Sieć GSM w Rumunii

Data: 2012-05-21 12:45:23
Autor: Zbynek Ltd.
Sieć GSM w Rumunii
Elo

Taka ciekawostka co do ważności prepaidowej karty SIM sieci Vodafone.

Sezon się zbliża, więc sprawdziłem kartę nieużywaną od jesieni.
Wówczas było wiadomo, że na rozmowy wychodzące mam bodajże 3
miesiące, a przychodzące 300 dni. Teraz okazuje się, że ważność
upływa dopiero w listopadzie tego roku. Czyli około 420 dni od
aktywacji. Wprawdzie pokazuje na koncie 0,76 Euro, ale kwota jest
chyba zablokowana do momentu następnego doładowania, bo nie mogę
rozmów wykonać, ani odebrać. SMS-y przychodzą. W Polsce.
Do doładowania będzie można wykorzystać serwis do międzynarodowych
doładowań:
http://www.ezetop.com/
Prawdopodobnie :-) Nie korzystałem jeszcze. Do jesieni mam czas.
Ale to zabrzmiało, jak kryptoreklama :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-09-09 22:15:12
Autor: Zbynek Ltd.
Sieć GSM w Rumunii
Zbynek Ltd. napisał(a) :
[...]

Po doładowaniu trzeba było zarejestrować się na stronie sieci i odblokować ręcznie kartę. Bez problemu przeszło i działa teraz wszystko.

Dla ciekawskich - jest parę ładnych pakietów. Np. pakiet internetowy 250MB za 4Euro. Pakiet 30 min na stacjonarne i komórkowe za granicę 3E, a 50 min (plus 20 gratis) za 5E. Normalna minuta za granicę 0,43E. Ale można za 1,5E wykupić opcję taryfikacji za granicę, jak lokalnie, gdzie rozmowa kosztuje 0,18E za minutę.

[...]

No to teraz będzie kryptoantyreklama ;-)
A co tam, szarpnąłem się i zaryzykowałem. Doładowanie przyszło natychmiast.
Ceny mają że ho ho. Dla małych kwot marża wyniosła... 50%. Co jest zresztą jasno opisane przed pobraniem opłaty.
No i tyle.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Sieć GSM w Rumunii