Sieć bezprzewodowa.

Data: 2013-12-24 00:47:02
Autor: Zakonspirowany
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 16-12-2013 23:26, neelix pisze:
Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP Link z
Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś pomóc utworzyć
połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

A może zmiana na Thunderbirda? Mam w nim dwa konta pocztowe, serwer news i wszystko działa. Dawniej byłem zwolennikiem Outlooka, więc ostatnio, gdy przypadkiem odpaliłem wersję z W8, to 1 konto udało mi się skonfigurować, a przy drugim wyskakiwał już błąd, choć dane kont brałem TB. Pocztę mam na gmailu i yahoo.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-24 01:47:33
Autor: Przemysaw Ryk
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 00:47:02 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

[...]

Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

(ciach…)

[ Pomogę Ci… Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?!     ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-12-24 12:19:05
Autor: Dawid
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 2013-12-24 01:47, Przemysław Ryk pisze:

[...]

Od lat działa znakomicie, i jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.
MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.
Nie mogę nic złego powiedzieć na TB.
http://mozilla-backup.softonic.pl/

Data: 2013-12-24 12:28:52
Autor: JoteR
[OT] Sieć bezprzewodowa.
"Dawid" napisał:

jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.

A pozwala mu zlikwidować kodowanie MIME w Quoted-Printable?
To poproszę ;->

JoteR

Data: 2013-12-24 12:41:12
Autor: Dawid
[OT] Sieć bezprzewodowa.
W dniu 2013-12-24 12:28, JoteR pisze:
"Dawid" napisał:

jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

Pociągnie sam bardzo długo, ale robienie backupu to nic złego.
Nie musisz używać, nikt nie zmusza.
Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

Data: 2013-12-24 14:34:28
Autor: JoteR
[OT] Sieć bezprzewodowa.
"Dawid" napisał:

jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

Pociągnie sam bardzo długo,

Ale w jakiej kondycji? ;->
No bo skoro potrzebuje do utrzymania - cytuję: "dobrej kondycji" zewnętrznego programu... ;->

Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

Jak na razie to ty jesteś na nie.
Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

Wesołych Świąt!

JoteR

Data: 2013-12-24 14:46:42
Autor: Jacek Skowroński
[OT] Sieć bezprzewodowa.
PT JoteR scripsit:
> Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
> Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.  Jak na razie to ty jesteś na nie.
Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

Przecież QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
Usenecie. Fakt, że niezalecane ze względu na kulawe czytniki, ale jednak
dopuszczalne. Dlaczego więc to on ma coś wyłączać, skoro równie dobrze ty
mógłbyś wspomóc protezą swój czytnik?

--
Jacek Skowroński

Data: 2013-12-28 23:22:15
Autor: JoteR
[OT] Sie bezprzewodowa.
"Jacek Skowroski" napisa:

> Ty i tak jeste zawsze na nie, obojtnie o czym si napisze.
> Typowy nasz czowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba oplu.

Jak na razie to ty jeste na nie.
Przykadem moja bezskuteczna proba o wyczenie QP-y.

Przecie QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
Usenecie. Fakt, e niezalecane ze wzgldu na kulawe czytniki, ale jednak
dopuszczalne. Dlaczego wic to on ma co wycza

Z uprzejmoci? O, przepraszam, to takie niemodne ;->

skoro rwnie dobrze ty mgby wspomc protez swj czytnik?

Mnie nie sprawia wikszego problemu rczne dooenie tu czy tam "ptaszka", ale wielu tego nie czyni i czsto czytajc czyj post ciko wymiarkowa, ktra wypowied jest czyja. Zwaszcza, e obyczaj cicia cycatw powoli zanika. Obserwuj to zwaszcza wrd uytkownikw TB, bo widocznie uwaaj, e skoro czytnik sam ustawi kursor na kocu posta, to nie musz ju nic wicej robi.

JoteR

Data: 2013-12-27 22:57:17
Autor: Przemysaw Ryk
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 12:19:05 +0100, Dawid napisa(a):

W dniu 2013-12-24 01:47, Przemysaw Ryk pisze:

A moe zmiana na Thunderbirda? Mam w nim dwa konta pocztowe, serwer news
i wszystko dziaa.

Dopki si nie wypieprzy. Nie wspominajc o muowatoci, rosncym
zapotrzebowaniu na ram i fakcie, e by doprowadzi go do stanu jako takiej
uywalnoci, bez kilkunastu rozszerze moe si nie obej.

Od lat dziaa znakomicie, i jest pikny programik pomagajcy utrzymywa TB w dobrej kondycji.

Tak. W szczeglnoci MozBackup pomoe na wzit z czapy funkcjonalno
pewnych rozwiza, czy ewidentne braki w testowaniu ich dziaania. Lista mi
ronie, cz zarzutw moesz sobie przejrze pod
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-windows.winnt/TnQY-ups1Hg/2IxWtApBla4J
(albo Message-ID: <194eqjft2r2yh.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>).
Chcesz o nich i kolejnych pogada, to si ustawi FUT na alt.pl.mozilla.

MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrci caego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.
Nie mog nic zego powiedzie na TB.
http://mozilla-backup.softonic.pl/

Do tego, by przywrci sobie konfiguracj caego Thunderbirda naprawd nie
potrzebuj MozBackup. Profil programu ju od dawna mam trzymany na innej
partycji.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ch do reformowania mczyzny jest tym, czemu nie potrafi si oprze    ]

Data: 2013-12-24 21:03:14
Autor: Zakonspirowany
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 24-12-2013 01:47, Przemysław Ryk pisze:
Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

Outlooka z XP bardzo lubiłem i wtedy nie zamieniłbym go na TB. Jednak jak mnie pamięć nie myli, to z Visty zniknął i do teraz go nie było?
W każdym razie niedawno próbowałem wrócić do używania OE i jestem na nie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-24 22:05:20
Autor: qwerty
Sieć bezprzewodowa.
Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52b9e889$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...
Outlooka z XP bardzo lubiłem i wtedy nie zamieniłbym go na TB. Jednak jak mnie pamięć nie myli, to z Visty zniknął i do teraz go nie było?

Był, ale inaczej się nazywał.

Data: 2013-12-24 22:47:25
Autor: B.G
Sieć bezprzewodowa.
Dnia 24-12-2013 o 22:05:20 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Był to następca Outlooka.
Nazywał się Windows Mail, pocztę zapisywał nie w .dbx ale w pojedynczych  plikach (chyba .eml) odpowiadających poszczególnym mailom.
Później, dla Win7, przerobili go (na gorsze), nazwali Windows Live Mail i  wyrzucili z systemu - dając możliwość opcjonalnego dociągnięcia go sobie.

--
B.G

Data: 2013-12-27 22:57:17
Autor: Przemysaw Ryk
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 22:47:25 +0100, B.G napisał(a):

[...]

Najbardziej, co tam chyba pokićkali, to wywalenie opcji oznaczania cytatów
wybranym znakiem. Ot Microsoftu podejście do Usenetu… :-/

[ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
[ jak ją podzielisz na wszystkich.                        (JoeMonster.org) ]

Data: 2013-12-25 00:06:50
Autor: Zakonspirowany
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 24-12-2013 22:05, qwerty pisze:
[...]

Newsy obsługiwał? Jeśli nie, to nie był to OE. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-25 02:56:50
Autor: Mark
Sieć bezprzewodowa.
Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> w wiadomości
news:52ba1392$0$2353$65785112news.neostrada.pl napisał(a):
[...]
Obsługiwał  i obsługuje, własnie spod niego piszę na Windows 8.1. :)
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Sieć bezprzewodowa.