贸rych tylko w play. ;)
Na przysz艂o艣膰 warto zagl膮da膰 na media2:
http://media2.pl/telekomunikacja/63647-duze-awarie-w-erze-i-upc.html

Data: 2010-04-24 23:39:55
Autor: Konsultant z Ery
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
Nie mo偶e by膰. Awarie s膮 wed艂ug niekt贸rych tylko w play. ;)
Na przysz艂o艣膰 warto zagl膮da膰 na media2:
http://media2.pl/telekomunikacja/63647-duze-awarie-w-erze-i-upc.html

Grubsze awarie zdarz膮j膮 si臋 w Erze 艣rednio raz na miesi膮c.
Ze starej tr贸jki, era ma najgorszy zasi臋g i jako艣c po艂膮cze艅 wg ostatniego raportu UKE

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-24 21:00:37
Autor: DK
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
U偶ytkownik Tomy M. napisa艂:
... zacz臋艂a dzia艂a膰 10 minut po moim po艣cie :-)
Nastepnym razem szybciej tutaj napisz臋, mo偶e szybciej
naprawi膮 :-)

U mnie nadal nie dziala. Awaria jest bardziej globalna.
http://tinyurl.com/2wnst86

pozdr.

Data: 2010-04-25 00:37:11
Autor: DanW
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
W dniu 24-04-2010 20:33, Tomy M. pisze:
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
Kto艣 wie dlaczego pad艂a i nie dzia艂a ca艂膮 sobot臋?
(kilkana艣cie naajnik贸w)

Tomy M.
Mieszkam w tym samym rejonie o kt贸ry pytasz, dziwi臋 si臋, 偶e korzystasz z ERY bo jak przetestowa艂em jej zasi臋g w okolicach. 艁atwiej by艂o z艂apa膰 "Woln膮 Europ臋" w czasie komunizmu ni偶 zasi臋g ERY jad膮c w kt贸rymkolwiek kierunku. Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-04-25 01:35:18
Autor: Tomy M.
Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra
U偶ytkownik "DanW" <mybox@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hqvrqj$7e7$1news.onet.pl...

[...]

 Masz racj臋, ERA dzia艂a w kotlinie kiepsko, faktycznie
najgorszy zasi臋g ze starej tr贸jki GSM.
Niestety nie mam czasu na zabaw臋 w zmian臋 operatora.
Poza tym Heyah w kt贸rej jestem oferuje mi dobre ceny
na po艂膮czenia na kt贸rych mi zale偶y.
 Mieszkam dosy膰 wysoko wi臋c w rejonie domu mam dobry
zasi臋g (widoczne 4 nadajniki).

Ale og贸lnie jest fatalnie :-/

Tomy M.

Data: 2010-04-25 09:57:03
Autor: J.F.
Sie ERA/HEYAH Jelenia G髍a
On Sun, 25 Apr 2010 01:35:18 +0200,  Tomy M. wrote:
U縴tkownik "DanW" <mybox@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i
Mieszkam w tym samym rejonie o kt髍y pytasz, dziwi si, 縠 korzystasz z ERY bo jak przetestowa砮m jej zasi阦 w okolicach. twiej by硂 z砤pa "Woln Europ" w czasie komunizmu ni zasi阦 ERY jad眂 w kt髍ymkolwiek kierunku. Pozdrawiam Dan.

Masz racj, ERA dzia砤 w kotlinie kiepsko, faktycznie
najgorszy zasi阦 ze starej tr骿ki GSM.

Czy wy nie przesadzacie ? Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby Era nie miala tam porownywalnej z
pozostalymi dwoma ilosci BTS.

Osobiscie problemow nie zauwazylem, no ale jak przejezdzam to nie
dzwonie, a jak jestem w gorach to w gorach :-)

J.

Data: 2010-04-25 20:26:30
Autor: Tomy M.
Sie ERA/HEYAH Jelenia G髍a

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:6bt7t554s7o7phgmlcm4eqpnkkbg38kj754ax.com...

Czy wy nie przesadzacie ?
Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby Era nie miala tam porownywalnej z
pozostalymi dwoma ilosci BTS.

 Ma sporo mniej. Poza tym ERA ma je kiepsko
rozstawione. To s g髍y ... tutaj jest zawsze
problem z sygna砮m np. mieszkam kilka km
od 100KW nadajnika TV a nie odbieram nic :-/
 IDEA i PLUS maj nadajniki w podobnej ilo禼i
i do tego sporo lepiej umiejscowione.

Osobiscie problemow nie zauwazylem, no ale jak przejezdzam to nie
dzwonie, a jak jestem w gorach to w gorach :-)

Hehe ... to zrozumia砮, ale niekt髗y w g髍ach mieszkaj
i pracuj.

Tomy M.

Data: 2010-04-25 21:41:47
Autor: brum
Sie ERA/HEYAH Jelenia G髍a
Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby Era nie miala tam porownywalnej z
pozostalymi dwoma ilosci BTS.
Ma sporo mniej.
IDEA i PLUS maj nadajniki w podobnej ilo禼i

mnie tez sie nie chcialo wierzyc, wiec sprawdzilem ilosc stacji w kwadracie ograniczonym miejscowosciami:
- od polnocy wlen
- od poludnia karpacz
- od wschodu wojcieszow
- od zachodu lubomierz
orange 76
plus 63
era 58
play 31
najwiecej stacji GSM 900 ma plus (35), najwiecej GSM 1800 i UMTS ma orange (21 i 23)
nie jest wiec tak, ze plus i orange maja podobna ilosc

Sie膰 ERA/HEYAH Jelenia G贸ra