Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarn y.

Data: 2010-12-01 18:28:34
Autor: Skorupa
Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarn y.
Witam.
Dziś chciałem aktywować usługę Sieć Rodzinna w Erze.
Zadzwoniłem do BOA, poprosiłem o aktywację, pani przyjęła wszystkie moje dane i zonk. Okazało się, że system jej nie pozwala na aktywację sieci rodzinnej ponieważ mam usługę nr stacjonarny.
Zastanawiam się, co to za głupota, aby abonent nie mógł korzystać z kilku usług u jednego operatora. A może problem leży gdzieś po stronie technicznej?

Pozdr.
Skorupa

Data: 2010-12-01 20:01:31
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-01 18:28, Skorupa pisze:
[...]

SPrawdź regulaminy obu usług, czy się wykluczają. Jak nie - reklamacja.

Data: 2010-12-01 20:49:29
Autor: Skorupa
W dniu 2010-12-01 20:01, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

No właśnie o to chodzi, że się wykluczają, sprawdzałem, ale zastanawia mnie co jest tego przyczyną ;/

Pozdr.
Skorupa

Data: 2010-12-01 20:58:56
Autor: SDD
Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarny.

Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:id696e$22h$1mx1.internetia.pl...

No wła¶nie o to chodzi, że się wykluczaj±, sprawdzałem, ale zastanawia mnie co jest tego przyczyn± ;/

Ich widzimisie.
Ja korzystam np. z dwoch wykluczajacych sie uslug - Stacjonarny Numer Firmowy oraz Era Tandem. Ale widocznie nikt sie nie skapnal, ze si ewykluczaja i uruchomili.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-01 21:10:38
Autor: Skorupa
W dniu 2010-12-01 20:58, SDD pisze:
[...]

Mi niestety nie udało się dzi¶ uruchomić usługi era tandem, bo w salonie zabrakło kart sim z odpowiednimi numerami seryjnymi ;/
A wracaj±c do tematu, to czemu Era nie chce na mnie zarobić?
Jak to kto¶ kiedy¶ powiedział, je¶li czego¶ nie da się zrobić, to musi się znaleĽć kto¶, kto o tym nie wie i to zrobi ;). Może t± usługę (sieć rodzinn±) da się uruchomić jako¶ samemu z poziomu telefonu/SMSa a nie przez konsultanta czy w punkcie?

Pozdr.
Skorupa

Data: 2010-12-02 11:18:18
Autor: Kotlet wieprzowy
Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarny.

Użytkownik "SDD"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:id69e1$sjo$1@news.onet.pl...

[...]

Ja korzystam np. z dwoch wykluczajacych sie uslug - Stacjonarny Numer Firmowy oraz Era Tandem. Ale widocznie nikt sie nie skapnal, ze si o>ewykluczaja i uruchomili.

czyli mozesz miec dwie karty sim i jak ktos dzwoni na stacjonarny to dwa telefony dzwonia ?
Bomba, ile kosztuje era tandem? Mam a tel z faxem w erze , to dosc spore, nie wykluczam ze pozniej by sieprzydal jeszcze jeden aparat
bezprzewodowy

Data: 2010-12-02 11:57:32
Autor: SDD
Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarny.

Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <przemeespamuji@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id7rpc$l7o$1inews.gazeta.pl...

czyli mozesz miec dwie karty sim i jak ktos dzwoni na stacjonarny to dwa telefony dzwonia ?

No oczywiscie, ze nie.
Tylko jeden dzwoni.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-01 23:31:44
Autor: darnok
On 2010-12-01 20:49, Skorupa wrote:
W dniu 2010-12-01 20:01, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
W dniu 2010-12-01 18:28, Skorupa pisze:
Witam.
Dzi¶ chciałem aktywować usługę Sieć Rodzinna w Erze.
[...]
kilku usług u jednego operatora. A może problem leży gdzie¶ po stronie
technicznej?

SPrawdĽ regulaminy obu usług, czy się wykluczaj±. Jak nie - reklamacja.

No wła¶nie o to chodzi, że się wykluczaj±, sprawdzałem, ale zastanawia
mnie co jest tego przyczyn± ;/

Zapewne uslugi realizuja 2 rozne platformy inteligentne i po prostu przekierowanie sygnalizacyjne przed rozmowa sprawdzajace jak taryfikowac dane polaczenie nie moze sie odbyc w dwa rozne miejsca.

Wymieniona przez SDD Era Tandem to zadna tam usluga.
Po stronie sieci sie tego nie konfiguruje.
To sa 2 IDENTYCZNE karty sim o tych samych nr i kodach szyfrujacych, wiec z punktu widzenia sieci dziala to jak jedna karta.
W zwiazku z czym nie wyklucza innych uslug (szczegolnie tych realizowanych po stronie sieci).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-12-02 00:28:03
Autor: SDD
Sieć Rodzinna a usługa Numer Stacjonarny.

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:id6ick$4iv$1inews.gazeta.pl...

W zwiazku z czym nie wyklucza innych uslug (szczegolnie tych realizowanych po stronie sieci).

Niemniej jednak system moze zglupiec, gdy np. zaloguja sie dwi ekarty - jedna w strefie domowej, gruga kilkaset kilometrow dalej (lub w roamingu w obcej sieci) i sobie user bedzie (ze "wspolnikiem", rzecz jasna) naprzemiennie lub nawet jednoczesnie (z jednej glos, z drugiej DATA) z nich korzystal...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-02 00:31:28
Autor: SDD
[...]

Oj - wziawszy pod uwage to, ze do sieci moga byc zalogowane jednoczesnie obie karty - a nawet w ograniczonym zakresie mozna z nich w tym samym czasie korzystac (na jednej sesja GPRS/EDGE/HSDPA na drugiej rozmowy i SMSy), to nie bylbym taki pewien, ze sie tego po stronie sieci nie konfiguruje jednak jakos.

Moze mial ktos kiedys z grupy "amatorsko" skolonowana karte i moglby opisac, co sie dzialo przy probie zalogowania drugiej karty? Dalo sie zalogowac, czy nie?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-02 15:17:23
Autor: darnok
On 2010-12-02 00:31, SDD wrote:
[...]

a ja jestem pewien :)

Moze mial ktos kiedys z grupy "amatorsko" skolonowana karte i moglby opisac,
co sie dzialo przy probie zalogowania drugiej karty? Dalo sie zalogowac, czy
nie?

Mial i ma.
Dalo sie.