Sieć bezprzewodowa.

Data: 2013-12-16 23:26:28
Autor: neelix
Sieć bezprzewodowa.
Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP Link z Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś pomóc utworzyć połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

neelix

Data: 2013-12-16 23:41:24
Autor: PiteR
Sieć bezprzewodowa.
neelix pisze tak:

Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP
Link z Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś
pomóc utworzyć połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

Pomyliłeś adres. To jest grupa o zasilaczach do pc.

Jakie połączenie? Od kogo poczta?

http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/

--
Piter

Data: 2013-12-17 21:37:25
Autor: neelix
Sieć bezprzewodowa.

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA298F0FCE20D4elektroniklocalhost.net...
neelix pisze tak:
[...]

O kurczę! Kiedyś śmiałem zapytać tutaj o stan dysku! Na jakiej grupie zapytać o ustawienia by znowu nie rozbić się o jakiś podzespół typu zasilacz lub pomidor?

neelix

Data: 2013-12-17 22:02:58
Autor: gadacz
Sieć bezprzewodowa.

neelix pisze tak:
[...]

pl.comp.sieci ???

pozdrawiam
gadacz

Data: 2013-12-19 22:07:53
Autor: neelix
Sieć bezprzewodowa.

neelix pisze tak:
[...]

Dzięki za podpowiedź.

neelix

Data: 2013-12-18 12:28:28
Autor: Robson
Sieć bezprzewodowa.

O kurczę! Kiedyś śmiałem zapytać tutaj o stan dysku! Na jakiej grupie
zapytać o ustawienia by znowu nie rozbić się o jakiś podzespół typu
zasilacz lub pomidor?

pl.rec.kuchnia

Data: 2013-12-19 09:00:39
Autor: Marcin N
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 2013-12-16 23:41, PiteR pisze:

Pomyliłeś adres. To jest grupa o zasilaczach do pc.

Błąd. W dzisiejszych czasach trzeba łączyć grupy bo powoli wymieramy.
Cieszmy się poszerzaniem tematów i nagradzajmy za to.

--
MN

Data: 2013-12-19 10:16:18
Autor: Andrzej Lawa
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 19.12.2013 09:00, Marcin N pisze:
W dniu 2013-12-16 23:41, PiteR pisze:

Pomyliłeś adres. To jest grupa o zasilaczach do pc.

Błąd. W dzisiejszych czasach trzeba łączyć grupy bo powoli wymieramy.
Cieszmy się poszerzaniem tematów i nagradzajmy za to.

Masz jakiś łatwy przepis na domową wuzetkę?

Data: 2013-12-19 13:26:04
Autor: neelix
Sieć bezprzewodowa.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:l8udh2$hc1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Popadanie w przesadę to świetny pomysł na storpedowanie każdej inicjatywy. Nie widzę żadnego związku wuzetki z komputerem. No chyba, że leży na obudowie.

neelix

Data: 2013-12-19 17:27:09
Autor: PiteR
Sieć bezprzewodowa.
Marcin N pisze tak:

Pomyliłeś adres. To jest grupa o zasilaczach do pc.

Błąd. W dzisiejszych czasach trzeba łączyć grupy bo powoli wymieramy.
Cieszmy się poszerzaniem tematów i nagradzajmy za to.

Ja tylko ubiegłem grupowego moderatora :)

Tak trzeba się łączyć, trzeba robić backupy bo porady i tricki znikają z google, stare wersje programów, pdf też. Żal im dupę ściska o miejsce na dyskach ale durnoty na yt przybywa kwitnąco.

--
Piter

Data: 2013-12-17 08:06:25
Autor: ggs
Sieć bezprzewodowa.

"neelix" <aneelix@wp.pl> wrote in message news:52af7e15$0$2188$65785112news.neostrada.pl...
Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP Link z Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś pomóc utworzyć połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

Jak juz inni pisza NTG ale zapewne w polaczeniu Outlook korzystal z polaczen Dial-Up a teraz LAN. Usun polaczenie Internet ADSL.

Data: 2013-12-17 10:32:23
Autor: Robson
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 2013-12-16 23:26, neelix pisze:
[...]

Zmień zasilacz na 600W PFC. Albo port klienta pocztowego z 25 na 587 lub 465.

Data: 2013-12-17 10:54:08
Autor: Chris
Sieć bezprzewodowa.
Robson nabazgrał(a):

[...]

Ja bym dał APFC ale jak kto woli :) z APFC cześć UPS-ów nie działa poprawnie.

Data: 2013-12-17 18:13:50
Autor: Jacek
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 17 Dec 2013 10:32:23 +0100, Robson napisał(a):

[...]

Zamiast zasilacza 600 można dać 587.
Nie dopisałeś, że ma on pracować w trybie SMTP, a nie POP draj.

Data: 2013-12-24 00:47:02
Autor: Zakonspirowany
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 16-12-2013 23:26, neelix pisze:
Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP Link z
Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś pomóc utworzyć
połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

A może zmiana na Thunderbirda? Mam w nim dwa konta pocztowe, serwer news i wszystko działa. Dawniej byłem zwolennikiem Outlooka, więc ostatnio, gdy przypadkiem odpaliłem wersję z W8, to 1 konto udało mi się skonfigurować, a przy drugim wyskakiwał już błąd, choć dane kont brałem TB. Pocztę mam na gmailu i yahoo.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-24 01:47:33
Autor: Przemysław Ryk
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 00:47:02 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

[...]

Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

(ciach…)

[ Pomogę Ci… Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?!     ]
[                                              (KrĂłl Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-12-24 12:19:05
Autor: Dawid
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 2013-12-24 01:47, Przemysław Ryk pisze:

A moĹźe zmiana na Thunderbirda? Mam w nim dwa konta pocztowe, serwer news
i wszystko działa.

Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

Od lat działa znakomicie, i jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.
MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.
Nie mogę nic złego powiedzieć na TB.
http://mozilla-backup.softonic.pl/

Data: 2013-12-24 12:28:52
Autor: JoteR
[OT] Sieć bezprzewodowa.
"Dawid" napisał:

jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.

A pozwala mu zlikwidować kodowanie MIME w Quoted-Printable?
To poproszę ;->

JoteR

Data: 2013-12-24 12:41:12
Autor: Dawid
[OT] Sieć bezprzewodowa.
W dniu 2013-12-24 12:28, JoteR pisze:
"Dawid" napisał:

jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

Pociągnie sam bardzo długo, ale robienie backupu to nic złego.
Nie musisz używać, nikt nie zmusza.
Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

Data: 2013-12-24 14:34:28
Autor: JoteR
[OT] Sieć bezprzewodowa.
"Dawid" napisał:

jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

Pociągnie sam bardzo długo,

Ale w jakiej kondycji? ;->
No bo skoro potrzebuje do utrzymania - cytuję: "dobrej kondycji" zewnętrznego programu... ;->

Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

Jak na razie to ty jesteś na nie.
Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

Wesołych Świąt!

JoteR

Data: 2013-12-24 14:46:42
Autor: Jacek Skowroński
[OT] Sieć bezprzewodowa.
PT JoteR scripsit:
> Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
> Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.  Jak na razie to ty jesteś na nie.
Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

PrzecieĹź QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
Usenecie. Fakt, że niezalecane ze względu na kulawe czytniki, ale jednak
dopuszczalne. Dlaczego więc to on ma coś wyłączać, skoro równie dobrze ty
mógłbyś wspomóc protezą swój czytnik?

--
Jacek Skowroński

Data: 2013-12-28 23:22:15
Autor: JoteR
[OT] Sieć bezprzewodowa.
"Jacek Skowroński" napisał:

> Ty i tak jesteœ zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
> Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

Jak na razie to ty jesteœ na nie.
Przykładem moja bezskuteczna proœba o wyłšczenie QP-y.

Przecież QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
Usenecie. Fakt, że niezalecane ze względu na kulawe czytniki, ale jednak
dopuszczalne. Dlaczego więc to on ma coœ wyłšczać

Z uprzejmoœci? O, przepraszam, to takie niemodne ;->

skoro równie dobrze ty mógłbyœ wspomóc protezš swój czytnik?

Mnie nie sprawia większego problemu ręczne dołożenie tu czy tam "ptaszka", ale wielu tego nie czyni i często czytajšc czyjœ post ciężko wymiarkować, która wypowiedŸ jest czyja. Zwłaszcza, że obyczaj cięcia cycatów powoli zanika. Obserwuję to zwłaszcza wœród użytkowników TB, bo widocznie uważajš, że skoro czytnik sam ustawił kursor na końcu posta, to nie muszš już nic więcej robić.

JoteR

Data: 2013-12-27 22:57:17
Autor: Przemysław Ryk
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 12:19:05 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

Tak. W szczególności MozBackup pomoże na wziętą z czapy funkcjonalność
pewnych rozwiązań, czy ewidentne braki w testowaniu ich działania. Lista mi
rośnie, część zarzutów możesz sobie przejrzeć pod
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-windows.winnt/TnQY-ups1Hg/2IxWtApBla4J
(albo Message-ID: <194eqjft2r2yh.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>).
Chcesz o nich i kolejnych pogadać, to się ustawi FUT na alt.pl.mozilla.

MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.
Nie mogę nic złego powiedzieć na TB.
http://mozilla-backup.softonic.pl/

Do tego, by przywrócić sobie konfigurację całego Thunderbirda naprawdę nie
potrzebuję MozBackup. Profil programu już od dawna mam trzymany na innej
partycji.

[ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć    ]
[ żadna kobieta.          (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]

Data: 2013-12-24 21:03:14
Autor: Zakonspirowany
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 24-12-2013 01:47, Przemysław Ryk pisze:
Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

Outlooka z XP bardzo lubiłem i wtedy nie zamieniłbym go na TB. Jednak jak mnie pamięć nie myli, to z Visty zniknął i do teraz go nie było?
W każdym razie niedawno próbowałem wrócić do używania OE i jestem na nie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-24 22:05:20
Autor: qwerty
Sieć bezprzewodowa.
UĹźytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52b9e889$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...
Outlooka z XP bardzo lubiłem i wtedy nie zamieniłbym go na TB. Jednak jak mnie pamięć nie myli, to z Visty zniknął i do teraz go nie było?

Był, ale inaczej się nazywał.

Data: 2013-12-24 22:47:25
Autor: B.G
Sieć bezprzewodowa.
Dnia 24-12-2013 o 22:05:20 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Był to następca Outlooka.
Nazywał się Windows Mail, pocztę zapisywał nie w .dbx ale w pojedynczych  plikach (chyba .eml) odpowiadających poszczegĂłlnym mailom.
Później, dla Win7, przerobili go (na gorsze), nazwali Windows Live Mail i  wyrzucili z systemu - dając moĹźliwość opcjonalnego dociągnięcia go sobie.

--
B.G

Data: 2013-12-27 22:57:17
Autor: Przemysław Ryk
Sieć bezprzewodowa.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 22:47:25 +0100, B.G napisał(a):

[...]

Najbardziej, co tam chyba pokićkali, to wywalenie opcji oznaczania cytatów
wybranym znakiem. Ot Microsoftu podejście do Usenetu… :-/

[ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
[ jak ją podzielisz na wszystkich.                        (JoeMonster.org) ]

Data: 2013-12-25 00:06:50
Autor: Zakonspirowany
Sieć bezprzewodowa.
W dniu 24-12-2013 22:05, qwerty pisze:
[...]

Newsy obsługiwał? Jeśli nie, to nie był to OE. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-25 02:56:50
Autor: Mark
Sieć bezprzewodowa.
Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> w wiadomości
news:52ba1392$0$2353$65785112news.neostrada.pl napisał(a):
[...]
Obsługiwał  i obsługuje, własnie spod niego piszę na Windows 8.1. :)
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2013-12-24 18:09:04
Autor: Smok Eustachy
Sieć bezprzewodowa.
[...]

  A kto wie, jaki to Outlook? Kolektyw czy Ty?
Powinno pomóc odinstalowanie oprogramowania od starego modemu.

Data: 2014-01-04 10:15:09
Autor: neelix
Sieć bezprzewodowa.

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:52b9bfb0$0$2171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już działa, ale jeszcze nie wiem jak to zrobiłem. Przejdę procedurę ponownie. Właśnie zacząłem od usunięcia starego modemu USB, ale potem jeszcze wszystkie Połączenia w Outlooku, bo chcialo się łączyć innymi sposobami. Okienka Noestrady przestały wyskakiwać.

neelix

Sieć bezprzewodowa.